Ik slinger hier wel ff een sempron aanquote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef mcintosh het volgende:
Ik zoek een schaap, hierboven staat een dam, daar moet ie ff overheen![]()
Lijkt me prima bench voor die processorquote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef Timmo het volgende:
Installer werkt
benchmark:
1734
5640
Sempron 2800 BTW
Dan zou je het wachtwoord van de standaard Dolly account moeten vrijgeven toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:05 schreef devzero het volgende:
Komt er ook een uitleg bij hoe mensen hun nick kunnen aanpassen, want ik neem aan dat sommige nieuwe users ook wel mee willen doen aan "de competie" en niet naamloos in de kudde willen mee grazen.
Ik zal een .rar maken van de install files. Doe ik er een tekstbestandje bij hoe ze dat moeten doen.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:05 schreef devzero het volgende:
Komt er ook een uitleg bij hoe mensen hun nick kunnen aanpassen, want ik neem aan dat sommige nieuwe users ook wel mee willen doen aan "de competie" en niet naamloos in de kudde willen mee grazen.
Je moet ze de keus geven. Ik neem aan dat dat in het FP bericht duidelijk wordt gemaakt. Er zal vast een link naar de wiki worden gegeven, en de links naar de automated installer. Of er wordt verwezen naar dit topic.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:13 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Dan zou je het wachtwoord van de standaard Dolly account moeten vrijgeven toch?
Je maakt wel een goed punt denk ik.. het zal denk ik leuker zijn voor de meesten om de wiki te gebruiken en een eigen naam in te stellen, zeker als ze in de toekomst willen blijven hangen.
Bedankt voor de moeitequote:Op maandag 20 maart 2006 17:58 schreef Chris.nl het volgende:
Ik zal de Guntec_P4_AMD_64.exe versie nog een keer testen.
* Chris.nl mompelt iets van "had net mijn eigen backup weer teruggezet op schone image"
'k edit deze post wel weer als ik uitgetest ben
Maar hoe moeilijk is het om bij de installatie 1 schermpje te hebben wat om de gewenste user name vraagt? Ik heb het draadje op tweakers niet gevolgd, maar ergens zal iets als "boinc_cmd --project_attach" gedaan worden. Oh wacht, dat gaat niet werken, want dan moet je al een account bij rosetta hebben. Tenzij je deze ook automatiseert.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:13 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Dan zou je het wachtwoord van de standaard Dolly account moeten vrijgeven toch?
Je maakt wel een goed punt denk ik.. het zal denk ik leuker zijn voor de meesten om de wiki te gebruiken en een eigen naam in te stellen, zeker als ze in de toekomst willen blijven hangen.
Mja, op zich is dat volgens mij niet zo heel lastig, aangezien je met de normale install file van BOINC ook een account naam kan aanmaken toch... ?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hoe moeilijk is het om bij de installatie 1 schermpje te hebben wat om de gewenste user name vraagt? Ik heb het draadje op tweakers niet gevolgd, maar ergens zal iets als "boinc_cmd --project_attach" gedaan worden. Oh wacht, dat gaat niet werken, want dan moet je al een account bij rosetta hebben. Tenzij je deze ook automatiseert.
is dat niet "/s" ipv s?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef Chris.nl het volgende:
De snelkoppeling in het opstartmenu heeft deze waarde:
"C:\Program Files\Boinc\boincmgr.exe s"
De snelkoppeling in het startmenu die wek werkt heeft deze waarde:
"C:\Program Files\Boinc\boincmgr.exe"
Klopt ie nu wel of nog steeds niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:26 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
.
Nee het is "C:\Program Files\Boinc\boincmgr.exe" /s![]()
Zover was ik nog niet met lezen in het betreffende GoT draadjequote:Op maandag 20 maart 2006 18:26 schreef Chris.nl het volgende:
Nee
klopt nu als een bus.. zie die testpostquote:Op maandag 20 maart 2006 18:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Klopt ie nu wel of nog steeds niet?
meta name="keywords" content="aarsnaad, aars, naad, aars en naad, aars & naad, aart, daan, aart en daan, sucks, suck, strip, strips, cartoon, cartoons, anti, parodie, klote, zuigt, nederland, holland, poepen, plassen, kotsen, puisten, poep, plas, kots, puist, diarree">quote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef devzero het volgende:
Weet niet van wie het is, maar http://www.aarsnaad.sucks.nl/ wijst tegenwoordig naar dit topic
Is een frame wat naar fokschaap.nl/aarsnaad.html wijst (viel me op in mn logfiles) en die verwijs ik daarom maar door naar dit topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |