Moet je toevallig ook niet terugquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:07 schreef Kjew het volgende:
Mag ik hierbij de aardige conductrice bedanken, die mij niet direct voor 35 euro + extra kosten op de bon slingerde voor het feit dat ik mijn portemonnee met daarin alle papieren, OV, etc. vergeten was? Dankjewel!![]()
soms zijn er nog goede mensenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:07 schreef Kjew het volgende:
Mag ik hierbij de aardige conductrice bedanken, die mij niet direct voor 35 euro + extra kosten op de bon slingerde voor het feit dat ik mijn portemonnee met daarin alle papieren, OV, etc. vergeten was? Dankjewel!![]()
Je bent gestopt bij je andere neukertje?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ja...Dat is gelukkig geregeld... maar mijn einddoel (liefje
) heb ik niet gehaald...
![]()
Er zijn genoeg goede mensen. Men is nou eenmaal beter in het zeiken over mensen die wat fout doen. Maar dit moest even gezegd.quote:
* Oesie heeft geen OV meer en mag nu 2 eu p/uur gaan betalen om iemand op te zoekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ja...Dat is gelukkig geregeld... maar mijn einddoel (liefje
) heb ik niet gehaald...
![]()
iig geen dierenmanieren...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:26 schreef Developersrus het volgende:
TOP TS!, jij hebt nog manieren!
Ja waarom is die er nog steeds niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
En ook hierbij was een L&P-forum handig..
Jij begint over dat je je eindstation niet hebt gehaaldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:24 schreef Kjew het volgende:
@Condor en barleduc: Je denkt toch niet dat iemand die zo`n topic als dit opent vreemdgaat of wel?
Weet ik veel, dat dat voor jou synoniem is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij begint over dat je je eindstation niet hebt gehaald
let maar niet te veel op hemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:34 schreef Kjew het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat dat voor jou synoniem is...
Dit is Fok! Je weet toch?!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:34 schreef Kjew het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat dat voor jou synoniem is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |