abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36490113
Ben er een aantal jaartjes terug (2002) geweest (Five Horse Johnson ), leuk festivalletje. Gaan we zeker in de gaten houden qua line-up.
.
pi_36490162
Ik kan mijn post niet wijzigen kan een mod de eerste post die met alle bands met tussen ruimtes weg halen.
pi_36496056

Vond 't wel een leuke foto op de site
Brutal. Fucking. Metal.
pi_36511047
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:04 schreef drakenbaby het volgende:
Voorlopige line-up:

90'ties Area met 2 Brothers on the 4th Floor & Party Animals
Grappig concept erbij! Wachten is nu nog op de èchte grote namen!
pi_36514843
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 23:49 schreef Sjimmie het volgende:

[..]

Grappig concept erbij! Wachten is nu nog op de èchte grote namen!
indd...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_36516674
Ik denk toruwens dat je geen echt grote namen meer hoeft te verwachten! Alleen de afsluiter zal nog wel iets van "The prodigy" worden ofzo, voor de rest is denk al het geld al besteedt aan de tegenwoordig zeer prijzige Anouk, Racoon en The Rasmus! Maar we zullen zien.

@ Guitarist: Ben ook nijverdaller!
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:26:28 #32
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36631414
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef MaJo het volgende:
Enge buren zijn trouwens
ja, die zijn errug leuk. Ik heb een cd van ze, die draai ik grijs...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:14:09 #33
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_36632003
Ik heb wel eens van iemand gehoord dat ze de grote namen pas op het laatst bekend maken, zodat de "die-hard" Dauwpopgangers sowieso een kaartje halen en bij de bekendmaking van de grote namen de rest van Nederland.

Want die "die-hard" Dauwpopgangers zijn natuurlijk de Hellendoorners, die zorgen voor de gezellige sfeer

* Rumboon komt uit het pitoreske Hellendoorn
...maar ik bats wél met je moeder
pi_36636538
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:14 schreef Rumboon het volgende:
Ik heb wel eens van iemand gehoord dat ze de grote namen pas op het laatst bekend maken, zodat de "die-hard" Dauwpopgangers sowieso een kaartje halen en bij de bekendmaking van de grote namen de rest van Nederland.

Want die "die-hard" Dauwpopgangers zijn natuurlijk de Hellendoorners, die zorgen voor de gezellige sfeer

* Rumboon komt uit het pitoreske Hellendoorn
Hellendoorn...daar woon ik zo ongeveer naast
Ik hoop inderdaad dat er nog wat grote namen komen, want voor deze line-up ga ik niet hoor
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:18:48 #35
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_36670910
Nou ja, op zich zijn Racoon, The Sheer en Anouk toch best al wel grote namen. En als ik naar het verleden kijk, dan zijn er (op vorig jaar na) niet echt internationale super-artiesten geweest. Vorig jaar moesten ze extra uitpakken, omdat ze moesten opboksen tegen de verschillende (gratis) bevrijdingsfestivals.

Tiësto is vorig jaar op het laatste moment toegevoegd, omdat Tiësto hier in de buurt (Twente) nog een keer wou draaien, omdat hij een landelijke tour maakte voor hij de wereld rond ging. Hier in de buurt waren niet echt clubs/discotheken die in zijn ogen geschikt waren om dat te doen. Toen kreeg Dauwpop de kans hem te boeken. Dat was gewoon een buitenkansje.

Ik denk dus niet dat er nog grote namen bij zullen komen. Er zijn al 2 nationale en 1 internationale top-act. Dat is al vrij veel als je het vergelijkt met de jaren 2003 en 2004.
//geen commentaar...
pi_38228090
Het was leuk

Zijn er nog mensen die het met me eens zijn?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:53:06 #37
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38228202
Chimaira in Nederland zonder dat ik het weet? Schande!
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_38228372
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Chimaira in Nederland zonder dat ik het weet? Schande!
Je kón het weten he
Brutal. Fucking. Metal.
pi_38233760
Het was leuk!

Normaal, De Dijk en Don Diablo waren de uitschieters!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')