Kijk jij hebt vast ook interesse in een L&P subforumquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Is mijn linker oog in ieder geval bacterie vrij
Er stond op, "Niet in de ogen sproeien".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef El_Rolando het volgende:
Nog op het etiket van het middel gekeken? Wel ff handig.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:47 schreef Adidah het volgende:
[..]
Er stond op, "Niet in de ogen sproeien".
'Binnen vijf minuten verwijderen anders kans op een oogletsel!'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef El_Rolando het volgende:
Nog op het etiket van het middel gekeken? Wel ff handig.
eentje maar?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef yosander het volgende:
[..]
'Binnen vijf minuten verwijderen anders kans op een oogletsel!'
![]()
Dan is het nog gevaarlijker vanwege de schimmels en bacteriën!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef Thrilled het volgende:
Ja ik heb er op gekeken, was alleen irriterend, maar de houdbaarheids datum was november 2004
quote:
Neem dan ook de veiligheidsinstructies in achtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef Thrilled het volgende:
Ik was vanmiddag aan het werk (bij een groothandel voor de slagerij) en als iedereen naar huis is moet ik gaan schoonmaken, ik was in de laatste ruimte bezig en met het verwisselen van de slangen voor de hogedrukspuit, schiet de slang voor het des-infectie middel los, en zo een plens desfix in mijn linkerooggelijk proberen uit te spoelen met water maar het irriteert nog steeds als de ziekte
![]()
Ipv naar de dokter met het etiket.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
En als je last van je ogen hebt moet je vooral gaan computeren..
In een desinfectiemiddel ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan is het nog gevaarlijker vanwege de schimmels en bacteriën!
+3 scherp, valt mij mee dat er niet eerder Fok!kers waren die het opviel!quote:
-3 sportief..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:47 schreef yosander het volgende:
[..]
+3 scherp, valt me mee dat er niet eerder Fok!kers waren die het opviel!
Ik bedoelde er niet mee dat ik het express deed!quote:
Vooral als het irriteerdquote:
wat ben je ook een amateur hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Vet genaaid, 1x was een vlieg in mijn oog gevlogen, maar hij had iets achtergelaten in mijn oog. Hiervoor moest ik naar t3h docter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |