Daar ga je al de fout in. Eigen schuld dikke bult. Nooit Communiceren voor Dummies gehad?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef portable het volgende:
dus ik echt overal emails sturen,
Opzich niet fout, de grote fout begint : 2 maanden geleden. je moet minimaal 6 a 8 maanden van te voren al mailenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in. Eigen schuld dikke bult. Nooit Communiceren voor Dummies gehad?
Ik gok op MBO Niveau 2quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
MBO of HBO?
Gozer, je doet het ook he-le-maal verkeerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:52 schreef portable het volgende:
Ja ik doe MBO ict beheer niveau 3. Vandaag even ziek gemeld werk morgen wel. Van 8 tot 5 alleen maar scannen. Ik trek het echt niet en internet de hele dag, komt die man zeggen hoe ver ik ben, niet ver he? En ben gewoon een jongen hoor mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja zit in me 2e jaar en bij mij school zeggen ze nu dood leuk. Dat MBO niveau 3, 2 jaar word!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef wobbel het volgende:
Godver, ik moet ook 2 jaar niveau 3 MBO, dan 1 jaar MBO niveau 4 en dan mag ik ook naar 't HBO
had ik maar wat meer gedaan op de havo
Je kan van jezelf best veel en dan zit je op niveau 3? Serieus, dat vind ik een hele prestatie!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef portable het volgende:
MBO ICT beheer niveau 3
En ik kan van mezelf best veel, alleen hoe kan ik ooit weten wat me capaciteiten zijn als dit soort werk doe. Jeejtje
Je moet verplicht op veel scholen instromen op niveau 3, terwijl ik tijdje eigen ICT onderneming heb gehad met iemandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Smoved het volgende:
[..]
Je kan van jezelf best veel en dan zit je op niveau 3? Serieus, dat vind ik een hele prestatie!
Bij ons zitten mensen op niveau 4 die uit zichzelf nog geen zak kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |