Verder zoek ik een programma waarmee ik mijn cd's om kan zetten in MP3. Ik wil er gewoon voor betalen, dus graag aleen namen noemen en geen links naar warez sites.
http://www.mixvibes.com/ is wel aardig.
Dj_freeze was me al voor
quote:Ik gebruik zelf CD2Win32 om audio te rippen naar wav files die ik weer met RazorLame omzet naar mp3 files.
Op maandag 03 december 2001 16:51 schreef SunChaser het volgende:Verder zoek ik een programma waarmee ik mijn cd's om kan zetten in MP3. Ik wil er gewoon voor betalen, dus graag aleen namen noemen en geen links naar warez sites.
quote:psies, en voor cd's rippen moet je Audiograbber kopen
Op maandag 03 december 2001 23:25 schreef CaLiMo het volgende:
stap 1: download "winamp"
stap 2: download dan de "sqrsoft advanced crossfading output" plugin voor winamp
stap 3: installeer de hele hap
stap 4: flebber een playlist in mekaar
stap 5: ben de hele avond voorzien van een geautomatiseerde dj
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-12-2001 23:46]
Programma opnemen van cd:
Ik gebruik feurio om de boel op de harddisk te zetten, en razorlame om de wave-files naar mp3 om te zetten. MTagger om de id3 tags te zetten (artist,album, trackno, songtitle)
Toelichting:
Feurio heeft CDDB-ondersteuning (kan audio-cds herkennen), kan vanaf 2 cd-writers tegelijkertijd audio rippen (dubbele snelheid dus) en is bovendien ook nog eens bloedsnel, en GRATIS.
Razorlame: werkt met Lame. Beste gratis codec die ik heb gezien (http://www.r3mix.net)
(nu iets van 5000 mp3'tjes op deze manier opgenomen; mijn cd-verzameling zodat deze ook op m'n jukebox kan worden geplaatst)
[Dit bericht is gewijzigd door weerdo op 04-12-2001 23:54]
quote:vast wel
Op dinsdag 19 november 2002 03:40 schreef SunChaser het volgende:
zijn er ook programma's te krijgen zoals ze die nu in de kroeg gebruiken?
Linker kanaal zoeken, rechts afspelen.
quote:Dat je 2 tegelijk kunt draaien, of er een kunt klaarzetten?
Op dinsdag 19 november 2002 04:28 schreef Skull het volgende:
In winamp 3 zit het gewoon ingebouwd
Hoe heet dat programma dat ze in de kroeg gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |