Ok, thnx. Ik heb mijn camera namelijk aan mijn vriend uitgeleend, en die maakte zich zorgen. Ik heb het zelf eigenlijk nooit bewust gehoord.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
dat is normaal, dat doen ze allemaal. Schijnt een of andere elementje te zijn.
Het kan de schakelaar zijn die detecteert of je m in portretstand of euh..andere stand hebtquote:Op zondag 14 mei 2006 18:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
dat is normaal, dat doen ze allemaal. Schijnt een of andere elementje te zijn.
die bedoelde ikquote:Op zondag 14 mei 2006 18:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het kan de schakelaar zijn die detecteert of je m in portretstand of euh..andere stand hebt.
quote:
geen idee, ik heb geen D200quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
probeerde het net met mijn D200 en hoorde niets... toch geen defect?
![]()
Kijk gewoon of die functie werkt, in plaats van luisteren?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik ook daarom...quote:
dat hele full frame is natuurlijk een leuk marketing technisch foefje maar we zullen zien, ik vind het niet nodig om me daar op te richtenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, ik ook daarom...
Ze zeggen dat nikon pas in 2007 een fullframe uit zal brengen.. maar voor hetzelfde geld bedoelen ze FY 2007, en dat is het nu al
En dan kun je gelijk al je DX objectieven weer de deur uit doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:43 schreef Re het volgende:
[..]
dat hele full frame is natuurlijk een leuk marketing technisch foefje maar we zullen zien, ik vind het niet nodig om me daar op te richten
daarom, ik zie ze dat dus nog niet zo snel doen, zie niet echt het nut ervan in, maar dat is een discussie die buiten dit topic valtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan kun je gelijk al je DX objectieven weer de deur uit doen.
Een grote sensor is natuurlijk toffer om meer mp te verkrijgen met minder ruis. Voor mij zijn de 6mp van m'n D70s al zat, maargoedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:46 schreef Re het volgende:
[..]
daarom, ik zie ze dat dus nog niet zo snel doen, zie niet echt het nut ervan in,
Idd, 12,4 vind ik ook al genoeg hoor, zie het nut niet in van nog meer, zou niet weten wat de winst zou zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een grote sensor is natuurlijk toffer om meer mp te verkrijgen met minder ruis. Voor mij zijn de 6mp van m'n D70s al zat, maargoed.
Welneee. De profs gaan over naar canon, die willen ze houden-vandaar de FF. De amateurs blijven DX sensor camera's krijgen, want FF is veel te duur voor hen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En dan kun je gelijk al je DX objectieven weer de deur uit doen.
Dat is ook heel persoonlijk. (inleven heet zoiets geloof ik) Ik heb zelf het idee dat er meer canon verkocht word, en dat canon gebruikers eerder een niet sigma of ander merk aanschaffen dan nikon gebruikers.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:37 schreef Kroekroek het volgende:
toch snap ik niet wat die mensen met canon hebben. ik heb er een paar vastgehad en ik vind nikon veel lekkerder in de hand liggen, bediening is ook stuk prettiger. zal wel iets persoonlijks zijn maar je moet er toch mee werken, dan neem je toch iets prettigs ipv iets "duurs/bekends" ?
Dat komt omdat ie afgezakt was:quote:ik zie hier ook geen canon dslr topic staan
cosmetische verbeteringen, zoals van de D70 naar de D70s eigenlijkquote:* Electronic viewfinder masking when using High Speed Crop
* Colour Matrix Metering II adapted for use in High Speed Crop
* New wide angle TFT monitor
* New longer life battery
* New Black and White mode
* Adobe RGB Colour space available in all three Colour Modes
* Additional Custom Curve options
* Extra 1/3 step ISO boost settings
* Refinements to Auto focus performance
* New in camera Trim function
* Modified Auto ISO control
* Extra options for the Function Button
* Extended continuous shooting
* New Menu GUI color scheme
* Image Comment, number of characters increased.
* Save/Load settings between multiple D2Xs cameras, additional settings in EXIF
* Simplified settings management
* Image Authentication system compatible
* Battery warning during Mirror Up
* Additional GPS information
* Modified USB portwith new USB Cable Clip included
ik heb het even geprobeerd, hoor wel iets tikken als ik hem naar links en rechts kantelquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef CompuMess het volgende:
Nikon Asia heeft een teaser online van een nieuwe 10.2 Mp DSLR
[afbeelding]
Presentatie over 20 dagen...
Veel harder schudden, dan gaat 'ie echt wel rammelenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Speculaties anyone?
Ik denk: D70s word D80 (zoals de D100 en de D70 allebei 6MP hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |