Sneller inhalenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:37 schreef rudedeltadude het volgende:
ff btw:
wat wil je met een nepcamera in je auto?
Wat is wel en niet belemmering van het uitzicht? Dat is ook zo vaag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sneller inhalen
Maareuuhh een stel dobbelstenen ophangen onder je spiegel zie ik zo vaak. Dat mag toch zeker ook?
Met hetzelfde argument zou ik een zwaailicht mogen dragenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:44 schreef Herr.Flick het volgende:
dat mag, geen enkel probleem, anders mochten hub het ook niet!
nee, want die is voorbestemd aan de hulpverleningquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Met hetzelfde argument zou ik een zwaailicht mogen dragen
Ga je auto door zo'n ding sneller rijden dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sneller inhalen
Maareuuhh een stel dobbelstenen ophangen onder je spiegel zie ik zo vaak. Dat mag toch zeker ook?
Met mij achter het stuur en een lege baan voor me doorgaans welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:58 schreef Rekkie het volgende:
Ga je auto door zo'n ding sneller rijden dan?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ga je auto door zo'n ding sneller rijden dan?
Daar heb je toch geen nep-camera voor nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Met mij achter het stuur en een lege baan voor me doorgaans wel
Je mag toch alleen geen blauwe zwaailichten gebruikenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
nee, want die is voorbestemd aan de hulpverlening
Alsof ook maar iemand dat ding gaat opmerkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sneller inhalen
Je ziet niet goed de diepte! Maar ik denk dat het wel 10 cm diep is, dus het isnog wel een redelijk ding.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef Slarioux het volgende:
Damn die camera is kleiner dan ik dacht. Vroegah hadden ze altijd zo'n bak onder de spiegel hangen.
denk je dat ik sneller aan de kant ga als jij met je bull bar eraan komtquote:
90T2?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef GSi het volgende:
[..]
90T2?
Als ik dat zie snap ik er al niks meer van, dan rij ik dus mooi door he!
Ik denk het wel, omdat je je dan voordoet als politieagent.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:02 schreef yup het volgende:
Ik wil eigenlijk zo een licht-text-bordje.
Zou dat strafbaar zijn, en helemaal als ik "stop, politie" laat verschijnen?
Geen idee, je hebt gewoon spontaan een ideequote:Op woensdag 15 maart 2006 07:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe ontstaan zulke ideeën nou toch? Uit pure verveling ofzo?
Dat ging toen niet om een TomTom maar om zp'n ding van de concurrentie en die was pontificaal onder de middenspiegel geplakt. Dat belemmert zeker je uitzicht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef Argento het volgende:
Volgens mij zijn er al mensen bekeurd die zon TomTom apparaat aan de voorruit hadden bevestigd.
Misschien heb hij z'n EHBO wel. Dan kan hij toch ook hulopverlenen. En de politie is nou niet echt hulpvaardig in mijn ogen... Maar dat is een andere discussie...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
nee, want die is voorbestemd aan de hulpverlening
zon TomTom staat toch op je dashboard. Belemmert toch evengoed je uitzicht?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:57 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat ging toen niet om een TomTom maar om zp'n ding van de concurrentie en die was pontificaal onder de middenspiegel geplakt. Dat belemmert zeker je uitzicht.
Bij mij zit hij links naast m'n stuur helemaal in de hoek van m'n raam. Hij belemmert alleen het uitzicht op m'n motorkap...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef Argento het volgende:
[..]
zon TomTom staat toch op je dashboard. Belemmert toch evengoed je uitzicht?
Nee hoor, vlak onder je middenspiegel belemmert die veel meer, probeer het maar eens uit. Dat kan je gewoon proberen door een blikje er voor te houden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef Argento het volgende:
[..]
zon TomTom staat toch op je dashboard. Belemmert toch evengoed je uitzicht?
Dat zal best, maar als het criterium is dat je zicht belemmerd wordt, maakt de gradatie van belemmering niet uit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee hoor, vlak onder je middenspiegel belemmert die veel meer, probeer het maar eens uit. Dat kan je gewoon proberen door een blikje er voor te houden.
Dat zou betekenen dat ik door mijn lengte uit bij iedere auto mijn middenspiegel zou moeten slopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:47 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat zal best, maar als het criterium is dat je zicht belemmerd wordt, maakt de gradatie van belemmering niet uit.
nee, want de middenspiegel is niet alleen toegelaten, hij is ook verplicht!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik door mijn lengte uit bij iedere auto mijn middenspiegel zou moeten slopen
Is het niet zo dat minimaal 2 spiegels verplicht is maar dat je zelf mag kiezen welke?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:03 schreef Argento het volgende:
nee, want de middenspiegel is niet alleen toegelaten, hij is ook verplicht!
Je hoeft geen rechterbuitenspiegel te hebben, dit houdt echter wel in dat je een binnenspiegel dient te hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:03 schreef Argento het volgende:
maar goed, ik ken die criteria sowieso niet.
Middenspiegel is niet verplichtquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is het niet zo dat minimaal 2 spiegels verplicht is maar dat je zelf mag kiezen welke?
Wat hij zei dusquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:47 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je hoeft geen rechterbuitenspiegel te hebben, dit houdt echter wel in dat je een binnenspiegel dient te hebben.
Wanneer je geen binnenspiegel hebt dien je dus weer een rechterbuitenspiegel te hebben.
De linkerbuitenspiegel is sowieso verplicht.
Onzin - dat is een geadviseerde plaats. En ook ik heb op die plaats m'n tomtommertje. Van belemmeren is geen sprake. Er is nog een klein deel onder de spiegel vrij en op het wegdeel dat je niet zou kunnen zien (als je heel stil blijft zitten) kan een kind nog niet lopen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee hoor, vlak onder je middenspiegel belemmert die veel meer, probeer het maar eens uit. Dat kan je gewoon proberen door een blikje er voor te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |