abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36023527
Zit ik hier godverdomme te leren voor fucking tentamen

(Sociale & Organisatie Psychologie).

Had ik er gewoon vrijstelling voor kunnen krijgen. De 'people-in-charge' wisten me aan het begin van het jaar te vertellen (evenals de studieadviseur) dat ze geen vrijstelling zouden verstrekken wat betreft dit vak.

Vorig jaar bij Informatiekunde namelijk 'Organizational Behaviour' wel gewoon gehaald.
Nu blijkt dat er 2 zijn die gewoon vrijstelling hebben gekregen en dat vak gehaald hebben. Wat een kolderboy's daar, of een lakse figuur die die vrijstellingen regelt.

Begin van dit semester werd mn aanvraag ook nog afgewezen.

Nu zoek ik het dus niet te leren, alhoewel ik net het proeftentamen eens bekeken heb en van alle vragen 3 fouten maakte, en 5 hoofstukken moet ik nog aan beginnen lol.

Maar goed dan nog is het een naaistreek waar ik weinig aan kan veranderen. Bureaucratische communicatie is al een fucking probleem nowadays.

[Als de joden vanavond winnen, dan zal ik alles op alles zetten en me kapot leren] [Anders klachtencommissie!]
JOHNNY HEITINGA
pi_36023548
Gaat het?
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_36023573
Nog net!
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:02:04 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36023575
quote:
Nu zoek ik het dus niet te leren
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36023582
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.
Geen zin te leren jah. Brabants =)
JOHNNY HEITINGA
pi_36023626
Alfa studenten

Waarom kies je die studie? Omdat het vakgebied je interesseert of omdat je niets anders kan bedenken om de studiefinanciering voor te collecteren?
pi_36023639
je hebt het toch al gehad? Je doet net of je de stof voor het eerst moet leren?
pi_36023649
Gelukkig. maar zie maar wat je doet he. ik zou gaan leren.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_36023677
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef Vitalogy het volgende:
Alfa studenten

Waarom kies je die studie? Omdat het vakgebied je interesseert of omdat je niets anders kan bedenken om de studiefinanciering voor te collecteren?
Noem eens wat leukers?

Rechten --> stikt het van de kakballen.
Theologie --> Don't even mention this one
Economie --> Zit vol met jappen en onduidelijke algebraísche termen en bullshit.
Sociologie --> Daar leer je tenminste wat!
JOHNNY HEITINGA
pi_36023709
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef Salvad0R het volgende:
je hebt het toch al gehad? Je doet net of je de stof voor het eerst moet leren?
Nee dit vak sluit er nauw bij aan, maar is iets anders. Alleen de basiskennis wordt voldoende geacht daardoor kan je vrijstelling krijgen (zomaar opeens). Terwijl aan het begin van het jaar het nog 'compleet anders' was. Yeah right.
JOHNNY HEITINGA
pi_36023756
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee dit vak sluit er nauw bij aan, maar is iets anders. Alleen de basiskennis wordt voldoende geacht daardoor kan je vrijstelling krijgen (zomaar opeens). Terwijl aan het begin van het jaar het nog 'compleet anders' was. Yeah right.
Hmja.
Mijn ervaring met opleidingscentra is dat je serieus ALLES voor elkaar kan krijgen, als je maar smooth talker bent .
pi_36023790
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hmja.
Mijn ervaring met opleidingscentra is dat je serieus ALLES voor elkaar kan krijgen, als je maar smooth talker bent .
En de decaan wilt pijpen.
pi_36023800
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hmja.
Ik zal ook zeker even heel smooth gaan talken, zodat ik alsnog die vrijstelling krijg. Geloof me.
JOHNNY HEITINGA
pi_36023808
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

En de decaan wilt pijpen.
Decaan
JOHNNY HEITINGA
pi_36023879
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef Camplo het volgende:

[..]

Decaan
Ja weet ik veel. Ik werk voor mijn geld.
pi_36023885
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef Camplo het volgende:

[..]

Noem eens wat leukers?

Economie --> Zit vol met jappen en onduidelijke algebraísche termen en bullshit.
Biologie --> lekker in de modder op jacht naar regenwormen en je leert er ook een hoop

Maarre, kun je niet alsnog vrijstelling krijgen. Als je nou alsnog laat zien dat je dat al gedaan hebt kunnen ze je toch niet verplichten om het nog een keer te doen? Gewoon even je docent mailen/opzoeken, en het vragen. Ik zou het iig alsnog proberen hoor.
pi_36023902
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:09 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ja weet ik veel. Ik werk voor mijn geld.
Ik ook
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:39:02 #18
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_36024903
quote:

[..]

Noem eens wat leukers?

Finoegrische talen en culturen, y0.

Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_36025652
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik zal ook zeker even heel smooth gaan talken, zodat ik alsnog die vrijstelling krijg. Geloof me.
Met die instelling kom je verder dan menigeen denkt.
Jouw positie op school hangt af van individuen die aan touwtjes trekken, die zijn altijd te beinvloeden, simpelweg omdat ze mens zijn.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:02:39 #20
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36025706
quote:

[..]

Noem eens wat leukers?

Echter niet zoveel als bij Geschiedenis!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36026857

Zie jij er ook zo uit als flink boos wordt en flip je dan door allerlei onverstaanbare rommel uit te kermen en draai je ook een paar keer om je as?
Een heer met stijl
pi_36027275
Tsja..
Het word nu toch leren voor je,met je neusje in de studieboeken
Maar hoop wel dat je die vrijstelling alsnog krijgt,alhoewel het houd je wel lekker bezig

Salsa Española
pi_36028468
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:02 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Echter niet zoveel als bij Geschiedenis!
Laatste blok zit er geschiedenis bij =)
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:04:50 #24
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36029504
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:26 schreef Camplo het volgende:

[..]

Laatste blok zit er geschiedenis bij =)
Beiden zijn onderling verwant sowieso. (jij kent Norbert ELias gegarandeerd ook wel bijvoorbeeld..)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:36:28 #25
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_36030264
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Biologie --> lekker in de modder op jacht naar regenwormen en je leert er ook een hoop

[..]
Archeologie, lekker in de modder op zoek naar scherven, stukken steen en verkleurde grond.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_36063354
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:36 schreef BOKA het volgende:

[..]

Archeologie, lekker in de modder op zoek naar scherven, stukken steen en verkleurde grond.
modder
pi_36063801
Goh, ben je boos?
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_36071992
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef Camplo het volgende:
Zit ik hier godverdomme te leren voor fucking tentamen

(Sociale & Organisatie Psychologie).

Had ik er gewoon vrijstelling voor kunnen krijgen. De 'people-in-charge' wisten me aan het begin van het jaar te vertellen (evenals de studieadviseur) dat ze geen vrijstelling zouden verstrekken wat betreft dit vak.

Vorig jaar bij Informatiekunde namelijk 'Organizational Behaviour' wel gewoon gehaald.
Nu blijkt dat er 2 zijn die gewoon vrijstelling hebben gekregen en dat vak gehaald hebben. Wat een kolderboy's daar, of een lakse figuur die die vrijstellingen regelt.

Begin van dit semester werd mn aanvraag ook nog afgewezen.

Nu zoek ik het dus niet te leren, alhoewel ik net het proeftentamen eens bekeken heb en van alle vragen 3 fouten maakte, en 5 hoofstukken moet ik nog aan beginnen lol.

Maar goed dan nog is het een naaistreek waar ik weinig aan kan veranderen. Bureaucratische communicatie is al een fucking probleem nowadays.

[Als de joden vanavond winnen, dan zal ik alles op alles zetten en me kapot leren] [Anders klachtencommissie!]
Dat wordt dus klachtencommissie..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')