Wie het laatst beneden is, is af!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef tonks het volgende:
Ikke! zie je daar!
je betaalt het kaartje pas bij het verlaten van de domquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef shady1983 het volgende:
Is goed yo, moeten we wel toegangskaartje voor de dom betalen?
I aint got no money man
OMGquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
je betaalt het kaartje pas bij het verlaten van de dom![]()
dom hè
ik ga ook sowieso mee, hoef ik morgen tenminste niet naar mijn afstudeer stagequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik heb het gevoel dat ik niet echt serieus genomen word...
shady, jij gaat wel echt mee toch?
ja maar als je het dan doet, is het toch gezelliger als je 't met een groep doet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
zelfmoord![]()
dat is wel het laatste wat ik zla doen
Veel gezelliger, kom je met zn allen tegelijk bij de poort waar Petrus de vleugeltjes uitdeelt. (Ownee de redbulls is het tegenwoordig)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ja maar als je het dan doet, is het toch gezelliger als je 't met een groep doet?
bedoel je de dom of me uitvoering?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
live streaming?
ik zal wel alvast een stukje posten van de generale, interesse?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
je uitvoering, dan kan ik op mn pda misschien nog eventjes meekijken voor ik spring
Maar hoe kom je daar inquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:59 schreef thefunny het volgende:
De Dom vind ik wel een beetje afgezaagd om vanaf te springen. Geef mij die grote gele M op een rooie paal maar.
idd...na zelfmoord iets doen gaat een beetje moeilijk hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
zelfmoord![]()
dat is wel het laatste wat ik zla doen
Ik wist wel dat je zelfmoord neigingen had vanwege die ban.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef tonks het volgende:
Ikke! zie je daar!
café belgië ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:48 schreef Salsagirl het volgende:
pfff als ik al die treden al op ben.. heb ik geen puf meer om te jumpen..
nee ga liever daar in de buurt naar de kroeg
Goh, bassie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
idd...na zelfmoord iets doen gaat een beetje moeilijk he!
Nee hoor joostjequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:08 schreef juiced het volgende:
Ben ik weer te laat?
ohja?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:18 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, de zelfmoordmeat was gisteren man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |