Als je in de buurt woont, waar woon je dan ergens?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:29 schreef Bert_Ernie het volgende:
Ik ga in ieder geval!! Altijd erg gezellig daar. En het is natuurlijk ook eens lekker in de buurt.
Het aantal buitenlandse bands had inderdaad wat groter mogen zijn. The Rasmus wordt ik nu niet bepaald warm van.
De Startrekkers![]()
Needequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont, waar woon je dan ergens?
ik ben Nijverdaller![]()
Ik zie toch liever buitenlandse punk en metalbands dan Normaalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef Bert_Ernie het volgende:
Heb vernomen dat Normaal ook nog komt.
dankje....Dauwpop is blijkbaar niet heel geliefd op Fok! Forumquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:47 schreef Bert_Ernie het volgende:
Ik ook.. maar probeerde je topic weer wat leven in te blazen...
Klopt...ik vind de line-up tot nu toe gewoon ruk... als er nou nog wat leuke namen komen ga ik denk ik ook nog wel...'t is bij wijze van spreken om de hoek hier dusquote:Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb nog niks staan voor hemelvaarts dag, dus mischien is Dauwpop wel een optie. Ik vind de line-up tot nu toe nog wel een beetje tegenvallen. Veel bands die wel goed zijn heb ik al eens gezien, en ja andere hoef ik niet echt te zien...
Dat klopt..dus ik verwacht nog een paar echt grote namenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef Smoonshine het volgende:
Vorig jaar werden Tiësto en Alanis Morisette ook pas later toegevoegd aan de lineup. Tiësto geloof ik pas 3 weken voor aanvang van het evenement dacht ik. Maar zo'n lineup als vorig jaar hoef je denk ik niet te verwachten. Vorig jaar moest er geconcurreerd worden met verschillende bevrijdingsfestivals. En namen als eerder genoemd zijn natuurlijk ook moeilijk te verbeteren.
Wel jammer dat de Sjonnies niet komen en dat ook de stille disco verdwijnt. Toch wel 2 luchtige momenten op zo'n festival.
Ik zelf hoop nog wel op een goede afsluitende DJ. Vind het altijd wel leuk afsluiten met een beetje dance.
Staat al in het lijstje. Op Graz stond de Prodigy als gerucht. Hoop nog op Krezipquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef Bert_Ernie het volgende:
Heb vernomen dat Normaal ook nog komt.
Als je FF graag wilt zien kun je ook naar Pinkpop, Lowlands of Rock Werchter gaanquote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
Voor mij is het ook niet ver, maar ik wacht nog op een goeie band.
Als Franz Ferdinand komt, ga ik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |