nouja... dat vind ik zelfs "zacht" uitgedrukt..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik denk dat voor het goedkope segment de DX lijn gehandhaafd blijft....
Dat komt omdat DX nu voor prof EN amateur is, ik heb het over een hypothetisch toekomstbeeldquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:19 schreef Xilantof het volgende:
nouja... dat vind ik zelfs "zacht" uitgedrukt..
gezien de kwaliteit (en dus prijsklasse) van een aantal DX objectieven...
quote:Nikon gaat per 1 augustus 2006 zelfstandig de cameraverkoop in Nederland doen. Voor de professionele fotografie komt er een reparatie-afdeling in Nederland. De amateurreparaties worden voortaan elders in de EU (waarschijnlijk Polen) verricht.
Dit betekent een afscheid van INCA, het bedrijf dat Nikon 46 jaar lang vertegenwoordigde in Nederland maar bepaald niet bij iedere fotograaf een goede naam had op het gebied van service-verlening (al waren er ook weldegelijk tevreden klanten).
Dat is denk ik goed nieuws. Zijn we dan eindelijk van dat gezeik over INCA-camera's vs. import af?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef Shark.Bait het volgende:
http://jan_edward.blogspot.com/2006/03/nikon-zet-inca-opzij.html
[..]
Wie weet. Hopelijk word de service vriendelijker/sneller, en de camera's goedkoper. Wie weet hoeveel inca afsnoept van de prijs die we dokken....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is denk ik goed nieuws. Zijn we dan eindelijk van dat gezeik over INCA-camera's vs. import af?
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/21852quote:Scheiding voor Nikon en Inca Groep
Haarlem - Nikon, één van de wereldmarktleiders op het gebied van fotografie, heeft besloten om vanaf 1 augustus 2006 de verkoopactiviteiten van Imaging-producten in Nederland zelf uit te voeren via de vestiging van Nikon GmbH in Duitsland.
De afgelopen 46 jaar werden de producten van Nikon in Nederland met succes vertegenwoordigd door Inca Groep (Haarlem, Nederland).
Tot de opening van de Nikon-vestiging op 1 augustus zullen Inca Groep en Nikon blijven samenwerken om de beschikbaarheid van de producten en diensten van Nikon in Nederland te garanderen.
Ik ken die store omdat ik hem tijdens mijn zoektocht naar mijn camera (D70s) ook ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:41 schreef Glatze het volgende:
Aloha,
Ik neig zwaar naar de D50 en ben nu zoekende naar een winkel om hem te kopen. Nu heb ik deze ebay store gezien: http://stores.ebay.nl/DigitalCorp
Behoorlijk scherpe prijzen, en veel extra's waaronder lenzen. Met name de groothoek die erbij zit lijkt me interessant. Maar ik heb er mijn bedenkingen bij. Hoe goed zijn die extra lenzen? Ik heb daar echt 0,0 verstand van. Ik ben een hobbyfotograaf die zijn compactcamera beu is. Dus wellicht is het goed genoeg hoor, maar dat zou ik graag van een kenner vernemen.
Dank!
quote:Puckzzz:
ja helaas bij mijn Sony al ruis op 200 ISO
maar ik ben druk aan het sparen voor een D70s
quote:Hoedt je dan maar voor een teleurstelling, die gaat niet lager dan 200 iso en dan heb je ook vaak al ruis is mijn ervaring, ik heb de D70.
Trouwens, de D70s is volgens mij al niet meer in de verkoop.
quote:Ik vind het zelf wel meevallen bij de D70 eigenlijk. Bij een lange sluitertijd is het wel vrij snel knudde als je de ISO opkrikt, maar bij een snellere sluitertijd heb ik zelf meestal pas last van storende en duidelijk zichtbare ruis bij 800 ISO. Maar goed, ik ben ook geen andere camera gewend.
Ik vrees dat het niet gaat lukken om dat 1-800 nummer van ze te bellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:11 schreef Glatze het volgende:
Mauro, dank. Het gaat me inderdaad niet om de koffer en die schoonmaakmeuk. Wel om de lenzen, statief, tas en de leuke prijs. Ik zal inderdaad eens bellen en vragen of ze brochures hebben, merken, etc.
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1032&message=17606390quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik wil even een aantal opmerkingen quoten die mij op een ander forum zijn verteld, please zeg me dat dit niet waar is![]()
[..]
[..]
[..]
Het lijkt me niet zo heel goedkoop. Ik denk dat ze overstock verkopen. Let vooral op de kleine lettertjes:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:11 schreef Glatze het volgende:
Mauro, dank. Het gaat me inderdaad niet om de koffer en die schoonmaakmeuk. Wel om de lenzen, statief, tas en de leuke prijs. Ik zal inderdaad eens bellen en vragen of ze brochures hebben, merken, etc.
en deze is ook goed:quote:*Pictures are for illustration purposes only, some of the accessories in the actual package may vary in color or presentation, we assure our costumers the features and specifications only.
Kortom: ik denk dat je minder krijgt voor je geld dan je verwacht.quote:- Warranty: Information unavailable
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |