hoe spreek je dat uit?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:27 schreef Koentje3 het volgende:
Zoals:![]()
![]()
Dat wou ik net ook te (
) zeggen
Doe maar niet...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:29 schreef pekel het volgende:
Mijn hele school praat Drents.
Moet ik nu een topic openen?
dat overdreven branbants toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:27 schreef Koentje3 het volgende:
Zoals:![]()
![]()
Dat wou ik net ook te (
) zeggen
Komt hullie pa ook nog?
Dat heb ik nou al de ganse dag![]()
:R
![]()
ireen worst topicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:28 schreef THeeF het volgende:
Kei gaaf topic dit..
jah ik vonnut wel kei goe gaan hè, ik zo kei hard scháátse pff...was wel zwáár. En moe da ik was jonge, da gelofde nie...kei en kei moe...ik dacht da ik om zou vallequote:
Argh puur brabants... brrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:37 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
jah ik vonnut wel kei goe gaan hè, ik zo kei hard scháátse pff...was wel zwáár. En moe da ik was jonge, da gelofde nie...kei en kei moe...ik dacht da ik om zou valle
dat doen ze op TV Drenthe nou ook altijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:29 schreef pekel het volgende:
ik denk heel cynisch dat je mss wel in emmen kan wonen.. kijk ik in je profiel.. woon je ook nog echt in emmen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:29 schreef pekel het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:55 schreef Kornovichvb het volgende:
[..]
ik denk heel cynisch dat je mss wel in emmen kan wonen.. kijk ik in je profiel.. woon je ook nog echt in emmen!
Nou, een schande zeg!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:55 schreef Kornovichvb het volgende:
[..]
ik denk heel cynisch dat je mss wel in emmen kan wonen.. kijk ik in je profiel.. woon je ook nog echt in emmen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |