Zeker een goed alternatiefquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:48 schreef w8jij17 het volgende:
Fuck de EO:
http://multiblog.vrt.be/canvasprogrammas/category/planet-earth/
Is die er niet allang dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef w8jij17 het volgende:
G*dverdeg*dver! 22:05 staat er toch in de gids!?
Had me voorgenomen de hele serie op te nemen, maar aangezien het niet herhaald zal worden gaat dat niet meer lukken.
Dan maar tot St. Juttemus wachten tot hij Nederlands ondertiteld verkrijgbaar is.
Kloppen de tijden niet dan? Ik heb hier mijn HDD recordertje nog spinnen namelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef w8jij17 het volgende:
G*dverdeg*dver! 22:05 staat er toch in de gids!?
Had me voorgenomen de hele serie op te nemen, maar aangezien het niet herhaald zal worden gaat dat niet meer lukken.
Dan maar tot St. Juttemus wachten tot hij Nederlands ondertiteld verkrijgbaar is.
Jawel, alleen geen Attenboroughquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kloppen de tijden niet dan? Ik heb hier mijn HDD recordertje nog spinnen namelijk.
Kijk, dát is nog eens onderwijsquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
Ooooooooh, nu vat ik hem. Hmmm, morgen even keuren. Ik heb zelf de serie toch al op DVD in de BBC uitvoering. Ik neem nu alleen op om het beter aan basisschoolkindertjes te kunnen tonen.
Bedankt, ik heb hem besteld, gelijk Blue Planet erbij gedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:45 schreef nelisb het volgende:
Net bij Amazon.co.uk gekocht.
15,67 pond inclusief verzendkosten
http://www.amazon.co.uk/Planet-Earth-Complete-BBC-Disc/dp/B000EXZL4I/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1230835515&sr=8-1
Geen geld.
Ik heb hem ook op BR. Ik ben nu bij de derde aflevering. Damn, wat mooi!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist die box besteld in Blu-ray
Verplichte kost idd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
Ooooooooh, nu vat ik hem. Hmmm, morgen even keuren. Ik heb zelf de serie toch al op DVD in de BBC uitvoering. Ik neem nu alleen op om het beter aan basisschoolkindertjes te kunnen tonen.
Thanks! Jammer, maar ik bestel 'm desondanks toch bij Amazon, 25 pond is geen geld natuurlijk voor zo'n goede serie (70 euro bij bol.com vind ik wat teveel van het goede).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:47 schreef Schanulleke het volgende:
Daar zitten geen Nl ondertitels bij. Engels voor slechthorenden en verder niks.
dan heb je de import versie...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:23 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Thanks! Jammer, maar ik bestel 'm desondanks toch bij Amazon, 25 pond is geen geld natuurlijk voor zo'n goede serie (70 euro bij bol.com vind ik wat teveel van het goede).
De import-versie kun je toch ook gewoon afspelen op een PlayStation 3, maar heeft alleen geen Nederlandse ondertiteling? Wel bedankt voor de tip trouwens, die bij Wehkamp is ook niet heel duur, ik wist niet dat de box op 17 maart officieel zo worden uitgebracht...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:31 schreef rihago het volgende:
[..]
dan heb je de import versie...
in nederland komt de box op 17 maart...
bij wehkamp 60 euro bijv...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |