abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36026708
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Heb je je al aangemeld bij retecool.com?
Nee ik wou hem eigenlijk Fok! exclusief houden.

niet echt slecht toch voor de eerste keer fotofuck?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:34:21 #27
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36026746
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee ik wou hem eigenlijk Fok! exclusief houden.

niet echt slecht toch voor de eerste keer fotofuck?
Nee, hoor, zeker niet voor iemand die nog zo'n groot trauma heeft van de verkizingen.
pi_36026827
Valt mee, ik had een slechtere uitslag verwacht voor de VVD

En met het CDA heb ik niet zoveel.
pi_36029097
Na de lente komt de zomer.

Als links de lente claimt dan claimt rechts de zomer. Aangezien de aarde steeds warmer wordt is het slechts een kwestie van tijd voordat er maar één jaargetijde is namelijk de zomer. Tel uit je rechtse winst .
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:55:11 #30
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36029317
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:55 schreef Floripas het volgende:
Wordt rechts zuur?
nee, alleen maar rijper
pi_36029467
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

nee, alleen maar rijper
je weet toch wel dat als iets te rijp is geworden de rotte appels van de boom vallen
pi_36029750
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef Chewie het volgende:

Zalm is toch aan het oogsten
als Zalm aan het oogsten is,vrees ik eerder dat we staan te juichen vanwege een hoorn des overvloeds nu, die echter het midwinterpunt van de volgende winter niet blijkt te halen en dat zalm dan gaat mekkeren dat de minima teveel van zijn gigantische oogst hebben weggesnoept en daarvoor maar eens flink extra gekort moeten worden ....
Natuurlijk ontkent Zalm dan te vroeg gejuicht te hebben bij zijn gigantische oogst, die echter wel degelijk op zijn conto dient te worden bijgeschreven
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_36029765
Zeuren dat de linkse lente zo koud is terwijl de lente nog niet eens is begonnen

Accepteer nou gewoon is dat het grootste gedeelte van de bevolking dit kabinet niet meer te pruimen vindt, en daar zo hun eigen goede redenen voor hebben!

Fok maakt wereldvreemd met die rechtse meerderheid hier, die allemaal preken voor eigen parochie
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_36030368
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zeuren dat de linkse lente zo koud is terwijl de lente nog niet eens is begonnen

Accepteer nou gewoon is dat het grootste gedeelte van de bevolking dit kabinet niet meer te pruimen vindt, en daar zo hun eigen goede redenen voor hebben!

Fok maakt wereldvreemd met die rechtse meerderheid hier, die allemaal preken voor eigen parochie
Laten we eerst gewoon wachten tot mei 2007, dan zullen we wel zien hoe groot de steun aan dit kabinet is
pi_36031331
Je oogst slechts wat, vaak in de lente, gezaaid is. Wat dat betreft is de term "rechtse oogst" politiek-historisch correct.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')