abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:53:36 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_36029243
Slobodan Milosevic is dood, en de werkelijke reden van doods-oorzaak zal de toekomst moeten uitwijzen.

Velen zullen geen traan om hem laten, en zullen deze man zien als een bandiet, die vele doden op zijn naam heeft staan. De reacties die ik lees zijn soms nog triester dan dat deze man was.

Dankzij "Slobo" heb ik een levenservaring meegemaakt die mij leven deels heeft getekend.

Toch kan ik geen haat voelen tegen die man. Hij heeft zijn land, het voormalige Joegoslavie naar de afgrond gebracht en de oorlogen ontketend in de Balkan. Maar nu? Moet ik nu haat voelen naar deze man? Nee, dat doe en wil ik niet.
Zijn dood kwam op mij over als een schok. Ik was verrast toen ik dat in de Braziliaanse media vernam. Ik vroeg nog verbouwereerd aan mijn stief-neef "is hij dood??".
Ik voelde me triest. Alsof een deel van mijn eigen geschiedenis is gestorven. Zonder dat ooit duidelijk zal worden waarom dat hele Balkan gebeuren nu plaats heeft moeten vinden.

In tegenstelling tot wat veel mensen zeggen zeg ik, Rust In Vrede Slobodan Milosevic.
Ik heb je gehaat, maar toch voel ik geen antipathie tegen jou!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:54:46 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_36029259
- flauw -

[ Bericht 57% gewijzigd door sp3c op 14-03-2006 18:22:34 ]
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_36029407
@TS; Wat vind je er van dat ze geen bewijzen hebben gevonden voor schuld aan de aanklacht?

hier
Historicus en Moraalridder tegen de geesteszieke fokkertjes (m/v).
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:08:42 #4
110987 ErwinRommel
pi_36029584
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:01 schreef FinalComeback het volgende:
@TS; Wat vind je er van dat ze geen bewijzen hebben gevonden voor schuld aan de aanklacht?

hier
Het zegt voor mij veel.
De aanklachten die Slobodan Milosevic ten laste werden gelegd konden niet bewezen worden tot zover.
Ik geef toe dat het een bandiet was, maar zoals de beeldvorming over deze persoon al zegt is deels ingegeven door de media.
Het is waar dat hij de veroorzaker was van de bloedige oorlogen op de Balkan. Dit deed hij om de Serviers te beschermen na de uiteenvalling van de Joegoslavische Republiek. Daar kan ik hem als leider geen ongelijk in geven.

Ook moet men inzien dat er verschil ligt tussen de Bosnisch-Servische Rebubliek en de Republiek Servie. Maar voor de doorsnee Nederlander is dat 1 pot nat en zijn beiden 1 partij.

Mede dankzij zijn handelen heb ik een PTSS opgelopen. Toch haat ik hem niet zoals velen wel doen die nog nimmer in dat gebied zijn geweest.
Voor veel Serviers is hij nog steeds een held, voor mij juist een soort van Anti-Held.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:12:37 #5
110987 ErwinRommel
pi_36029662
De winnaars schrijven de geschiedenis.
pi_36029873
Wat een onzinrichting gaat dit op zeg 'zijn schuld kon niet bewezen worden'. Ja daar haalt je de koekoek dat dat niet kan, maar dat heeft niets te maken met het feit of hij het wel of niet heeft gedaan, maar met het simpele feit van zijn dood. De rechtszaak was nog bezig, en niet de aanklager, maar de rechter gaat over zijn schuld. En die rechter zal nooit meer aan het woord komen.
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 18:21:34 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36029882
ik move hem naar general chat en haal de onzin eruit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:22:00 #8
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36029896
1 (NL) UN Signal Battalion zwaait Slobo uit.

Jammer dat je niet langer vast mocht zitten.
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:

Dankzij "Slobo" heb ik een levenservaring meegemaakt die mij leven deels heeft getekend.
Maar hoezo dan?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_36029987
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef popolon het volgende:

[..]

Maar hoezo dan?
Zegt de term Post Traumatisch Stress Syndroom je iets ?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:26:19 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36030012
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:25 schreef HiZ het volgende:

[..]

Zegt de term Post Traumatisch Stress Syndroom je iets ?
Jawel maar waar staat dat?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:26:30 #11
16625 robh
pi_36030015
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:21 schreef sp3c het volgende:
ik move hem naar general chat en haal de onzin eruit
Kun je de general chat er niet uithalen en het naar Onzin verplaatsen?

Deze grafrede is aardig misplaatst. TS moet van de caipirinha afblijven denk ik.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_36030026
Straks gaan we Mladic en Karadic ook nog vereren. IK vereer sowieso niemand. Milosevic was een bandiet die eerder te laat is gestorven dan te vroeg.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:27:35 #13
110987 ErwinRommel
pi_36030043
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef popolon het volgende:

[..]

Maar hoezo dan?
Ik heb dankzij Slobo een PTSS opgelopen. Maar dat neemt niet weg dat ik hem haat. Hij zal de dingen hebben gedaan die hij nodig achtte. En tot zover zijn de aanklachten van het tribunaal dubieus om hem te veroordelen terwijl het een "interne" aangelegenheid betrof.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:29:49 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36030097
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik heb dankzij Slobo een PTSS opgelopen. Maar dat neemt niet weg dat ik hem haat. Hij zal de dingen hebben gedaan die hij nodig achtte. En tot zover zijn de aanklachten van het tribunaal dubieus om hem te veroordelen terwijl het een "interne" aangelegenheid betrof.
Da's dan best lullig voor je. Zelf heb ik er nooit last van gehad.

Maar dan nog vind ik je OP wat aan de vreemde kant, om het maar zachtjes uit te drukken.
Ik heb daar mensen gesproken wiens hele familie is vermoordt door Slobo en aanhang. Dan kijk je er wel anders tegenaan.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:29:52 #15
110987 ErwinRommel
pi_36030098
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:26 schreef robh het volgende:

[..]

Kun je de general chat er niet uithalen en het naar Onzin verplaatsen?

Deze grafrede is aardig misplaatst. TS moet van de caipirinha afblijven denk ik.
Die caipirinhas drink ik zowiezo niet. En ik denk dat mijn baas het niet op prijs stelt als ik straks met een alcohol damp op min werk verschijn. Dus doe dat nu ff niet aub.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:34:16 #16
110987 ErwinRommel
pi_36030203
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Da's dan best lullig voor je. Zelf heb ik er nooit last van gehad.

Maar dan nog vind ik je OP wat aan de vreemde kant, om het maar zachtjes uit te drukken.
Het zal voor velen idd vreemd overkomen, dat geef ik toe.
Maar wat is er mis met wanneer iemand zegt dat hij geen wrok koetsred naar deze persoon? Ondanks dat hij zaken deed die het daglicht niet verdragen kon?

Het schijnt mode te zijn om Milosevic voor alles uit te maken terwijl er niets rechterlijk bewezen is.
Dit omdat velen lekker achter hun luie zetel een gefundeerde mening kan geven over Milosevic.
De haat die er vanafkomt zonder werkelijk in dat gebied te zijn geweest, zich blindstarend op wat de pers schrijft.......etc etc......

Een daarnaast is haat een belemmering voor vooruitgang.
pi_36030313
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Slobodan Milosevic is dood, en de werkelijke reden van doods-oorzaak zal de toekomst moeten uitwijzen.

Velen zullen geen traan om hem laten, en zullen deze man zien als een bandiet, die vele doden op zijn naam heeft staan. De reacties die ik lees zijn soms nog triester dan dat deze man was.

Toch kan ik geen haat voelen tegen die man. Hij heeft zijn land, het voormalige Joegoslavie naar de afgrond gebracht en de oorlogen ontketend in de Balkan. Maar nu? Moet ik nu haat voelen naar deze man? Nee, dat doe en wil ik niet.
Zijn dood kwam op mij over als een schok. Ik was verrast toen ik dat in de Braziliaanse media vernam. Ik vroeg nog verbouwereerd aan mijn stief-neef "is hij dood??".
Ik voelde me triest. Alsof een deel van mijn eigen geschiedenis is gestorven. Zonder dat ooit duidelijk zal worden waarom dat hele Balkan gebeuren nu plaats heeft moeten vinden.

In tegenstelling tot wat veel mensen zeggen zeg ik, Rust In Vrede Slobodan Milosevic.
Ik heb je gehaat, maar toch voel ik geen antipathie tegen jou!
Je bent verdrietig omdat een massamoordenaar dood is. Bovendien geil je op Erwin Rommel.

Zegt al genoeg over je
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:47:14 #18
110987 ErwinRommel
pi_36030527
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:38 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Je bent verdrietig omdat een massamoordenaar dood is. Bovendien geil je op Erwin Rommel.

Zegt al genoeg over je
Wie zegt dat ik verdrietig ben? Dat is iets wat jij ervan maakt mijn beste.
Daarnaast verdiep je eens in ER. Je zal jou ogen openen.

En btw, is bewezen dat Slobo een massamoordenaar is? Zo ja de uitspraak? Overleg die graag.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:50:24 #19
16625 robh
pi_36030612
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
En btw, is bewezen dat Slobo een massamoordenaar is?
Ja gut, heeft Hitler ooit een eerlijk proces gehad? Is Stalin ooit veroordeeld? Heeft Mao ooit bekend?

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_36030655
oi
Moest deze in GC?
Of per ongeluk verplaatst? (gewoon ff interesse)
pi_36030662
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik verdrietig ben? Dat is iets wat jij ervan maakt mijn beste.
Daarnaast verdiep je eens in ER. Je zal jou ogen openen.

En btw, is bewezen dat Slobo een massamoordenaar is? Zo ja de uitspraak? Overleg die graag.
Nee, Milosovic was een toffe kerel, ondanks de massa moorden, etnische zuiveringen, mensenrechten waar hij schijt aan had
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:56:23 #22
110987 ErwinRommel
pi_36030799
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:50 schreef robh het volgende:

[..]

Ja gut, heeft Hitler ooit een eerlijk proces gehad? Is Stalin ooit veroordeeld? Heeft Mao ooit bekend?

Deze 3 hebben nimmer terecht gestaan. Dus dat is een slecht voorbeeld.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:57:17 #23
110987 ErwinRommel
pi_36030827
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Nee, Milosovic was een toffe kerel, ondanks de massa moorden, etnische zuiveringen, mensenrechten waar hij schijt aan had
Bron?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:59:59 #24
16625 robh
pi_36030902
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:

Deze 3 hebben nimmer terecht gestaan. Dus dat is een slecht voorbeeld.
Nu zeg je impliciet dat iemand geen massamoordenaar kan zijn mits hij terecht heeft gestaan maar er geen vonnis is gevallen.

Come on, snap out of it.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 19:02:06 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36030974
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
oi
Moest deze in GC?
Of per ongeluk verplaatst? (gewoon ff interesse)
ik verplaatste hem naar GC want ik vond het niet echt op zijn plaats in NWS (we hebben al een topic over Slobo zijn dood maar dat is meer over de feiten enzo) vind jij dat het hier niet past?
ik weet verder ook niet waar, maar ik kan hem wel weer terughalen naar NWS maar ik ben bang dat het volgetrolled wordt door Meki en co
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')