quote:Maar ik ben weer helemaal bijgedraaid.
Op dinsdag 04 december 2001 14:40 schreef Jojogirl het volgende:
Goed hoor, de bevalling viel me alles mee. Alleen was Kasper even vervelend.
* Kasper kijkt vertederd naar de babies.
* Breuls houdt een of ander speeltje boven de babies
Kijk eens? Coochiecoochiecoochie
Zo laat alweer!
* pluisje kust Jojo gedag ![]()
Sorry, maar ik moet nog zoveel doen voor morgen!
* pluisje geeft de schattige babietjes nog een klein kusje
Wat nu?
* Dan komt er een zuster aangelopen
Goedenavond heren, wat bregnt u hier?
Nou, eigenlijk is hij het
* Dagobert wijst bij deze woorden op de nogaltijd KO Vork.
wat een slechte hulp hier !
* besluit uit verveling maar een paar worstelgrepen op Vork uit te proberen
* Anthraxx twijfelt nog en vraagt "Mag ik hier blijven, het is allemaal mijn fout dat hij nu zo ligt.".
De zuster draait zich nogmaals om en zegt "Maak je geen zorgen meneer, alles komt goed. Ze draait zich nog 1 maal om en duwt het bed richting een kamer.
* Anthraxx zegt: "Nou, hier staan we dan. Zullen we dan maar weggaan? Hier kunnen we toch niet veel voor Vork doen. Alleen er is nog 1 probleem: Waar moet ik slapen?"
JE kan zolang wel in mijn Hotel slapen hoor Antraxx.
* Stinkt en ziet er niet gezond uit omdat ie de afgelopen 3 weken al in het bos slaapt
Goeiemorgen Jojo, gefeliciteerd met je babies. Wat zijn het een schatjes zeg.
* Dagobert loopt weg en nog voor hij de deur uit is ligt het drietal vredig te slapen.
Weltrusten alledrie!
Hij ligt nog te slapen... Ik zet mijn fruitmandje maar op deze tafel neer...
* Odulla sluit zachtjes de deur en gaat op zoek naar dokter Kasper die haar kan vertellen wat er met Vork aan de hand is. Odulla komt nog langs de kamer van Jojogirl, opent ook haar deur en zwaait even naar Jojogirl:
Alles goed met de jongens en met jou?
Zucht, zo te zien is er niemand geweest hier.
![]()
* Dan ziet Anthraxx de fruitmand staan. Hij loopt er naar toe en kijkt op het kaartje:
Beterschap Vork!
Liefs, Odulla
Awww... wat lief van haar.
* Hij besluit toch maar te gaan omdat er toch niemand is. Anthraxx loopt naar de deur, en kijkt nog een keer naar Vork, die nog steeds ligt te slapen. Dan trekt hij de deur achter zich dicht...
Ahhhhhhhh. . . . . . . .wat zielig ![]()
* Neemt een paar foto's van de bewustelose Vork
Deze moet ik bewaren
* Legt nog een verrotte apel in de verse fruitschaal voordat ie vertrekt
Hey dok!! Sta daar niet zo te staren naar haar borst, en help liever Vork. Die ligt hier al 3 dagen half dood te gaan!!!
* Anthraxx loopt boos weg richting de kamer van Vork, onderweg mompelt hij nog wat tegen zichzelf:
Tsss.. beetje naar tieten staren terwijl er mensen dood liggen te gaan....wat denk ie wel... Grrrrmbbll....
Brrr, eng
Zo eerst de spoedgevalletjes, zuster Chantal.
* Chantal laat de dokter niet eens uitpraten. Hijgend duwt ze hem een lege kamer in. Binnen enkele seconden liggen her en der kledingstukken en klinkt er een luid gekreun en gesteun.
wat nu....
Hai Jojogirl
gefeliciteerd
met je jongens ![]()
Wat zien ze er mooi uit!! Ow ze hebben echt jouw ogen en Superbams haar
bosje bloemen dan maar meenenem.
Eenmaal aangekomen zit hij niemand liggen...
"Hmmm waar zou die toch wezen? misschien is hij een stukje aan het lopen ofzo. Ach ik zet de bloemen in de vaas."
Nadat appelsientje de bloemen in de vaas heeft gestopt besluit hij om maar weer naar het vrijetijdscentrum te lopen.
Nou meid, heel veel geluk gewenst met je twee kanjers
en ik zal snel nog eens langs komen. Ow ligt Vork hier ook?? Dan zal ik bij hem ook eens gaan kijken.
* Equian loopt met een laatste groet de kamer uit en gaat op zoek naar Vork. Ze kijkt in elk kamertje en uiteindelijk ook maar in het kamertje waar van die rare geluiden te horen zijn.
Wat ze daar ziet schokt haar tot op het bot... De dokter en de zuster in een lustspel verwikkeld waarbij Kasper op de behandeltafel ligt van de gyneacoloog met zijn benen in de beugels en de zuster met een eendenbek... Snel gooit de godin de deur dicht en zet het op een rennen. Dit onsmakelijke beeld wil ze zo snel mogelijk achter zich laten.
Vork is blijkbaar al vertrokken uit het ziekenhuis.
edit ik moet nog even oefenen
Doei allemaal, ontzettend bedankt voor alle goede zorgen
* zegt ze tegen alle verpleegsters en artsen.
Dan zet ze de reiswiegjes goed vast achterin de taxi en gaat ze zelf voorin zitten. Nog 1 keer zwaait ze en dan is ze weg.
Woedend dat ze zo vernederd is door de man voor wie ze alles heeft opgegeven om het achterna te reizen naar deze negorij, zint ze op wraak.
Hoe kan ze hem een hak zetten?? Ja!! Door winst af te romen die hij maakt met zijn medisch centrum!! Snel loopt ze naar het werkhok en knutselt wat in elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |