Ja idd.Maar bij mij was het omgekeerd.Mij vader gaf me vaker de fles dan mijn moederquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:22 schreef c0nd0r het volgende:
Toch zie je vaker dat kinderen meer naar hun moeder neigen, omdat dat meestal de mildere van het stel is en natuurlijk lichamelijke verbondenheid heeft gehad.
omdat ik me de laatste tijd erger aan hun. ik ben al druk bezig met het zoeken van een huis. ben het een beetje zat, dat geroddel tussen kennissen over mij. ik ben altijd de laatste die het nieuws hoort over bepaalde gang van zaken in dit huis. ik ben zelf niet veeleisend. ik doe altijd alles wat ze zeggen. maar hun kunnen bijvoorbeeld weken zeiken bij kennissen als ik bijvoorbeeld de schoenen in de woonkamer heb laten staan. en dan ook zo zeggen van: KIJK DAAR STAAN DE SCHOENEN.quote:
Ja nu is het tenminste duidelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:32 schreef iDex het volgende:
[..]
omdat ik me de laatste tijd erger aan hun. ik ben al druk bezig met het zoeken van een huis. ben het een beetje zat, dat geroddel tussen kennissen over mij. ik ben altijd de laatste die het nieuws hoort over bepaalde gang van zaken in dit huis. ik ben zelf niet veeleisend. ik doe altijd alles wat ze zeggen. maar hun kunnen bijvoorbeeld weken zeiken bij kennissen als ik bijvoorbeeld de schoenen in de woonkamer heb laten staan. en dan ook zo zeggen van: KIJK DAAR STAAN DE SCHOENEN.
mens gaat lekker heen.
dan verschil je vaak van meningquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou diegene die het meest aan mijn kwijt wil.....
ja zoiets, ik heb geen voorkeurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Op even dagen mijn moeder, op oneven dagen mijn vader....
Pssst, zo lijkt het of ik een keuze heb gemaakt, maar ik heb stiekem ook geen voorkeurquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hier ga ik geen keuze uit maken. straks zien een of hun het en dan krijg ik weer klappen
wel weer als zij haar klompen aanhoudt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Duidelijk je moeder, want die slaat niet zo hard
Echt wel!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nogmaals. ik laat me niet verleiden toch het maken van een keuze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |