abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36016710
Dit is echt zoooo triest.

Word ik net gebeld thuis, is het mijn buurvrouw van 94 die over 2 weken in een bejaardenflat gedumpt wordt. Vraagt ze:kun jij voor mij de verwarming bijvullen? Ik heb woningbelang al gebeld maar die zeggen dat ze het niet mogen en Nefit (van de verwarming) zegt dat woningbelang het moet doen.
Woningbelang zei dat ze het maar aan de buren moest vragen.

Dus ik er heen, is gelukkig niet zo ver van ons vandaan. Kom ik in dat huisje is het iets van 12 graden. Dat vrouwtje zit gewoon al een hele nacht zonder verwarming. Vrouwtje van 94 ! Nou ja ik heb ook nog nooit zo'n ding bijgevuld maar mij lukte het dan toevallig anders had ze gewoon de hele dag in de kou gezeten tot haar zoon langs kon komen.
Toevallig dat ik dus pas om 15.00h begin met werken vandaag.

Ik vind dit echt schandalig, je betaald huur, je betaald onderhoudskosten, je bent 94 en woningbelang (de verhuurder) zegt doodleuk: neu doen we niet, vraag maar aan iemand anders.
Stelletje rukkers!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:16:19 #2
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_36016737
Pfff, ik zou gewoon zeggen dat dat de taak van Woningbelang is.
It's about being boss, not being the boss...
pi_36016744
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:15 schreef Merquise het volgende:

Word ik net gebeld thuis, is het mijn buurvrouw van 94 die over 2 weken in een bejaardenflat gedumpt wordt. Vraagt ze:kun jij voor mij de verwarming bijvullen? Ik heb woningbelang al gebeld maar die zeggen dat ze het niet mogen en Nefit (van de verwarming) zegt dat woningbelang het moet doen.
Woningbelang zei dat ze het maar aan de buren moest vragen.

Dus ik er heen, is gelukkig niet zo ver van ons vandaan. Kom ik in dat huisje is het iets van 12 graden. Dat vrouwtje zit gewoon al een hele nacht zonder verwarming. Vrouwtje van 94 ! Nou ja ik heb ook nog nooit zo'n ding bijgevuld maar mij lukte het dan toevallig anders had ze gewoon de hele dag in de kou gezeten tot haar zoon langs kon komen.
Toevallig dat ik dus pas om 15.00h begin met werken vandaag.

Ik vind dit echt schandalig, je betaald huur, je betaald onderhoudskosten, je bent 94 en woningbelang (de verhuurder) zegt doodleuk: neu doen we niet, vraag maar aan iemand anders.
Stelletje rukkers!
94 en nog thuiswonen, respect voor die dame!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:16:47 #4
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_36016751
Triest inderdaad.
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:17:34 #5
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_36016769
En dan vinden ze het gek dat er af en toe een dode bejaarde gevonden wordt waar niemand naar omgekeken heeft...

Heel netjes gedaan van je.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_36016771
Belachelijk.. Mooi dat een mens op die leeftijd nog zo fit kan zijn om op zichzelf te wonen!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:18:36 #7
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_36016788
schrijf een brief naar kassa ofzo voor die koude douche
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_36016814
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:15 schreef Merquise het volgende:

Word ik net gebeld thuis, is het mijn buurvrouw van 94

Dus ik er heen, is gelukkig niet zo ver van ons vandaan.
Nee, ik maak hem niet

Voor de rest is het natuurlijk schandalig hoe ze met dat oude bessie omgaan
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:28:18 #9
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36017081
Wat een fuckers zeg, van zowel Woningbelang als van Nefit.....

Maar waarom kwam die zoon dan niet ff snel langs ? Voor je moeder van 94 heb je dat toch wel over dacht ik zo.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36017111
dat is inderdaad nalatig van het woningbelang!! stel je woont in een ouderenbuurt! niet veel ouderen krijgen dat voor elkaar. ze heeft geluk dan dat ze jou als buur heeft!!

ik zou een dikke klachtenbrief sturen! die oudjes hebben ook recht op een beetje leven!! en met deze kou is dat best moeilijk.
The eyes of a person are the mirrors of the soul
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:32:29 #11
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_36017206
Volgens mij worden dat soort klusjes alleen uitgevoerd als je een service-abonnement heb. Niet de standaard taak van een woningbouwvereniging.
That's the way the cookie crumbles
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:39:10 #12
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36017393
Triest? Ja!
maar aan de andere kant, hoe kon die CV leeg zijn? dat gaat namelijk niet van de ene op de andere dag tenzij er een lek is.
Zo zie je maar weer dat een grondige controle vooraf gaande aan de winter van levensbelang is.

En misschien is het verstandig om mensen van 94 niet alleen thuis te laten wonen. Als er wat gebeurt ofzo is er niemand die hulp kan bieden .
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:41:46 #13
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36017467
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:39 schreef RedFever007 het volgende:

En misschien is het verstandig om mensen van 94 niet alleen thuis te laten wonen. Als er wat gebeurt ofzo is er niemand die hulp kan bieden .
Mijn oma van 87 heeft ook tot haar dood zelfstandig gewoond. Ging prima. De laatste 2 jaren misschien wat minder door ouderdom, vergeetachtigheid etc. , maar het probleem is, ze willen zelf niet naar een bejaardenwoning ofzo.
Kan ik me ook best voorstellen als je heel je leven zelfstandig gewoont hebt, en je vind dat het zelf nog gaat, dat je niet mee wil werken aan verhuizing naar een bejaardentehuis.

Dus is het ieders eigen keuze i.m.o
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36017478
Bah, meteen bellen wat de situatie is, respect voor jou dat je d'r hebt geholpen
pi_36017565
zo'n mensje kan er moeilijk zelf op letten waar er onderhoud moet komen. dus dat is zeker wel de taak van woningbelang om iig cotrole te houden. kom op zeg je laat een oud mensje toch nie alleen zitten. mijn oma woonde ook zelfstandig tot haar 85ste. geen probleem maar de buren kon ze niet vragen voor een klusje hoor want die waren zelf ook zo oud.
The eyes of a person are the mirrors of the soul
pi_36017599
Ik heb jarenlang bij een installatie-bedrijf gewerkt en het is idd zo, dat monteurs niet mogen komen om de verwarming alleen bij te vullen. Sterker nog: als er iemand belde met een storing en het bleek zo te zijn dat er alleen bijgevuld moest worden, dan kregen de bewoners gewoon een rekening.
Ik heb het nu alleen over huurhuizen.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 maart 2006 @ 12:31:52 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_36018821
Goed gedaan TS, en over woningstichtingen: Ze zijn allemaal liever lui dan moe!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_36018902
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:46 schreef Maddy_K het volgende:
Ik heb jarenlang bij een installatie-bedrijf gewerkt en het is idd zo, dat monteurs niet mogen komen om de verwarming alleen bij te vullen. Sterker nog: als er iemand belde met een storing en het bleek zo te zijn dat er alleen bijgevuld moest worden, dan kregen de bewoners gewoon een rekening.
Ik heb het nu alleen over huurhuizen.
ik neem aan dat as je weet dat het om een arme, oude mevrouw van 94 gaat, die de hele nacht in de bittere kou heeft gezeten, dat je dan wel even met je hand over je hart strijkt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36019572
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik neem aan dat as je weet dat het om een arme, oude mevrouw van 94 gaat, die de hele nacht in de bittere kou heeft gezeten, dat je dan wel even met je hand over je hart strijkt
Ik had er zelf niks over te zeggen, ik was maar een loonslaaf! Maar meestal zijn de monteurs wel zo, dat ze bij oude mensen iets anders op hun werkbon schreven en dus niet alleen: bijgevuld.
In principe moest iedere huurder óf zelf bijvullen, óf vrienden/familie/buren zoeken die bij willen vullen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:19:27 #20
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36020214
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef Tigereve het volgende:
zo'n mensje kan er moeilijk zelf op letten waar er onderhoud moet komen. dus dat is zeker wel de taak van woningbelang om iig cotrole te houden. kom op zeg je laat een oud mensje toch nie alleen zitten. mijn oma woonde ook zelfstandig tot haar 85ste. geen probleem maar de buren kon ze niet vragen voor een klusje hoor want die waren zelf ook zo oud.
Idd, dat gaat niet met alleen maar ouderen in een woning.

Het is idd wel juist dat de meeste woning corporaties te lui zijn voor woorden!
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 13:23:01 #21
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36020330
En zo kom je stukje bij beetje achter de klotewereld van de woningbouw!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:04:00 #22
27929 piere
doe mij maar bier
pi_36023648
Goed gedaan pik!
fok you ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')