quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alweer?!?!
je gaat nu voor de 4e keer trouwen?
Ik krijg al het hele topic sterk de indruk dat je iets probeert te vertellenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef sararaats het volgende:
ik drink nu een glas sekt op haar (yvonne) gezondheid
nee, ik ga niet trouwen
de 3 vorige keren waren een ramp
je hebt een slimmer wordt pil ontdekt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee stomkop, ik ben nu veel slimmer
Laat ons niet langer in spanning, wat ga je doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef sararaats het volgende:
ik drink nu een glas sekt op haar (yvonne) gezondheid
nee, ik ga niet trouwen
de 3 vorige keren waren een ramp
Moedig haar nou niet aan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik krijg al het hele topic sterk de indruk dat je iets probeert te vertellenDoe us.
wat dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik krijg al het hele topic sterk de indruk dat je iets probeert te vertellenDoe us.
trouwen wanneer ik er klaar voor benquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
je hebt een slimmer wordt pil ontdekt?
[..]
Laat ons niet langer in spanning, wat ga je doen.![]()
Nou ja, als het oplucht ? Straks is het weer zo'n 14 jrige die aan de trapleuning hangtquote:
that's all?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
trouwen wanneer ik er klaar voor ben
DUS NU NOG NIET
Oeps. Bad vibesquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat dan?
ik zei eerder dat yvonne niets meer voor me betekent.
Je kent Sara duidelijk niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou ja, als het oplucht ? Straks is het weer zo'n 14 jrige die aan de trapleuning hangt![]()
met de nadruk op was !!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oeps. Bad vibes![]()
Je was verkikkerd op haar ?
Ja, en mocht je intieme details willen delen, schroom niet...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
mag je hier ook posten als je yvonne gewoon een gigantisch lekker wijf vindt?
Bespaar jezelf de moeite.quote:
nee maar jij kent me ook nietquote:
Was, in hoofdletters, is geen goed begin. Volgens mij heb je het nog niet helemaal verwerkt, wees us eerlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
met de nadruk op WAS !!!
ik wil wel vrienden blijven
Bekijk even het topic waarin ze zichzelf voorsteld en je weet genoegquote:
ohw, das over nu?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
met de nadruk op WAS !!!
ik wil wel vrienden blijven
Tuurlijk schat, hebben we allemaal (sec).quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee maar jij kent me ook niet
ik ben niet de slome trees waarvoor je me aanziet, ik heb nog een leven naast FOK!
>>>> R&Pquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Was, in hoofdletters, is geen goed begin. Volgens mij heb je het nog niet helemaal verwerkt, wees us eerlijk.![]()
Toen ik dat las wilde ik dus van de brug afspringen, wel blijven opletten hè!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bekijk even het topic waarin ze zichzelf voorsteld en je weet genoeg
[..]
ohw, das over nu?
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar de mening van Yvonne hierin.
Ik ken je helaas meer dan ik zou willen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee maar jij kent me ook niet
ik ben niet de slome trees waarvoor je me aanziet, ik heb nog een leven naast FOK!
je hebt me nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken je helaas meer dan ik zou willen.
menig fokker heeft meer van jou gezien, dan hem/haar lief is/wasquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
menig fokker heeft meer van jou gezien, dan hem/haar lief is/was
ik was niet diegene die zou springenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:08 schreef Jerruh het volgende:
wat een anticlimax.
welke brug bij dordt trouwens? de spoortbrug? de nieuwe fietsbrug?
hebben ze bij wuustwezel geen bruggen ofzo? nu daar ook die hsl ligt.
misschien word het dan es tijd?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was niet diegene die zou springen
That's the general idea.quote:
voor ons?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wil nog niet dood, ik heb nog zoveel in het vooruitzicht
nee stomkopquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
voor ons?![]()
kunnen we geen centraal sararaats topic maken.
Als jij eens ophoudt met dat editten van je.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
het enige dat jij moet doen is GOED LEZEN
stomkopquote:
Ik zag het ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als jij eens ophoudt met dat editten van je.
ok dealquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als jij eens ophoudt met dat editten van je.
Je hebt concurrentiequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef SHE het volgende:
Oh en wellicht ten overvloede, maar zou Mevr Raats zich wat minder prominent willen opstellen in dit topic?
Zoals je in de OP leest, gaat dit over Yvonne. Dus graag even oprotten, je staat in haar schijnwerpers
how evilquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe voelt het om gedumpt te worden?
Wat snap je niet aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Concurrentie?![]()
David..Goliath...bladibladibla
Anyway, ontopic of sterf
Sorry, ik was even abuis. In het dagelijks leven vind ik communiceren middels smileys nog steeds lastigquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat snap je niet aanen
?
Of is het slechts de maandelijkse periode?
Dan zou ik toch maar even wat vooronderzoek doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch irritant zo niet op de hoogte zijn van alle ontwikkelingen... Ik snap namelijk geen ruk van het bovenstaande flauwe geruzie. Hoewel het me niet verwonderd. Dat is vast en zeker de snode, boosaardige invloed van die intens schattige en lieve Yvonne.
ga vliegen vangenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch irritant zo niet op de hoogte zijn van alle ontwikkelingen... Ik snap namelijk geen ruk van het bovenstaande flauwe geruzie. Hoewel het me niet verwonderd. Dat is vast en zeker de snode, boosaardige invloed van die intens schattige en lieve Yvonne.
Meid, m'n hart is gebroken nu je me dumpt, werkelijk, ik huil me maar in slaapquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
jij ziet alles
Maar zaken zoals een foto-meeting in mei, die zie je weer niet.quote:
Ik vrees minder pijnlijk dan het poseren van je ontplofte mol met vibererende trekjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
jij ziet alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |