goeie tipquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef SHE het volgende:
Nu een gratis nespresso bij een abbonement op Elle wonen.
Je vriendin iets leuks, jullie samen lekkere koffie . Win > Win
Ik ging net even vissen bij mijn vriendin of ze niet toevallig al een abonnement op dat blad heeft (ik ben het overzicht wat dat betreft kwijt). Blijkt ze dus geen abo te hebben, want ze vindt het een "kutblad"quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef SHE het volgende:
Opgehaald, hij doet het prima.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
[.
Die heb ik net via Marktplaats tweede hands aangeschaft.
Ga hem morgen ophalen.
Wat een raar verhaal: dat je een boon uitzoekt die voor een apparaat geschikt is. Iha kies je altijd een boonsoort en dan pas je de apparatuur zo aan, dat die zoveel mogelijk smaakstoffen en aroma's uit de boon in het kopje kan krijgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
Meteen even bij Simon Lévelt langs gegaan om ons te laten adviseren over een voor het apparaat geschikte espressokoffieboon. Dat werd dus de Corazon.
Ik had een volle Arabica in gedachten. De deskundige van die winkel vroeg mij wat ik voor apparaat ging gebruiken en zei toen dat die boon een beetje vettige laag achterlaten zou bij zo'n machine en raadde mij dus deze melancheboon aan.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef mirugai het volgende:
Wat een raar verhaal: dat je een boon uitzoekt die voor een apparaat geschikt is. Iha kies je altijd een boonsoort en dan pas je de apparatuur zo aan, dat die zoveel mogelijk smaakstoffen en aroma's uit de boon in het kopje kan krijgen.
In het algemeen? Misschien dat de echte liefhebbers dat doen, maar het lijkt me zeker niet de standaard gang van zaken.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef mirugai het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal: dat je een boon uitzoekt die voor een apparaat geschikt is. Iha kies je altijd een boonsoort en dan pas je de apparatuur zo aan, dat die zoveel mogelijk smaakstoffen en aroma's uit de boon in het kopje kan krijgen.
omdat ik een lange kerstvakantie had en bang was dat er iets mis zou gaan met het bezorgen van de nespresso machine had ik het bestellen uitgesteld tot na de vakantie. Wil ik net het abonnement bestellen, is de actie voorbijquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef SHE het volgende:
Ik heb op 23 januari netjes online het formulier ingevuld (kon toen nog). Ik hoorde maar niets, dus ik heb gebeld. Was de actie zo een succes geweest dat de Nesprosso's op waren. Ik zou nog een brief krijgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
omdat ik een lange kerstvakantie had en bang was dat er iets mis zou gaan met het bezorgen van de nespresso machine had ik het bestellen uitgesteld tot na de vakantie. Wil ik net het abonnement bestellen, is de actie voorbij
Tot 14 januari krijg je 50 euro retour bij aankoop van een Nespresso. Volgende maand dus niet meer...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende maand gaan we voor de Le Cube, van Krups.
[afbeelding]
zozo, gekregen! Mazzelpik!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:37 schreef timpie82 het volgende:
Ik weet niet of dat verstandig is, het hangt van verschillende factoren af en de degelijkheid van het toestel in het algemeen... Ik heb intussen een La Cimbali Junior gekregen van iemand, maar nog niet getest want die moet rechtstreeks in de waterleiding geplugt worden... Iemand ervaring met dit toestel, het is het oude model geen idee van leeftijd...
De waterpomp hangt aan slangen aan je toestel? Weet je zeker dat het niet de ontkalker is?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef timpie82 het volgende:
@mirugai: een gebruiksaanwijzing zou handig zijn en ik denk dat ik hetzelfde model heb, volledig handmatig! Vreemd is wel dat de waterpomp uit het toestel hangt aan de slangen, waarschijnlijk zal die terug ingebouwd kunnen worden... Ik vermoed dat er wel een probleem met de boiler zal zijn want hoe ontkalk je zo'n toestel? Zijn de onderdelen eigenlijk duur?
Maar die is dan ook niet goedkoopquote:Op woensdag 13 december 2006 18:45 schreef Wojworshebn het volgende:
Deze hebben wij:
[afbeelding]
Jura Impressa Z5
Maakt ook lekkere capucino.
Of het degelijk is weet ik (nog) niet..
hee!! daar was ik voordat ik naar de Mediamarkt ging en hij was al weg... alleen prijskaartje lag er nog en een boekjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:31 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb van mijn vriendin de Magimix M150 gekregen en ben er erg tevreden overHeb van haar ook het mooie welkomstpakket gekregen met 250 cups en een mooie bewaar/presentatiebox
Bij de lokale Harense Smid was hij namelijk 79 euro (model 2006 moest plaatsmaken voor model 2007, dus een absurde afprijzing). Met de bon van Nespresso krijgen we ook nog 50 euro terug, dus netto 29 euro
Er staat er nog eentje voor 99 euro, dus als iemand nog een Nespresso zoekt, Harense Smid in Paddepoel Winkelcentrum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |