Ik ken het....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jij hebt tenminste nog een stage waar je communiceert met je begeleider. Ik kan mails blijven sturen en bellen, maar niemand reageert.
Of nog frustrerender, ze reageren wel maar vervolgens gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jij hebt tenminste nog een stage waar je communiceert met je begeleider. Ik kan mails blijven sturen en bellen, maar niemand reageert.
Heb een inhoudsdeskundige die doet alsof alles vanzelf sprekend is, me wel info aanreikt, maar me totaal niet wijst hoe alles in zijn werk gaat. HIj denkt namelijk dat mijn opleiding bestaat uit hetgeen waar ik mijn scriptie over schrijf, terwijl het maar een deelblok is.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:09 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dit verhaal doet me trouwens aan de film 'Office Space' denken
Office Space!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:09 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Of nog frustrerender, ze reageren wel maar vervolgens gebeurt er niks.
[afbeelding]
Die baas ook alleen alquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:09 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Of nog frustrerender, ze reageren wel maar vervolgens gebeurt er niks.
[afbeelding]
Toen ik zag dat jij had gereageerd verwachtte ik toch welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die baas ook alleen al'hey, uuuhhm... yeahhhh.. uhm... could you eh... yeah'
En die Milton ook: "i could set this building on fire"
ey c0nd0rquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toen ik zag dat jij had gereageerd verwachtte ik toch wel
Hoi c0nd0r
Je stelt me teleur
wat zoek je in de printer dan? condoomsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb mijn printer van de trap geflikkerd nadat hij de zoveelste paper jam had.
was wel een 6P maar ja, moetie maar niet voor de zoveelste keron 0245 een storing krigen terwijl er IN de printer niks te inden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |