Nee ik wou hem eigenlijk Fok! exclusief houden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Heb je je al aangemeld bij retecool.com?
Nee, hoor, zeker niet voor iemand die nog zo'n groot trauma heeft van de verkizingen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee ik wou hem eigenlijk Fok! exclusief houden.
niet echt slecht toch voor de eerste keer fotofuck?
nee, alleen maar rijperquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:55 schreef Floripas het volgende:
Wordt rechts zuur?
als Zalm aan het oogsten is,vrees ik eerder dat we staan te juichen vanwege een hoorn des overvloeds nu, die echter het midwinterpunt van de volgende winter niet blijkt te halen en dat zalm dan gaat mekkeren dat de minima teveel van zijn gigantische oogst hebben weggesnoept en daarvoor maar eens flink extra gekort moeten worden ....quote:
Laten we eerst gewoon wachten tot mei 2007, dan zullen we wel zien hoe groot de steun aan dit kabinet isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zeuren dat de linkse lente zo koud is terwijl de lente nog niet eens is begonnen
Accepteer nou gewoon is dat het grootste gedeelte van de bevolking dit kabinet niet meer te pruimen vindt, en daar zo hun eigen goede redenen voor hebben!
Fok maakt wereldvreemd met die rechtse meerderheid hier, die allemaal preken voor eigen parochie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |