Die ga ik kopen!quote:A five-disc DVD set of the complete series (BBCDVD1883) is scheduled for release on 27 November 2006. Its bonus features include Planet Earth Diaries and Planet Earth: The Future.[8] There has been no announcement regarding a high-definition version on either Blu-Ray or HD-DVD format.
The Blue Planet is al net zo mooiquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:22 schreef AquaDiGio het volgende:
Prachtige foto's! Die laatste is vooral erg spacy. Ik heb dit weekend "Deep Blue" maar weer eens uit de kast getrokken. Die "discovisjes" in het diepst van de zee. Mijn hart sloeg een keer over!
Ik kijk zo uit naar morgenavond. Jeeeeeuj!
Gewoon ff in je MyAt kijken als je je pc aandoet en je weet het weer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik wil dit zien. Is er geen digitale agenda te downloaden
Alles op 1 DVD, net als Deep Blue, zou Planet Earth te kort doen. 90% van wat ik gezien heb is filmwaardig.quote:Op zondag 5 november 2006 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van Planet Earth gaat zeer waarschijnlijk ook een filmversie uitkomen.
Haha, werkt trouwens welquote:Op zondag 5 november 2006 11:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon ff in je MyAt kijken als je je pc aandoet en je weet het weer.![]()
Zie de eerdere link in dit topic. Uitzending wordt tegelijk op het BBC HD-kanaal uitgezonden dus de HD-versie zal wel snel op de eerder genoemde pagina terechtkomenquote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu kijkt vanavond niet op BBC 1![]()
wacht wel tot ik een HD versie kan downen, analoge signaal hier is weer 2x niks![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 21:53 schreef dialMforMonkey het volgende:
ja nog 6 minuten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |