Dat hoor ik vaker, ik zelf heb geen problemen met T-mobile. Wat zijn de problemen dan zoal?quote:
Netwerk wat erineens uit ligt , verbindingen die verbroken worden , niet bestaand nummertoon te horen krijgen als men jou probeerd te bellen enz enz. Ben blij dat ik er weg ben , ben 3 jaar tevreden geweest bij ze.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, ik zelf heb geen problemen met T-mobile. Wat zijn de problemen dan zoal?
wel ooit bereik of dat ook nooit?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik zweer het je, neem vodafone en je zult er geen spijt van krijgen. heb nooit problemen met vodafone
Nog nooit last van gehad, maar ik zit er pas 2 jaar dus we zullen zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:21 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Netwerk wat erineens uit ligt , verbindingen die verbroken worden , niet bestaand nummertoon te horen krijgen als men jou probeerd te bellen enz enz. Ben blij dat ik er weg ben , ben 3 jaar tevreden geweest bij ze.
Ik ben er na 1 jaar ellende, sinds ongeveer een half jaar weg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad, maar ik zit er pas 2 jaar dus we zullen zien.
En Symioquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
vodafone is tha bomb
Je kunt er beter 1 aangetekend versturen, dat zal meer zin hebben!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:01 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Morgen gaan er 5 bozebrieven naar hun customercare, kijken of ze dan reageren.
Zat ik ook over te denken, maar dan kost het mij geld.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je kunt er beter 1 aangetekend versturen, dat zal meer zin hebben!![]()
Tja, volgens mij verschilt dit heel erg per persoon en is het ook een kwestie van net 'dat beetje' pech hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef RtV het volgende:
Gewoon Hi nemen, echt nergens last van.
Kan zijn, maar ze kunnen nu zonder problemen claimen dat ze de brieven nooit hebben ontvangen. Enige manier dat je serieus kans maakt om iets gedaan te krijgen is een aangetekende, zakelijke, nette (!) brief te sturen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Zat ik ook over te denken, maar dan kost het mij geld.
Nu kost het hun geld (antwoordnummer).
Heb ik ook gehad, gewoon een email sturen met je oude emails als bijlage, met erbij dat je als je binnen 2 werkdagen geen reactie hebt, je dit stuurt naar de ombudsman, radar, kassa, en alle hulpjosti's die je kan bedenken. Dat hielp ook bij mijn internetprovider, toen ik voor de hele buurt betaalde.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Wat een stelletje vieze klootzakken!!
Afgezien van hun KUT netwerk en KUT klantenservice lopen ze me de laatste tijd ook nog eens telkens zonder reden te blokkeren.
En natuurlijk net telkens als je in het buitenland zit.
Diverse keren met hun klantenservice gebeld, die met een hoop excuses de boel weer deblokkeerd. Maar dan kun je aan het eind van de maand wel mooi deblokkeringskosten betalen
Dus een brief verstuurd naar de klantenservice dat ik eis dat het contract onmiddelijk ontbonden wordt, en wat doen de homo's: ze reageren er gewoon niet op. En op de 3 die ik erna stuur ook niet.
Goed zo, dat is service!
Inmiddels zit ik bij T-Mobile, maardit contract bij die vuile oplichters loopt wel nog steeds.
FUCK TELFORT!!!![]()
![]()
Dat heb ik ook precies erin gezetquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:07 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, gewoon een email sturen met je oude emails als bijlage, met erbij dat je als je binnen 2 werkdagen geen reactie hebt, je dit stuurt naar de ombudsman, radar, kassa, en alle hulpjosti's die je kan bedenken. Dat hielp ook bij mijn internetprovider, toen ik voor de hele buurt betaalde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |