Ga naar huis dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zoals ieder maak ik 's ochtends een overlevingspakket klaar voor de dag.
maar vandaag heb ik hem dus al helemaal opgegeten. sultana, between-reep en 2 boterhammen.
ik sterf nu dus bijna van de honger terwijl het nog maar net 12.30 is.
ik heb expres geen geld of mijn bankpasje meegenomen, want anders zat ik me nu weer vol te vreten met troep.
sterf jij verdoemde hongerbui!
ik ben echt zielig![]()
Da's ook niet echt veel voor een hele dag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
sultana, between-reep en 2 boterhammen.
nee ik weet het. ik ben ook weer bezig met een beetje lijnenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's ook niet echt veel voor een hele dag.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat kan toch niet?
ik ga naar huis!
waarom?
heb honger!
ok mazzel
![]()
ik hoop dat je erin stiktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef Martijn85 het volgende:
Ik zit nu lekker 6 bammetjes weg te werken![]()
nee want dan heb ik me alsnog volgepropt en dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Je kan ook later weer terugkomen.
Ik heb tenminste iets om in te stikkenquote:
ik ook. ik heb hier een toetsenbord, een muis, boeken, bureaustoel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste iets om in te stikken
Ah, ik dacht dat je geld wilde besparen door niks te kopen in de schoolkantine ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee want dan heb ik me alsnog volgepropt en dat is niet de bedoeling
Eet smakelijk dan maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ook. ik heb hier een toetsenbord, een muis, boeken, bureaustoel...
nee joh, loop stagequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:41 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je geld wilde besparen door niks te kopen in de schoolkantine ofzo.
daar moet je voor betalen en ik heb geen geld bij mequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:42 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ook geen cup-a-soup automaat of zo aanwezig?
ja doe maar zo en ik heb al zo'n hongerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb 5 bammetjes, net ook al op
En als het 5 uur zit dan moet ik me weer snel langs een tankstation rijden voor 3 marsen, een sandwich en een fles chocomel, want anders val ik flauw.
leen wat van je collega'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daar moet je voor betalen en ik heb geen geld bij me
Ik ook over een uurtje, ik leef met je mee man !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja doe maar zo en ik heb al zo'n honger
Wat wil je nou chagrijn ?!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee want dat wil ik doe weer niet want anders word ik weer vet
wat een zinquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee want dat wil ik doe weer niet want anders word ik weer vet
Jij snapt het ook niet, hij heeft honger, zij hebben hongersNOOD, das heel wat anders.quote:
nou dat ik dus wel veel. heb echt al bijna 1,5 liter op ofzo, maar het helpt idd wel een beetje. en ik ga zo ook ff roken. dat helpt ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Veel water drinken, dat werkt echt.
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef oinkoink12 het volgende:
of naar mensen lopen die aan t eten zijn en dan zeggen" MIjn brood, wat doe je"
Dit heet met een ander woord anorexiaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Nega het volgende:
Ik kan hele dagen zonder eten. En als ik honger heb, dan denk ik daar niet aan, en dan verdwijnt de honger.
ik wou dat ik dat ook tijdelijk hadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:11 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Dit heet met een ander woord anorexia![]()
join the club matequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb nu ook honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |