zoals je al zegt zitten er een paar foutjes in waardoor het in ff en ie7 niet doet.quote:op dinsdag 21 november 2006 17:43 schreef chandler het volgende:
ik wil graag een sitecheck op http://vissen.bruggema.nl
voor zover bijna xhtml valid (als je niet let op warnings van & ipv &).
doel van de site, vis records ed samen brengen..
let niet op type foutjes ed... daar wordt nog aangewerkt.. gaat nu om functionaliteit ed...
opmerkingen graag!!suggesties? beter! klachten! kom maar op!
[..]
werkt makkelijk snel en simpel. top strak gedaan ik zie eingelijk geen nadelenquote:op dinsdag 28 november 2006 23:07 schreef revel het volgende:
hi,
ik heb een site in elkaar geklust waar je wallpapers voor je mobiel kan uploaden en downloaden. laat even weten of je begrijpt wat de bedoeling is en hoe het werkt op jouw mobieltje.
http://intermobile.nl
quote:op zaterdag 25 november 2006 23:03 schreef jagermaster het volgende:
zoals je al zegt zitten er een paar foutjes in waardoor het in ff en ie7 niet doet.
nee, maar nu wel en heb het daar inderdaad mee opgelostquote:de box van nieuwste foto's doet het niet goed (foto's vallen eroverheen in ff) => heb je al gekeken naar de mogelijkheid om een div met clear: both toe te voegen na de foto's?
werkte helaas niet, maar zal eens kijken of ik een oplossing kan vinden via google ivm firefox center..quote:in ie7 loopt de layout niet helemaal door naar beneden.. je hebt waarschijnlijk een height: 100% ergens opgegeven voor de hoogte van de layout? height: 100% wordt gezien in ie7 en ff als de scherm hoogte. als de inhoud langer is dan 1 scherm lengte dan loopt de layout ook niet door!
in ff is het niet gecentreerd zit hem in deze css id:
#center {
width: 100%;
text-align: center;
}
vervang is text-align: center; door margin:0px auto;
ja inderdaad er zit daar wat fout echter defenieer ik voor de ul de padding en voor de li nog wat margins... deze worden echter anders berekend in ff dan in ie dus daar moet ik denk ik hacks voor gebruiken, welke ik nog niet gevonden heb.quote:de li-opbouw van het menu werkt niet lekker, als ik het goed uit me hoofd zeg los je dit op door de padding en de margin bij de li te definieren (misschien ook bij de ul dat weet ik op dit moment niet helemaal zeker...)
ben ik druk mee bezig, maar helaas druk met ander werk...quote:hoe heb je de foto's verkleind? de thumbs komen niet scherp over.[/qjuote]
klopt, deze fotos komen van een mobiele telefoon en door de verkleining is de foto iets minder duidelijk. hopelijk kunnen we dat in de toekomst voorkomen door de camera te gaan gebruiken van een echte foto camera
[quote]
zou dus aanraden hem wel kloppend te maken voor ff dan werkt ie meestal ook voor ie7..
en de width specificeren en niet in % maar in pixels... anders werkt het nog niet. (tenminste bij mijquote:op woensdag 29 november 2006 09:43 schreef super-muffin het volgende:
als je wilt centreren in ff en ie moet je text-align: center; en margin: 0 auto; gebruiken.
layout in firefox is niet helemaal 100%. de onderste boxjes staan over de content heen. de achtergrond schuine strepen vind ik storen, maar dat is smaak. ik zou een wit vlak achter de fok!poll doen, dan zie je die pixels van de transparante gif niet zo. ik zou de knop met "maak een nieuwe poll" nadrukkelijker in de layout opnemen. in de poll editor is het misschien een leuke optie om de achtergrondkleur van het vlak in te kunnen stellen. qua layout's zitten er misschien een aantal dubbele in, en is het mogelijk makkelijker voor de gebruikers om gewoon een lijst met thumbs te hebben.quote:op maandag 4 december 2006 10:06 schreef chandler het volgende:
ik wil graag ook een site check op www.gfxpoll.nl, graag hoor ik wat beter/netter/overzichtelijker kan
het lijkt mij persoonlijk dat het script wel weet welke van de twee het geval is......quote:error!:
* de titel is te kort (<5) of te lang (>35)
je hebt gelijk dat het in ff niet helemaal klopt, maar dat krijg ik voor alsnog niet correct.. ben nog druk bezig met de oplossing...quote:op maandag 4 december 2006 11:10 schreef roönaän het volgende:
layout in firefox is niet helemaal 100%. de onderste boxjes staan over de content heen. de achtergrond schuine strepen vind ik storen, maar dat is smaak.
denk dat ik dat wel ga doen, maar vind het dan weer zo jammer als je het op een gele achtergrond zet...quote:ik zou een wit vlak achter de fok!poll doen, dan zie je die pixels van de transparante gif niet zo.
ja, denk dat ik daar maar eens een leuke button voor moet gaan maken.quote:ik zou de knop met "maak een nieuwe poll" nadrukkelijker in de layout opnemen.
dit zou een leuke optie zijn voor de layouts waarbij ik transparantie gebruik, maar denk dat ik beter de layouts gewoon moet optimaliseren zodat het op iedere kleur achtergrond er goed uitziet!quote:in de poll editor is het misschien een leuke optie om de achtergrondkleur van het vlak in te kunnen stellen.
er zitten inderdaad dubbele in, dat komt om dat de meeste layouts in het engels zijn en nu ook in het nederlands nl-layoutnaam. echter wil ik dit gaan oplossen door een taal bestand voor beide layouts te gaan ontwikkelen oid... heb nog niet een precies idee maar zo ie zo wil ik de klant kunnen kiezen welke taal de poll is.quote:qua layout's zitten er misschien een aantal dubbele in, en is het mogelijk makkelijker voor de gebruikers om gewoon een lijst met thumbs te hebben.
ja dat klopt, alleen is de ruimte opquote:in stap 1 moet je naar beneden scrollen om de preview te zien.
duidelijk... ik zal eens kijken wat ik hier aan kan veranderen.quote:hierdoor raakte ik in stap 2 de draad kwijt omdat je dan de header er weer bij hebt, en de tekst van stap 2 minder in het oog springt.
ja haha.... had gewoon beide checks in één if gezet... maar die heb ik nu weer onderverdeeld in 1 -> 2 sub ifs... deze update zal ik tzt doen.quote:het lijkt mij persoonlijk dat het script wel weet welke van de twee het geval is......
ja inderdaad, beetje lastig al zou dat zo op te lossen moeten zijn... ik ga dat eens even bekijken..quote:als ik antwoorden aan het invullen ben en ik selecteer een meer of minder antwoorden velden, dan raak ik de reeds ingetypte antwoorden kwijt.
waar denk jij dat de fout in zit? heb al weer even gekeken maar kan er geen foutje in vindenquote:ook op de verder pagina's komen de onderste overzichtsboxjes in firefox over de content heen.
dankje, en inderdaad het zou wat simpeler moeten kunnen, maar goed daarom ben ik hier ook om te vragen wat anderen liever / beter zouden willen zien.quote:voor de rest vind ik het een mooi systeem, alleen kost het me veel denken om een poll te maken.
dat zou geweldig zijn, maar het is al iets beter geworden dan dat het was hé haha..quote:het zou op bepaalde punten stukken intuitiever kunnen. je moet een poll kunnen maken binnen 20s zou ideaal zijn.
in de volgende versie is het ook mogelijk om een random layout te kiezen.quote:
ik vind de site wat kaal (nogal wit ook) en de structuur is me niet helemaal duidelijk. momenteel staat alles gewoon onder elkaar wat niet echt bevorderlijk is voor het overzicht. het zou handiger zijn moest je bovenaan of links een klein menuutje maakt.quote:op maandag 11 december 2006 11:14 schreef razor21 het volgende:
www.prisonbreakfanclub.nl ben een beginner met sites....maar sugesties zijn altijd welkom![]()
zat ik zelf ook aan te denken zal vanavond even kijken...hoe ik dat ga brouwen...quote:op maandag 11 december 2006 12:43 schreef fate het volgende:
[..]
ik vind de site wat kaal (nogal wit ook) en de structuur is me niet helemaal duidelijk. momenteel staat alles gewoon onder elkaar wat niet echt bevorderlijk is voor het overzicht. het zou handiger zijn moest je bovenaan of links een klein menuutje maakt.
dat achtergrond kwam ik achter door rond te klikken, niet echt duidelijk, verder zie ik met firefox en ie in een ieder een andere indeling (waarbij bij ie nog weleens de plaatjes over de randen gaan) verder is de tagcloud wel heel erg klein in mijn resolutie (kan amper de letters zien) en hoop je veel te verdienen met google of zo?quote:op maandag 11 december 2006 22:05 schreef nigelator het volgende:
zojuist m'n nieuwe blog online gezet.. als het goed is zie je een hippe site, zie je een niet zo hippe site dan is je dns nog niet bijgewerkt
maarrrrr.. vinden jullie er van? mist er iets, moet er iets bij, zing het maar
zit me nog te beraden over stats en leuke plugins, maar kan niet echt kiezen.
vind vooral dat je je eigen achtergrond kan kiezen tof (bovenin).
klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |