voorspelbaar grapje: slagen??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
naar aanleiding van dit: Nederlanders slagen te weinig
hoe kan je zonder slaap blijven leven?
je hoeft geen inspanning te leveren. alleen maar drinken en eten.
ga je dan echt dood als je dagen, weken niet slaapt?
aangepastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
voorspelbaar grapje: slagen??
Maar ik denk inderdaad dat je dood gaat aan uitputting als je niet slaapt.
Maar waarschijnlijk houd je het gewoon niet vol, en val je toch in slaap.
72 uur? nou dan was ik volgens allang gestorven. ik heb soms het idee dat ik ga sterven als ik een nacht weinig slaapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:48 schreef Mobster273 het volgende:
mijn record is 72 uur, overigens kan ik je verzekeren dat je dan wel een inspanning moet leveren, anders val je ogenblikkelijk in slaap
of je dood gaat van te lang niet slapen weet ik niet, maar ik kan je verzekeren dat ik na die 72 uur behoorlijk beroerd was
en te weinig slapen doe ik volgens dat bericht ook, maar slechts 4 uur per nacht slapen houd ik makkelijk zonder nadelige effecten 2 weken vol, ik sla ook regelmatig een nacht over heb ik ook geen last van![]()
hehe, zo als ik al zei, ik was ook behoorlijk beroerd aan het eindequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
72 uur? nou dan was ik volgens allang gestorven. ik heb soms het idee dat ik ga sterven als ik een nacht weinig slaap
gewoon slaap wat bijna elk normaal mens iedere nacht doetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:54 schreef Wolter het volgende:
Is die slaap lichamelijk, geestelijk of een combi van beide?
Ik heb het wel eens aardig wat daagjes achter mekaar volgehouden met hulpmiddelen. Maar ik merkte dan wel dat mijn lichaam zo af en toe even moest liggen. Slapen zat er op dat moment niet in.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
joh ik ga het niet eens proberen. ik ben blij dat ik kan slapen en ik geniet ervan ook.
ik heb wel een keer 24 uur wakker gebleven, maar toen was ik nog jong en waren we op kamp, maar ik wist wel dat ik zoiets nooit meer zal doen. damn wat was dat zwaar en wat ik ontzettend blij dat ik naar bed kon
Met wakkerhouders heh.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vind 24 uur ook al veel, misschien dat ik ooit max een keertje 36 uur ofzo ben wakker gebleven tijdens/na een feest maar op een gegeven moment ga ik me zo verrot voelen dat ik overal in slaap kan vallen.
Als ik hier 72 uur lees is dat voor mij volgens mij echt onmogelijk.
Oh, ik zou het ook zeker niet met opzet gaan proberen. Bij mij was het het gevolg van het combineren van het halen van een deadline en onmiddellijk daarna naar een festival vertrekken en daar nog eens goed uit je dak gaan. En voor ik het eigenlijk besefte, was ik dus meer dan twee volle dagen wakker gebleven. (Want op zich krijg je op een bepaald moment dan wel een goeie dip, maar dat is tijdelijk.)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
joh ik ga het niet eens proberen. ik ben blij dat ik kan slapen en ik geniet ervan ook.
ik heb wel een keer 24 uur wakker gebleven, maar toen was ik nog jong en waren we op kamp, maar ik wist wel dat ik zoiets nooit meer zal doen. damn wat was dat zwaar en wat ik ontzettend blij dat ik naar bed kon
die van mij was volledig unaided...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |