Had iemand je daarvoor niet gewaarschuwd?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:44 schreef jack4ya het volgende:
Nou, het blijkt dat ik onverwacht veel op de sandalen loop (terwijl ik daar niets fraais aan vind) en veel op de slippers, en op de schoenen nauwelijks.... erg warm!!
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:53 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Had iemand je daarvoor niet gewaarschuwd?![]()
Hier nog één.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:29 schreef SeLang het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen sandalen (zonder sokken) zo fijn vinden.
Juist als het warm is vind ik het heel oncomfortabel op met je blote voeten op zo'n warme plakkerige zool te lopen. Ben ik nou de enige ?
Coole foto! Waar is dat ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sportschoenen gaan enorm stinken als ze nat worden!! en je voeten dan dus ook!. Je moet gewoon goede loopschoenen kopen. (Lichte bergschoenen) en een paar teenslippers, of evt tefa;s erbij. Sportschoenen zijn echt niet aan te raden! (vind ik dan)
[afbeelding]
zo loop ik meestal ongeveer rond.
mijn voet na een dagje "wandelen" met Liejannuh afgelopen weekendquote:Op donderdag 27 april 2006 16:26 schreef Hik het volgende:
Ik "backpack" al zo'n 15 jaar en ik heb nog nóóit van die achterlijke dingen aan mijn lijf gehad...![]()
Nee, ik ben geen zware hiker, maar laten we wel zijn, naast de Lucilles en de Liejannuhs van deze wereld zijn dat er ook niet zoveel.![]()
Ik zat te etenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zo raar/vies zijn een paar blaren toch niet? ik vind het plaatje wel door de beugel kunnen hoor! maargoed, een voettocht met e Liejannuhs vn deze wereld vergt dus heel wat meer voorbereiding dan een paar goede schoenen !
Misschien zijn je voeten iets van vorm verandert, maar meer voor de hand is dat de huid van je voeten zachter (minder eelt achtig) is geworden omdat je bijv de laatste tijd veel op gympen oid hebt gelopenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik liep op oude dienstkistjes , dat zou goed moeten zijn, die zijn geschikt om te marsen, dsu het was wel een tegenvaller dat ik blaren kreeg moet ik zeggen!
Ik denk dat je met teva dingen sandalen bedoelt? Die kan je prima daar kopen, al dan niet namaak.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:54 schreef Blik het volgende:
Ik neem naar Thailand gewoon mijn gympen mee en mijn slippers. Zit nog te twijfelen of ik eventueel van die tefa-dingen moet kopen. Lopen volgens mij best prima en zijn volgens mij wel makkelijk in een land als Thailand
Haha,inderdaad!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:26 schreef Hik het volgende:
Ik "backpack" al zo'n 15 jaar en ik heb nog nóóit van die achterlijke dingen aan mijn lijf gehad...![]()
Nee, ik ben geen zware hiker, maar laten we wel zijn, naast de Lucilles en de Liejannuhs van deze wereld zijn dat er ook niet zoveel.![]()
Zelf moet ik vaak een beetje gniffelen om al die mensen die met al hun professionele "gear" door het centrum van Buenos Aires/Dar es Salaam/de Efteling lopen. Tuurlijk, ze zijn lekker waterdicht en zullen vast reuzelekker lopen, maar dat deden mijn gele pumaatjes ook en die zagen er een stuk beter uit en die konden bovendien nog opgepropt tussen mijn handdoek en mijn ondergoed. En dan kon ik er ook nog eens op dansen!![]()
leuk voor jequote:Op woensdag 15 november 2006 17:55 schreef flipsen het volgende:
Geen idee, ik haat slippers en ik haat backpackenDoe mij maar lekker luxe hotels
Zoals al eerder in dit topic. Ga je bergen beklimmen of reizen met opbaar vervoer e.d. en een beetje rondstiefelen. Dan zou ik geen hoge warme schoenen gaan meeslepen. Trouwens, hele volkeren lopen erop. Engelsen Amerikanen.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:36 schreef karoltje het volgende:
Ik vraag me dus ook af of die nou wel zo geweldig zijn als iedereen beweerd. Kan ik niet op gewone slippers mn gang gaan?
Volgned weekend?? Beetje acclimatiseren doen we tegenwoordig niet meer??quote:Op zondag 19 november 2006 06:22 schreef jojomen4 het volgende:
Verder ga ik ook hier in CHina nu 2 bergen beklimmen, de Tai Shan (1600 meter) volgend weekend en de Huang Shan (1850 meter) in december. Bij de Tai Shan zal het zo'n 8 graden zijn over dag.. de Huang Shan volgende maand zo rond het vriespunt.Heb er zin in.
Die begrijp ik niet helemaal.quote:Op zondag 19 november 2006 09:23 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Volgned weekend?? Beetje acclimatiseren doen we tegenwoordig niet meer??
Ow het was te vroeg, dacht niet dat je nu al in China zat.quote:Op zondag 19 november 2006 10:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet helemaal.Ben hier namelijk al een tijdje.
Misschien dat het nu duidelijker isquote:Op zondag 19 november 2006 10:48 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ow het was te vroeg, dacht niet dat je nu al in China zat.![]()
Nouja, succes dan maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |