abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39499227
quote:
op dinsdag 4 juli 2006 09:00 schreef super-muffin het volgende:
het voorbeeld .orange is dus niet semantisch
scherp
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:15:06 #152
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_39507955
quote:
op dinsdag 4 juli 2006 09:00 schreef super-muffin het volgende:
het voorbeeld .orange is dus niet semantisch
klopt

ik dacht nog, zal ik dat als voorbeeld gebruiken of gewoon wachten tot iemand het opmerkt!
  zondag 9 juli 2006 @ 12:11:03 #153
150092 JoshuaJero
Leuker, harder, beter
pi_39655052
hallo,

ik heb elders op dit forum begrepen dat ik hier wel legaal aan jullie mag vragen wat jullie van mijn forum vinden. ik hoop dat ik het goed heb begrepen en ik vermeld alvast dat ik nr 37 gelezen heb.

ik heb www.itokoforum.com opgezet als nieuw forum voor gadgets, girls en lifestyle. dit hebben we gedaan om onze andere website meer leven in te blazen.

de site is gemaakt in phpbb en nog niet helemaal af (de header wordt mooier) en de login-knoppen worden mooier geplaatst.

graag hoor ik van jullie wat jullie van de verschillende onderwerpen vinden en of jullie denken dat hier leven in te blazen valt.

alvast bedankt voor de hulp.
itokoforum.com - Gadgets, Girls & Lifestyle
  zondag 9 juli 2006 @ 12:23:20 #154
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39655347
ook met andere header of kleurtjes is het nog steeds een standaard layout, en dus niet echt waar dit topic voor bedoeld is.

en verder denk ik niet dat in 'nog een' forumpje, al helemaal zonder originele insteek of een eigen ding leven valt te blazen.
Ik ga naar huis.
pi_39655358
quote:
op zondag 9 juli 2006 12:11 schreef joshuajero het volgende:
hallo,

ik heb elders op dit forum begrepen dat ik hier wel legaal aan jullie mag vragen wat jullie van mijn forum vinden. ik hoop dat ik het goed heb begrepen en ik vermeld alvast dat ik nr 37 gelezen heb.

ik heb www.itokoforum.com opgezet als nieuw forum voor gadgets, girls en lifestyle. dit hebben we gedaan om onze andere website meer leven in te blazen.
(..)
ik vind het forum erg vol, het heeft honderden subfora, en die zijn allemaal leeg. beter meer je energie concentreren op een punt.
verder vind ik het een beetje standaard, maar daar ging je al wat aan doen .
pi_39657613
quote:
op zondag 9 juli 2006 12:11 schreef joshuajero het volgende:
hallo,

de site is gemaakt in phpbb en nog niet helemaal af (de header wordt mooier) en de login-knoppen worden mooier geplaatst.

graag hoor ik van jullie wat jullie van de verschillende onderwerpen vinden en of jullie denken dat hier leven in te blazen valt.

alvast bedankt voor de hulp.
dit is niet waar het topic voor bedoelt is, maar ik heb een horizontale scrollbalk op 1024x768 en dan is een site snel gesloten bij mij
pi_40042172
hoe verander je op me forum , , , die kleuren?! met html kleuren tog??

http://www.dotbb.be/phpbb21/index.php?mforum=dutchboysgirls
[IMG]http://img236.imageshack.us/img236/7537/822027fv28us.gif[/IMG]
pi_40379642
ik heb me rayman site vernieuwd

je kunt hem vinden onder de url: www.ray-man.nl
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:51:20 #159
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_40380349
quote:
op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef raymannl het volgende:
ik heb me rayman site vernieuwd

je kunt hem vinden onder de url: www.ray-man.nl
heb wat moeite met je tekst in dat fancy lettertype te lezen. ook het gebruik van flash levert wat problemen op in het menu... je moet 2 keer klikken wil je naar een ander item gaan..
Where's my fear???
pi_40381348
quote:
op dinsdag 1 augustus 2006 11:51 schreef jagermaster het volgende:

[..]

heb wat moeite met je tekst in dat fancy lettertype te lezen. ook het gebruik van flash levert wat problemen op in het menu... je moet 2 keer klikken wil je naar een ander item gaan..
dat lettertype is het lettertype van de neiuwe raymangame, daarom heb i kdaar voor gekozen, en dat twee keer klikken, daar heb ik geen last van?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:00:46 #161
39240 jagermaster
pi_40382518
quote:
op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef raymannl het volgende:

[..]

dat lettertype is het lettertype van de neiuwe raymangame, daarom heb i kdaar voor gekozen, en dat twee keer klikken, daar heb ik geen last van?
gebruik je ie als browser of niet? is in ieder geval een gevolg van een update welke in ie 6.0 zit dat je alle flash dingen eerst moet klikken op het het flash ding zelf voordat je op knoppen erin kan klikken..
Where's my fear???
pi_40476357
hoi mensen,

omdat het toch vakantie is, heb ik een site van hoster veranderd en een eigen domein naam gegeven (kadootje voor project ) en nu zou ik graag willen dat wat mensen het project testen op hack/etc bugs... niet op html valid, want in ie en ff is de output voor zover ik kan zien goed!

url!:

http://www.gfxpoll.nl

maar dan ben je er nog niet

http://www.gfxpoll.nl/index.php

uitleg:
het is een beetje de zelfde site als die van polls van dubbelf, echter heeft mijn site veel meer mogelijkheden. een template veranderen, automatisch sluiten van een poll en ga zo maar door.

ik zou zeggen, neem een kijkje en geef comments!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_40878584
hoi mensen

ik ga in oktober voor 9 maanden op wereldreis. nu ben ik de laatste tijd bezig geweest met het opzetten van een nieuwe website, die ik ook makkelijk op locatie kan bijwerken. mijn oude website www.onzereizen.nl, is nog opgebouwd met frames waardoor die onder andere niet bepaald google vriendelijk was...

de basis van de nieuwe site is het alom bekende wordpress. ik heb her en der wat plugins geinstalleerd en een reeds bestaand theme een beetje aangepast.

volgens mij is ie op dit moment klaar om te worden gepubliseerd, waardoor ik de oude zou kunnen weghalen. maar voor ik dat doe wil ik natuurlijk eerst jullie mening horen!

waar ik overigens een beetje bang voor ben is dat de fotogalerij-pagina's een beetje te groot zijn geworden, maar kijk zelf maar

oja, het adres is http://www.onzereizen.nl/wordpress
pi_40878861
quote:
op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef chandler het volgende:
ik had graag nog een wit regeltje onder aan de pagina gezien

verder zit het er wel gelikt uit volgens mij
pi_40897278
niemes...
pi_40899859
http://www.mnolo.nl/

gaanre uw mening over alles behalve de inhoud
pi_40900943
quote:
op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef misanthropist het volgende:

ik persoonlijk vind hem wel lekker simpel, alleen ik walg echt van dat lettertype dat je hebt gebruikt
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:05:56 #168
39240 jagermaster
pi_40913197
quote:
op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef nodisch18 het volgende:
hoi mensen

ik ga in oktober voor 9 maanden op wereldreis. nu ben ik de laatste tijd bezig geweest met het opzetten van een nieuwe website, die ik ook makkelijk op locatie kan bijwerken. mijn oude website www.onzereizen.nl, is nog opgebouwd met frames waardoor die onder andere niet bepaald google vriendelijk was...

de basis van de nieuwe site is het alom bekende wordpress. ik heb her en der wat plugins geinstalleerd en een reeds bestaand theme een beetje aangepast.

volgens mij is ie op dit moment klaar om te worden gepubliseerd, waardoor ik de oude zou kunnen weghalen. maar voor ik dat doe wil ik natuurlijk eerst jullie mening horen!

waar ik overigens een beetje bang voor ben is dat de fotogalerij-pagina's een beetje te groot zijn geworden, maar kijk zelf maar

oja, het adres is http://www.onzereizen.nl/wordpress
ziet er wel leuk uit.. vind dat pijltje extra in het menu bij rome '04 een beetje raar staan.. misschien de tekst naast de plaatjes van wat meer tussenruimte voorzien. anders staat de tekst zo straks op het plaatje en dat leest niet erg prettig. je zou is kunnen kijken naar de kwaliteit van de foto's vind ze een beetje webcam kwaliteit.. dat ligt denk ik eerder aan de compressie van de foto dan aan het orgineel (maar ik kan me vergissen natuurlijk)

bij het tekstje over je zelf mag je iets meer ruimte creeren voor de tekst. deze ruimte is nu zo smal naast de foto dat het niet meer prettig leest..

misschien in je dagverslagen van frankrijk/spanje, costa rica, af en toe een fotootje gooien? verder probeer een standaard lettergrote, lettertype te gebruiken voor je teksten.. zitten verschillen in tussen de verschillende dagverslagen.

suc6 met je site en veel plezier in je vakantie.
Where's my fear???
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:14:49 #169
39240 jagermaster
pi_40913501
quote:

de tekst is op sommige plaatsen niet echt goed leesbaar. zou de transparantie iets lager zetten.

weet niet waar de quotes of iets dergelijks onderaan iedere pagina opslaan? vind ze persoonlijk nergens opslaan.. maarja misschien mis ik er wel de humor van.

kan je niet de foto's meer naar het onderwerp van de pagina zetten? dat het onderwerp dus ook in de foto terug komt? verder vind ik de foto van de identiteit pagina echt een begravenisfoto..

het menu hangt er een beetje bij. misschien iets meer mee doen?

suc6 met de site.
Where's my fear???
pi_40918609
quote:
op donderdag 17 augustus 2006 12:36 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

ik persoonlijk vind hem wel lekker simpel, alleen ik walg echt van dat lettertype dat je hebt gebruikt
het lettertype is onderdeel van de huisstijl
misschien dat ik ze nog bold maak, maar verder zal 'r wat dat betreft niet veranderen
quote:
op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef jagermaster het volgende:

[..]

de tekst is op sommige plaatsen niet echt goed leesbaar. zou de transparantie iets lager zetten.
check.
quote:
weet niet waar de quotes of iets dergelijks onderaan iedere pagina opslaan? vind ze persoonlijk nergens opslaan.. maarja misschien mis ik er wel de humor van.
stukje interne humor idd
quote:
kan je niet de foto's meer naar het onderwerp van de pagina zetten? dat het onderwerp dus ook in de foto terug komt? verder vind ik de foto van de identiteit pagina echt een begravenisfoto..
klopt ja, goed punt
quote:
het menu hangt er een beetje bij. misschien iets meer mee doen?

suc6 met de site.
ik zal nog even kijken naar de mogelijkheden voo het menu. thanks
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:24:41 #171
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_40936878
quote:

de navigatie valt bij een resolutie van 800x600 finaal onbereikbaar links buiten het scherm. redelijk dodelijk voor een site, lijkt me.

verder doet zich het grappige voor dat in opera de achtergrond onzichtbaar is én het logo linksboven vervormd wordt weergegeven. wat daar grappig aan is? het maakt het design naar mijn mening stukken beter en de tekst veel beter leesbaar!

screen:
Stop the world, I want to get out.
pi_40938334
www.astroversum.nl

een site over astronomie en ruimtevaart. wat vinden jullie hiervan. let niet op het forum want phpbb is moeilijk te stylen waardoor het in ie niet uitziet.

deze layout is gemaakt nadat ik ben gaan samenwerken met iemand. in dit layout stond vooral netheid in code vast (uiterlijk ook:p), waardoor ik voor het eerst met css ben gaan werken.
pi_40939475
quote:
op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef chandler het volgende:
hoi mensen,

komt op m'n werk niet door de firewall. filter is "sex"
pi_40944170
quote:
op vrijdag 18 augustus 2006 14:24 schreef lkw het volgende:

[..]

de navigatie valt bij een resolutie van 800x600 finaal onbereikbaar links buiten het scherm. redelijk dodelijk voor een site, lijkt me.

verder doet zich het grappige voor dat in opera de achtergrond onzichtbaar is én het logo linksboven vervormd wordt weergegeven. wat daar grappig aan is? het maakt het design naar mijn mening stukken beter en de tekst veel beter leesbaar!

screen:
[afbeelding]
hmm grappig, in opera van mijn huisgenoot laat ie wel gewoon de transparantie zien
maar de website is bewust niet gemaakt voor resoluties onder de 1024x768, dus kan kloppen dat ie niet goed weergegeven wordt op 800x600
pi_40956865
quote:
op donderdag 17 augustus 2006 22:25 schreef misanthropist het volgende:

het lettertype is onderdeel van de huisstijl
ik vind een monospace lettertype wel lache, je ziet het te weinig op internet
No Dukes of Hazzard in the classroom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')