\quote:Op maandag 27 maart 2006 11:05 schreef Polen het volgende:
Dus als ik het goed lees moet ik wachten tot ik nu een result heb voor ik de fok flock kan joinen?

http://tadah.mine.nu/stampede/signup.phpquote:Op maandag 27 maart 2006 11:15 schreef Polen het volgende:
En waar moet ik dat roepen dan?

mvdlubbequote:Op maandag 27 maart 2006 11:39 schreef valing het volgende:
[..]
http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php
wat is trouwens je usernaam dan zet ik je tussen de fokschapen.

klopt je komt daar pas te staan als je jobs hebtquote:Op maandag 27 maart 2006 11:45 schreef Polen het volgende:
[..]
mvdlubbe
En ik kan me daar nog niet reggen want ik heb nog geen jobs af, toch?

Eh, dus je MOET dat voorvoegsel hebben?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:03 schreef valing het volgende:
[..]
klopt je komt daar pas te staan als je jobs hebt
je hebt trouwens geen [DPC]FOKschaap~ voor je naam staan.
dus je komt nu niet bij fokschaap in het subteam.

Als in het fokschaap team wilt zitten wel, maar voor de stampede weer niet dan gaat het via een paginaquote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Polen het volgende:
[..]
Eh, dus je MOET dat voorvoegsel hebben?

Jah, het stampede-team van fok kan je joinen via die pagina, als je [DPC]FOKschaap~nickname gebruikt kom je ook in het standaard fokschaap team. Maar 't zal ook best verwarrend zijn als je even snel wil joinen...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef Polen het volgende:
Ik begreep dat ik het fokteam kon joinen via die pagina.

Daarmee doe je alleen mee met de stampede, het is een tijdelijk virtueel team. Voor de rest moet je ingesteld staan bij team DPC en als je bij subteam FOKschaap wil zet je [DPC]FOKschaap~ voor je naam.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef Polen het volgende:
Ik begreep dat ik het fokteam kon joinen via die pagina.

Maar zo tellen je puntjes ook nog mee voor fokschaap, dat we ook nog naar de eerste plaats moeten stampen.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:23 schreef Polen het volgende:
....
Ja ik begrijp het wel maar ik doe alleen maar mee met de stampede, voor fok. Dus volgens mij hoef ik dan niet in die fokschaap, maargoed, het zal wel goed wezen.

En wat een prachtige naam dat is zegquote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef Polen het volgende:
Okay, naam is geupdate.
Ik voer nu de welluidende naam '[DPC]FOKschaap~mvdlubbe'...

van harte , je doet er ook goed je best voorquote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef mcintosh het volgende:
mijlpaal user
50.000 _mcintosh_
Als trotste 6e

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |