abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44376736
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef SHE het volgende:
Nu een gratis nespresso bij een abbonement op Elle wonen.

Je vriendin iets leuks, jullie samen lekkere koffie . Win > Win
goeie tip
  woensdag 13 december 2006 @ 11:41:52 #177
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_44386495
quote:

Ik ging net even vissen bij mijn vriendin of ze niet toevallig al een abonnement op dat blad heeft (ik ben het overzicht wat dat betreft kwijt). Blijkt ze dus geen abo te hebben, want ze vindt het een "kutblad"
Nu kan ik haar wel lid maken, maar dat is dan echt puur uit eigen belang. Maar toch bedankt voor de tip SHE.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_44400232
Wij hebben een nespresso en ik vind het helemaal een feestje. Belangrijkste is natuurlijk de (vind ik) errug lekkere koffie. Maar verder ook het hele concept. Erg slimme marketing, maar het werkt wel! En ja, die Cloonie...........
Meen je dat nou?
pi_44400463
Deze hebben wij:

Jura Impressa Z5
Maakt ook lekkere capucino.
Of het degelijk is weet ik (nog) niet..
  woensdag 13 december 2006 @ 22:17:16 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44408461
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:00 schreef golfer het volgende:

[.

Die heb ik net via Marktplaats tweede hands aangeschaft.
Ga hem morgen ophalen.
Opgehaald, hij doet het prima.
Meteen even bij Simon Lévelt langs gegaan om ons te laten adviseren over een voor het apparaat geschikte espressokoffieboon. Dat werd dus de Corazon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44412977
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
Meteen even bij Simon Lévelt langs gegaan om ons te laten adviseren over een voor het apparaat geschikte espressokoffieboon. Dat werd dus de Corazon.
Wat een raar verhaal: dat je een boon uitzoekt die voor een apparaat geschikt is. Iha kies je altijd een boonsoort en dan pas je de apparatuur zo aan, dat die zoveel mogelijk smaakstoffen en aroma's uit de boon in het kopje kan krijgen.
  donderdag 14 december 2006 @ 02:05:43 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44414727
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef mirugai het volgende:

Wat een raar verhaal: dat je een boon uitzoekt die voor een apparaat geschikt is. Iha kies je altijd een boonsoort en dan pas je de apparatuur zo aan, dat die zoveel mogelijk smaakstoffen en aroma's uit de boon in het kopje kan krijgen.
Ik had een volle Arabica in gedachten. De deskundige van die winkel vroeg mij wat ik voor apparaat ging gebruiken en zei toen dat die boon een beetje vettige laag achterlaten zou bij zo'n machine en raadde mij dus deze melancheboon aan.
Wie ben ik, als net beginnende espressomachine-gebruiker, om dat tegen te spreken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44416351
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef mirugai het volgende:

[..]

In het algemeen? Misschien dat de echte liefhebbers dat doen, maar het lijkt me zeker niet de standaard gang van zaken.
pi_44449444
Hier nog een tevreden gebruiker van een vesuvio! (het koffiekannetje)
Qua prijs is het natuurlijk een lachertje, en ik maak er heel tevreden m'n espressootjes mee. Een nadeel ervan is dat er door de lage druk geen mooi schuimlaagje op je espresso komt. En omdat ze van aluminium zijn, moet je ze elke keer even goed schoonmaken voordat je koffie gaat zetten, want anders krijg je de aanslag die onderin het water reservoir zit mee in je espresso. Dat is in ieder geval erg ongezond, en ook niet lekker, zo'n metalige smaak.

Ik heb nu een 2-p kannetje, maar ik wil er nog wel een 1 en 3 persoons uitvoering bij hebben. Zijn overigens spotgoedkoop bij Dille & kamille
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_45209419
quote:

omdat ik een lange kerstvakantie had en bang was dat er iets mis zou gaan met het bezorgen van de nespresso machine had ik het bestellen uitgesteld tot na de vakantie. Wil ik net het abonnement bestellen, is de actie voorbij
pi_45210250
Volgende maand gaan we voor de Le Cube, van Krups.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:33:53 #187
98138 Everett
pi_45211689
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef Byte_Me het volgende:

[..]
omdat ik een lange kerstvakantie had en bang was dat er iets mis zou gaan met het bezorgen van de nespresso machine had ik het bestellen uitgesteld tot na de vakantie. Wil ik net het abonnement bestellen, is de actie voorbij
Ik heb op 23 januari netjes online het formulier ingevuld (kon toen nog). Ik hoorde maar niets, dus ik heb gebeld. Was de actie zo een succes geweest dat de Nesprosso's op waren. Ik zou nog een brief krijgen
Maar...gisteren was ineens het bedrag afgeschreven. Ik dus bellen (want geen Nespresso = geen abo op Elle), blijkt dat ik nog net op tijd was. Ze hadden er nog een paar gevonden
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende maand gaan we voor de Le Cube, van Krups.
[afbeelding]
Tot 14 januari krijg je 50 euro retour bij aankoop van een Nespresso. Volgende maand dus niet meer...
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:39:23 #188
98138 Everett
pi_45211878
Oeps, 23 december that is (kon niet meer editten).
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:57:20 #189
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_45212471
Hoe verstandig is het om via marktplaats een goedkope 2de hands machine te kopen, qua onderhoud, hoe vaak moet dat gebeuren? Ik wil eerst kijken of het wat voor me is, en dus goedkoop beginen. Maar als de smaakkwaliteit van zo'n goedkope machine (50 euro max tweedehands) dusdanig is, dat ik de machine walgend de struiken inschop na een week...dilemma.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_45257730
Ik weet niet of dat verstandig is, het hangt van verschillende factoren af en de degelijkheid van het toestel in het algemeen... Ik heb intussen een La Cimbali Junior gekregen van iemand, maar nog niet getest want die moet rechtstreeks in de waterleiding geplugt worden... Iemand ervaring met dit toestel, het is het oude model geen idee van leeftijd...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:02:59 #191
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_45275611
Er staan vor zo'n 70 euro een DeLonghi espresso apparaat te koop bij kijkshop, maar als ik de reakties hier zo zie, kan ik dat maar beter niet doen...toch? Of heeft iemand een kennis die dat ding heeft, en tevreden erover is?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_45279828
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:37 schreef timpie82 het volgende:
Ik weet niet of dat verstandig is, het hangt van verschillende factoren af en de degelijkheid van het toestel in het algemeen... Ik heb intussen een La Cimbali Junior gekregen van iemand, maar nog niet getest want die moet rechtstreeks in de waterleiding geplugt worden... Iemand ervaring met dit toestel, het is het oude model geen idee van leeftijd...
zozo, gekregen! Mazzelpik!
Als hij het doet heb je een topmachine en anders zijn alle onderdelen los te koop. Qua constructie zit dat ding erg goed in elkaar. Het is een kleine commerciele machine. Ik heb er ook een (het oude volledige mechanische model). Met een goede molen erbij kun je er espressootjes uit krijgen waar je van je stoel af valt. En daarom heb ik een stevige stoel, want ik geniet er elke dag van...
pi_45280723
ik kan voor 150 euro aan een Saeco Vienna komen. pas helemaal nagekeken en allerlei slijtende onderdelen vervangen. het klinkt als een leuk apparaat, voral omdat het zo'n automatische is die zelf de bonen maalt. iemand hier ervaring hiermee?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:59:41 #194
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_45288187
Voor 110e bij de Mediamarkt een Krups XN2008 gehaald (knalgeel - m'n keuken kan wel wat kleur gebruiken en 20e goedkoper dan zwart of grijs haha). Gaat inderdaad nog 50e af, dus netto 60e... da's toch eigenlijk geen geld

Dure Nespresso koffie, maar drink 't meeste toch op m'n werk. Die 2 kopjes per dag thuis zijn wel op te brengen en het is zo ontzettend makkelijk om een goede espresso te maken met die cups... net eerste kopje gemaakt en helemaal blij nu

We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_45288673
@mirugai: een gebruiksaanwijzing zou handig zijn en ik denk dat ik hetzelfde model heb, volledig handmatig! Vreemd is wel dat de waterpomp uit het toestel hangt aan de slangen, waarschijnlijk zal die terug ingebouwd kunnen worden... Ik vermoed dat er wel een probleem met de boiler zal zijn want hoe ontkalk je zo'n toestel? Zijn de onderdelen eigenlijk duur?
pi_45289453
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef timpie82 het volgende:
@mirugai: een gebruiksaanwijzing zou handig zijn en ik denk dat ik hetzelfde model heb, volledig handmatig! Vreemd is wel dat de waterpomp uit het toestel hangt aan de slangen, waarschijnlijk zal die terug ingebouwd kunnen worden... Ik vermoed dat er wel een probleem met de boiler zal zijn want hoe ontkalk je zo'n toestel? Zijn de onderdelen eigenlijk duur?
De waterpomp hangt aan slangen aan je toestel? Weet je zeker dat het niet de ontkalker is?
Een gebruiksaanwijzing zal lastig worden denk ik. Ik heb op het internet niks kunnen vinden. Een tijd terug had ik een aantal links naar interessante sites, maar ben die helaas kwijt geraakt bij een herinstallatie van m'n comp.
Onderdelen zijn erg prijzig (hebben ze bijv. bij peeze), maar met wat mazzel kun je wat onderdelen op het internet (ebay e.d.) voor een schappelijke prijs vinden.
In wat voor staat is het toestel? Heb je het al een keer open geschroefd?
pi_45292721
Nee nog niet opengedraaid, het is veel gebruikt denk ik en komt uit een horecazaak. Eén van deze dagen wil ik wel opendraaien, maar doe misschien meer kwaad dan goed
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:31:16 #198
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_45293670
Ik heb van mijn vriendin de Magimix M150 gekregen en ben er erg tevreden over Heb van haar ook het mooie welkomstpakket gekregen met 250 cups en een mooie bewaar/presentatiebox

Bij de lokale Harense Smid was hij namelijk 79 euro (model 2006 moest plaatsmaken voor model 2007, dus een absurde afprijzing). Met de bon van Nespresso krijgen we ook nog 50 euro terug, dus netto 29 euro

Er staat er nog eentje voor 99 euro, dus als iemand nog een Nespresso zoekt, Harense Smid in Paddepoel Winkelcentrum
pi_45293974
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:45 schreef Wojworshebn het volgende:
Deze hebben wij:
[afbeelding]
Jura Impressa Z5
Maakt ook lekkere capucino.
Of het degelijk is weet ik (nog) niet..
Maar die is dan ook niet goedkoop

En degelijk is hij zeker. Wij hebben deze net een paar maanden maar daarvoor ook een Jura. Die is een jaar of 6 meegegaan...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:02:14 #200
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_45294575
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:31 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb van mijn vriendin de Magimix M150 gekregen en ben er erg tevreden over Heb van haar ook het mooie welkomstpakket gekregen met 250 cups en een mooie bewaar/presentatiebox

Bij de lokale Harense Smid was hij namelijk 79 euro (model 2006 moest plaatsmaken voor model 2007, dus een absurde afprijzing). Met de bon van Nespresso krijgen we ook nog 50 euro terug, dus netto 29 euro

Er staat er nog eentje voor 99 euro, dus als iemand nog een Nespresso zoekt, Harense Smid in Paddepoel Winkelcentrum
hee!! daar was ik voordat ik naar de Mediamarkt ging en hij was al weg... alleen prijskaartje lag er nog en een boekje
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')