Ah, 1 dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:13 schreef funkmaster het volgende:
meer jaar dan dat er funnies in dat pak hagelslag zaten![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
hoe oud ben je ?
Je moet dus nog twee worden. Dat verklaart het niveau van dit topic.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:13 schreef funkmaster het volgende:
meer jaar dan dat er funnies in dat pak hagelslag zaten![]()
19 voor de infoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
[..]
Je moet dus nog twee worden. Dat verklaart het niveau van dit topic.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nerd!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef -skippybal- het volgende:
Is dat die zooi die er ook ooit 's in zaten met Flubber???
Die waren echt lekker![]()
![]()
haha, hele tactieken bedacht!, ja ik werd echt gefrustreerd na een boterham of 8quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef tonks het volgende:
Je moet het op je brood doen het pak is dan zo \ daarna doe je het langzaam terug naar | en dan weer \ dan krijg je het meest funnies.
Ja, moet je doen krijg je zoveel hagelslag dat die funnies uit je aars groeienquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
Wat een naaistreek!
Ik zou naar school gaan en iedereen neermaaien met je semi-automatische machinekogelspuwer omdat je zo boos bent!
daarom horen ze eigenlijk ook flubbers te heten ipv 'funnies'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef -skippybal- het volgende:
Is dat die zooi die er ook ooit 's in zaten met Flubber???
TS deelt natuurlijk uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, moet je doen krijg je zoveel hagelslag dat die funnies uit je aars groeien![]()
wil je mijn funnie-loze-en-overigens-ook-hagelslag-loze-pak hagelsag kopen jongetjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:24 schreef Lod het volgende:
[..]
funnies sucken. Ze verstoppen de opening en ze zijn smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |