dat wordt 2 weken wachten danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:29 schreef avotar het volgende:
laat maar komen..
ik zit er weer klaar voor...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:01 schreef Patch het volgende:
Andries heeft Kelly van der Veer (o.a. Big Brother) toch ook al 'gehad' ?
jup.. dus kieskeurig is hij nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:01 schreef Patch het volgende:
Andries heeft Kelly van der Veer (o.a. Big Brother) toch ook al 'gehad' ?
ach kom...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef avotar het volgende:
[..]
maar.. toen wist hij nog niet dat zij ook een hij was..
Dat zie jij al aan die mini-foto'tjes?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een lelijke mannen weer... de vrouwen zijn
![]()
minifoto's? Ik heb redelijk grote foto's gezien hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:50 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Dat zie jij al aan die mini-foto'tjes?
bron+ wat naaktere picsquote:We weten ondertussen al dat Rebecca Loos in de volgende reeks van Temptation Island te zien is. Via enkele anonieme tips kwam ik te weten dat een ander bekend gezicht te zien zal zijn vanaf 4 april. Evy Delaey(24, Brugge) heeft reeds op ZatteVrienden vorig jaar de Battle Of The Bargirls gewonnen.
Wat een lelijk wijf ...quote:
Eén van die mannen is barman geweest in het gehucht waar ik vandaan komquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een lelijke mannen weer... de vrouwen zijn
![]()
Dat is ook nog het enige wat ik van hem weet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Andries was toch die gast die met Kelly......
Ze heeft een oude kop.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
bron+ wat naaktere pics
[afbeelding]
hij ging toch ook met dat rooie meisje dat zo vaak schreeuwde en huildequote:Op maandag 27 maart 2006 03:28 schreef Stansfield het volgende:
Dat is ook nog het enige wat ik van hem weet.
Dianequote:Op maandag 27 maart 2006 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij ging toch ook met dat rooie meisje dat zo vaak schreeuwde en huilde
niet Danielle maar.........
juist...die ja !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |