Ik heb binnenkort een formidabele, uitmuntende en een briljante voor je..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:15 schreef Lennox het volgende:
Sylvain Picouly
TSI=2 140, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en redelijk leiderschap [Snelheid]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Net gekocht. Mn eerste uitstekend middenvelder. Nog vrij jong en beetje ervaring.
200k
Ik train geen middenveld hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een formidabele, uitmuntende en een briljante voor je..
Welke wil je?![]()
Donequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nou, plakken dan maar![]()
alstumbluf: http://home.kabelfoon.nl/~quist1/joralf/fokawards2/fokawards2.txt
edit- er zat een [/b] te weinig in, zie hieronder voor verbetering.
Ik vinnut allemaal primaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Done
Heb btw hier en daar wat witregels verwijderd om het toch nog compact te houden
nee maar om die nu nog te posten, ik neem aan dat je dan beter de awards van dit jaar? erin kan zetten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Toen kende jij Fok!Hattrick nog niet eens
Refused liep te mierenneuken, want het waren gewoon de awards van vorig seizoenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
nee maar om die nu nog te posten, ik neem aan dat je dan beter de awards van dit jaar? erin kan zetten.![]()
dat klinkt al wat logischer, mij maken die Awards vrij weinig uit, meestal kun je na en dag toch al na pagina 2 en hoef ik die OP niet te kijken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Refused liep te mierenneuken, want het waren gewoon de awards van vorig seizoen
Ik sta nu ook al een tijdje in de min, gaat nu langsaam beter maar ik denk dat ik in het tussenseizoen wel weer richting de 200k gaatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:27 schreef Yankee_One het volgende:
Na 2 seizoenen in de min te hebben gestaan, kan ik vertellen dat dit heel lekker is
Kapitaal: 299 871 ¤ (333 164) ¤
Even OP-gezocht (quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:30 schreef maniack28 het volgende:
Refused liep te mierenneuken, want het waren gewoon de awards van vorig seizoen
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:37 schreef fabianf het volgende:
[..]
Even OP-gezocht () en het zijn echt niet die van vorig seizoen die erin stonden.
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren
Refused
Ik ben binnen 2 weken van -160k naar +110k gegaan..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:27 schreef Yankee_One het volgende:
Na 2 seizoenen in de min te hebben gestaan, kan ik vertellen dat dit heel lekker is
Kapitaal: 299 871 ¤ (333 164) ¤
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef SuperWeber het volgende:
Precies... Ik wil weer een Hives OP...
Of JD
Luie flikkerquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
(tenzij ik leraar word uiteraard....
Totaal niet jammerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
nieuwe OP
waarom heeft iedereen nu ineens zo'n kansloze Fokgames avatar
en weer nieuwe mensen op het forum, welkom!
jammer dat er weer een uitgesproken ajacied bij zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |