Ook de beste third person tactical shooter die ik ooit gespeeld hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Absoluut de beste Third Person Shooter die ik ooit gespeeld heb!
ik wilde ook wachten op die demo, maar dat duurde me te langquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef John_balkon het volgende:
Komt er binnenkort ook een demo van GRAW, wil eerst wel eens ff kijken of ik er wat aan vind voordat ik hem koop.
Je moet de xbox display output op 60 hz zettenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:15 schreef vanBoeschoten het volgende:
Oh trouwens een ding: ligt het aan mij of lijkt het beeld tijdens de training een stuk schokkender te gaan als bijvoorbeeld tijdens de instant acces...
Ook ben ik aan het twijfelen of tijdens een missie in de campaign mode het beeld schokkender gaat als tijdens de instant acces...
Meer mensen die hier "last" van hebben ??
Mja, ik zou het graag showen. Maar het is te erg, en ik zet me zelf niet graag op internetquote:
ik denk dat ik meedoe vanavondquote:
Een nekschot kan je krijgen !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik wil die achievement nog hebben voor perfect chapter 1
Dat dapperequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:13 schreef kepler het volgende:
tof spel
beetje moeilijk alleenik was bezig met het allereerste level. Ik loop daar een beetje rond, geen idee waar ik heen moet. Ik zie een mannetje lopen en ik denk: I'M GONNA KILL YOU MOTHERFUCKER!!!1111 Maar voordat ik nog maar kan schieten lig ik al op de grond met een kogel in mn hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |