Ik zie het inderdaad, gelukkig heb ik nog duizend punten achter de handquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef devzero het volgende:
Jammer dat die grafiek weer ietsjes zal dalen morgen.
* Chris.nl durft niequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:09 schreef devzero het volgende:
We moeten dus maar snel beginnen met leden werven. Misschien wil DCT wel joinen bij Fok!Flock
En is er al iemand beschikbaar om naast iisschots een verhaaltje op Fok!Radio te geven? en gaat dat ook door as maandag?
Aansluitquote:
Weet ik nog niet, nog niks gehoord dus nog maar een mail gestuurd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:09 schreef devzero het volgende:
We moeten dus maar snel beginnen met leden werven. Misschien wil DCT wel joinen bij Fok!Flock
En is er al iemand beschikbaar om naast iisschots een verhaaltje op Fok!Radio te geven? en gaat dat ook door as maandag?
FP gaat nog steeds door doch? En devzero had zich opgeworpen voor de radio eventueel toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef iisschots het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, nog niks gehoord dus nog maar een mail gestuurd.
let wel op:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:54 schreef Polen het volgende:
Misschien kan ik volgende week nog wel een P4 servertje regelen om mee te stampen.
Even zien, ik beloof in ieder geval niets.
quote:Na 28 maart 2006 23:59 is het niet meer mogelijk om een Stampede team te joinen
Ik zou wel een verhaaltje willen vertellen. Ik heb skype hier (en werkend ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef iisschots het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, nog niks gehoord dus nog maar een mail gestuurd.
Zou top zijn, ook al weet je dat pas na de 28ste, de resultaten zijn meer dan welkomquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:54 schreef Polen het volgende:
Misschien kan ik volgende week nog wel een P4 servertje regelen om mee te stampen.
Even zien, ik beloof in ieder geval niets.
Mjah, ik heb even snel remote gekeken en volgens de logfiles sturen ze de resultaten mooi op, maar als ik met --get_state naar de queue kijk, dan staan alle afgewerkte jobs daar nog gewoon in. Alsof de rosetta server geen ack. stuurt dat ze zijn ontvangen. Heb ik wel eens eerder gehad en de oplossing was toen het verwijderen van de client_state.xml file: weg puntjes dusquote:Op zondag 26 maart 2006 15:23 schreef mcintosh het volgende:
Volgens mij heeft devzero wat probleempjes met zijn kudde? Hopen dat dat goed komt..?
handmatige update?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah, ik heb even snel remote gekeken en volgens de logfiles sturen ze de resultaten mooi op, maar als ik met --get_state naar de queue kijk, dan staan alle afgewerkte jobs daar nog gewoon in. Alsof de rosetta server geen ack. stuurt dat ze zijn ontvangen. Heb ik wel eens eerder gehad en de oplossing was toen het verwijderen van de client_state.xml file: weg puntjes dus
En anders tweakers 2 the rescue?quote:
Soms werkt het nog wel eens om de boinc client te stoppen en dan opnieuw starten met "-return_results_immediately". Handmatig is zonder de boinc manager beetje veel werk als er >10 jobs per client staan te wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |