Moet je toevallig ook niet terugquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:07 schreef Kjew het volgende:
Mag ik hierbij de aardige conductrice bedanken, die mij niet direct voor 35 euro + extra kosten op de bon slingerde voor het feit dat ik mijn portemonnee met daarin alle papieren, OV, etc. vergeten was? Dankjewel!![]()
soms zijn er nog goede mensenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:07 schreef Kjew het volgende:
Mag ik hierbij de aardige conductrice bedanken, die mij niet direct voor 35 euro + extra kosten op de bon slingerde voor het feit dat ik mijn portemonnee met daarin alle papieren, OV, etc. vergeten was? Dankjewel!![]()
Je bent gestopt bij je andere neukertje?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ja...Dat is gelukkig geregeld... maar mijn einddoel (liefje
) heb ik niet gehaald...
![]()
Er zijn genoeg goede mensen. Men is nou eenmaal beter in het zeiken over mensen die wat fout doen. Maar dit moest even gezegd.quote:
* Oesie heeft geen OV meer en mag nu 2 eu p/uur gaan betalen om iemand op te zoekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ja...Dat is gelukkig geregeld... maar mijn einddoel (liefje
) heb ik niet gehaald...
![]()
iig geen dierenmanieren...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:26 schreef Developersrus het volgende:
TOP TS!, jij hebt nog manieren!
Ja waarom is die er nog steeds niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
En ook hierbij was een L&P-forum handig..
Jij begint over dat je je eindstation niet hebt gehaaldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:24 schreef Kjew het volgende:
@Condor en barleduc: Je denkt toch niet dat iemand die zo`n topic als dit opent vreemdgaat of wel?
Weet ik veel, dat dat voor jou synoniem is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij begint over dat je je eindstation niet hebt gehaald
let maar niet te veel op hemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:34 schreef Kjew het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat dat voor jou synoniem is...
Dit is Fok! Je weet toch?!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:34 schreef Kjew het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat dat voor jou synoniem is...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tss pff ggg naaah probeer ik je van je eet probleem af te helpen krijg je dit als dank!
je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:37 schreef Kjew het volgende:
Dit eens zo serieuze, liefdevol bedoelde topic gaat langzaam naar ONZ...![]()
Conductrices!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
voor de conductrice
Heeeej een medefanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef Bupatih het volgende:
En ook hierbij was een L&P-forum handig..
Ja. Dit mag worden gezegd. Ik heb de laatste jaren nog maar twee keer een gefrustreerde conduct-eur/rice meegemaakt, terwijl ik toch zeer vaak met de trein reis! Het meeste NS-personeel (dat ik meemaak) vind ik toch echtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
voor de conductrice
dat mogen ze die gasten achter het stuur in een bus ook wel eens lerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:42 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ja. Dit mag worden gezegd. Ik heb de laatste jaren nog maar twee keer een gefrustreerde conduct-eur/rice meegemaakt, terwijl ik toch zeer vaak met de trein reis! Het meeste NS-personeel (dat ik meemaak) vind ik toch echt![]()
de wantoestanden in de organisatie daargelaten...
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En voor dit soort topics moet er dus een tegenhanger van KLB komen.
geloof het of niet maar ik heb dat al een keer voorgesteld aan de admins, maar het is niks geworden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef Kjew het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!We zullen al die klagers eens even een poepie laten ruiken! Positivisme aan het roer!
Misschien moet iemand anders het eens voorstellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geloof het of niet maar ik heb dat al een keer voorgesteld aan de admins, maar het is niks geworden.
dat zou kunnen, misschien dat ze hem of haar wel serieus neemtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien moet iemand anders het eens voorstellen
Ik heb er ooit eens een FB topic over geopend, ff kijken of ik hem terug kan vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat zou kunnen, misschien dat ze hem of haar wel serieus neemt![]()
ik dus ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een FB topic over geopend, ff kijken of ik hem terug kan vinden.
Wordt jij nooit serieus genomen dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat zou kunnen, misschien dat ze hem of haar wel serieus neemt![]()
quote:had je haar nog geneukt?
hey ONZ is hier om de hoek he. hou het wel ontopicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Kjew het volgende:
[..]
Wordt jij nooit serieus genomen dan?Vandaar je vraag...:
[..]
ik was eerder en mijn topic werd minder snel geclosedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hahh, gevonden.
stond in GC ipv FB
KLB alternatief
Mazzelaar!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik was eerder en mijn topic werd minder snel geclosed![]()
jah, hallo dat wist ik toch niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik was eerder en mijn topic werd minder snel geclosed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |