Ik denk het wel, heb geen ervaring met Chello. Maar als je 50,- biedt mag hij vandaag van eigenaar wisselen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef hansjeb het volgende:
kan ik dit ding ook achter mijn chello modem hangen? zoja dan bied ik ¤40
Dit ding kan je achter iedere modem hangen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef hansjeb het volgende:
kan ik dit ding ook achter mijn chello modem hangen? zoja dan bied ik ¤40
Goed, als je hem op komt halen mag hij voor 40e weg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:28 schreef hansjeb het volgende:
nee sorry maar 40 is mijn max. als ik meer ga bieden kan ik net zo goed een nieuwe kopen (WAP54G) voor iets meer geld waar ik nog garantie bij krijg ook.
Kijk, jij hebt verstand van zaken en informeert andere gebruikers zeer goed.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik zie hier een paar mensen blaten dat het achter elke verbinding werkt, en dat is echt een teken van iemand die niet weet wat hij zegt
[..]
Annex-B. Dat is dus de ISDN variant. Iemand met een analoge KPN lijn heeft dus niets
aan dit modem.
Nu ben ik natuurlijk een eerlijke verkoper maar de koper heeft ook de plicht om zelf eerst op internet te kijken of deze router voor hem geschikt is. Ik ben bereid om alle vragen te beantwoorden maar hij heeft tot nu toe geen vragen gesteld daaromtrent, dus ik ga ervan uit dat hij al e.e.a. heeft uitgezocht. Zomaar zinloos reageren met' ik wil het kopen voor eur40,-' is natuurlijk de verantwoordelijkheid van de koper. Ik heb alleen ervaring met mijn eigen ADSL verbinding, dus juridisch kan mij dan ook niets verweten worden daar ik geen ervaring heb met Chello of internetten via de kabel...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Geen probleem. Het ding is idd wel meer dan 40 euro waard. Maar als hij het wel van je gekocht had, dan was hij heel snel bij je terug gekomen als het niet wertke achter zijn kabel internet of analoge KPN Adsl verbinding
Voor zover ik dat modem ken, kan je van de plaatjes die jij geplaatst heb niet opmaken of het een A of B versie is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef off_topic het volgende:
Nu ben ik natuurlijk een eerlijke verkoper maar de koper heeft ook de plicht om zelf eerst op internet te kijken of deze router voor hem geschikt is. Ik ben bereid om alle vragen te beantwoorden maar hij heeft tot nu toe geen vragen gesteld daaromtrent, dus ik ga ervan uit dat hij al e.e.a. heeft uitgezocht.
kun je wat meer vertellen over het flashen dan? Het klinkt nu alsof je wel degelijk onderzoek heb verricht maar aan jouw vragen te zien (chello) vind ik het een beetje tegenstrijdig... dus vertel!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:39 schreef hansjeb het volgende:
ik zal je vertellen waarom ik daar 40 ex verzendkosten heb geboden. die router kun je namelijk flashen met een andere firmware wat ik graag wil. daar zit voor mij de meerwaarde in. en nee, ik ziet niet 24/7 achter mijn pc om te kijken of er al op mijn postings gereageerd is...
Excuses aanvaardtquote:
Dit gaat mijn laatste post hier zijn want ik wil niet iemand anders zijn topic vervuilen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:43 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
kun je wat meer vertellen over het flashen dan? Het klinkt nu alsof je wel degelijk onderzoek heb verricht maar aan jouw vragen te zien (chello) vind ik het een beetje tegenstrijdig... dus vertel!
Done, en direct wat ingewikkeld achterhaald en offtopic verwijderdquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:13 schreef off_topic het volgende:
Excuses aanvaardtMisschien kun je me toch nog even van dienst zijn en jezelf nuttig maken door mijn openingspost aan te passen. Kwam gisteren erachter dat dit een Annex A (analoge lijn) is. Als je dit aan kan passen dan ben ik je eeuwig dankbaar.
Dus: Linksys WAG54G EU v2, Annex A
Volgens mij is het een Annax/A(naloog)quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:46 schreef Gunner het volgende:
Is het nu annex A of Annex B? Toen ik het vroeg (één van mijn behulpzame posts die verwijderd zijn door de zure mod ElisaB) was het B en in de TS staat nu A?
Hoe kan jij dat opmaken uit de plaatjes die gepost zijn?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Annax/A(naloog)
Hier staat het: [TK] Linksys WAG54G Draadloze ADSL Routerquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:49 schreef Gunner het volgende:
Hoe kan jij dat opmaken uit de plaatjes die gepost zijn?
voor 50,- mag ie direct van eigenaar wisselen, doos en alles zit er nog bij.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef junkiexp het volgende:
40 euro kom ik hem zelf voor afhalen in Rotterdam,mits ik hem direct achter de analoge telefoonlijn kan hangen.
ik heb je een mail gestuurd.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef junkiexp het volgende:
Deal !!!
Waar woon je in Rotterdam ?
Ik in centrum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |