2-2quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:35 schreef DeVinger het volgende:
Ja maar NEC...
Bij onze discussie laatst vond je mijn standpunt daarover nog raar en vond je dat hij slecht speelde (je lulde de rest ook maar na). En nu hij scoort ineens lopen miepen, ik was volgens mij de enige in dit topic die het écht vreemd vond. Na de winterstop (meen ik), ineens bankzitter. Heel het stadion was ineens tegen hem, iig de mensen om mij heenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hmm Purrel dan back en Kaya op middenveld ofzo. Dan maar hopn dat we Yakubu/Schaaf niet te veel missen op het middenveld. De Mul in de basis vind ik wel ok, die jongen is wel in goede doen volgens mij. En ik snap nog niet steeds hoe de Mul maand of wat terug opeens op de bank terecht is gekomen.
Daar klopt geen zak vanquote:Op zondag 26 maart 2006 14:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Bij onze discussie laatst vond je mijn standpunt daarover nog raar en vond je dat hij slecht speelde (je lulde de rest ook maar na). En nu hij scoort ineens lopen miepen, ik was volgens mij de enige in dit topic die het écht vreemd vond. Na de winterstop (meen ik), ineens bankzitter. Heel het stadion was ineens tegen hem, iig de mensen om mij heen"Laat hem maar lekker oprotten naar die JODEN" werd er telkens geroepen, en nu mag die ineens blijven
![]()
Voetbalsupporters![]()
Vooruit, je komt er mee weg. Ik dacht dat je ook vond dat hij uit de basis moest. Meer zeg ik ook niet hierboven, de rest is meer bedoeld voor anderen. Zoals de mensen naast ons. Die waren lyrisch na de wedstrijd tegen RKC, toen hij op onverklaarbare (iemand een idee waarom?) na de winterstop ineens op de bank zat vonden ze dat hij maar weg moest, en na de logische mindere invalbeurten was het helemaal over en sluiten met die kankerbelg. Vieze kankerjood etc etcquote:Op zondag 26 maart 2006 15:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Daar klopt geen zak van. ik vond eht jusit vreemd dat die jongen uitgejouwd werd
. Dat hij een paar keer dramatisch inviel kan ik wel begrijpen als je van zekerheidje naar 5min invallertje gaat.. Sinds zijn wedstrijd tegen RKC thuis weet ik dat hij goed genoeg is voor Vitesse op de vleugels.. Nee, je kan mij hier niet op pakken Roodbergen
.
Aldus de Gelderlander vorige week, WE doen weer volop mee!quote:Seizoen Vitesse is voorbij
Door GERARD BORGMAN
(18 maart 2006)
BREDA - Een wonder daargelaten, is het seizoen voor Vitesse voorbij. De Arnhemse ploeg verspeelde gisteren het uitzicht op de play - offs door een remise bij NAC Breda.
Wordt iig erg spannend, niemand kan zeggen dat ie een makkelijk programma heeft, zeker Vitesse niet met 4 subtoppers in de lijst! Ga iig maar met de combi meer as zondag! 3 punten moeten mee naar Arnhem!quote:8. nek 30-43 (+1), Heerenveen thuis (1/4), NAC uit (8/4), Roda thuis (12/4) en Vitesse uit (16/4).
9. FC Twente 30-42(+8): Feyenoord uit (2/4), ADO Den Haag thuis (9/4), AZ uit (12/4) en FC Groningen thuis (16/4).
10. Vitesse 30-40(-1): FC Groningen uit (2/4), FC Utrecht thuis (9/4), Ajax uit (12/4) en nek thuis (16/4).
11. Roda JC 30-40 (-2): Ajax thuis (2/4), Willem II uit (9/4), nek uit (12/4) en Heracles thuis (16/4).
12. RKC 30-39 (-3 ): Utrecht uit (31/3), Heracles thuis (8/4), Sparta uit (12/4) en Ajax thuis (16/4).
Nou, shirtje hierboven ziet er netjes uit, vooral de achterkant vind ik een verbetering t.o.v. het huidige. En als Quick inderdaad niet in staat is om alles te leveren, en dit meer geld oplevert, lijkt het me geen slechte zaak. Alleen zal dat lelijke Afab logo er wel weer opmoeten...quote:
Vitesse in zee met Legea
ARNHEM - Vitesse voetbalt de komende vijf seizoenen in kleding van het Italiaanse sportmerk Legea. De Gelderse club heeft het doorlopende contract met Quick ontbonden.
„We hebben een fantastisch contract afgesloten met Legea“, jubelt Paul van der Kraan. De algemeen directeur van Vitesse constateert tevreden dat de nieuwe verbintenis financieel gezien beter is dan die met Quick en Uhlsport, de twee recente kledingsponsoren van de Gelderse middenmoter.
„De kleding van Legea ziet er mooi uit en is kwalitatief ook erg goed“, aldus Van der Kraan. „De spelers hebben de tenues gezien. De uitstraling is prima.“
Het bedrijf Legea voorziet nu vooral clubs uit de Italiaanse Serie B en C van kledij. „Napoli bijvoorbeeld“, stelt Van der Kraan. „Die club doen ze al jaren. Het bedrijf is vlakbij Napels gevestigd.“
„Legea ziet Vitesse als een geweldige mogelijkheid om het merk in Nederland te promoten“, vervolgt Van der Kraan. „Wij vinden het leuk dat Legea bepaalde doelstellingen en ambities heeft die passen bij ons. Vitesse is ook niet daar waar het hoort. We willen richting top, richting subtop.“
De flirt met Legea ontstond mede door problemen met de huidige kledingsponsor Quick. „Er zijn dit seizoen wat leveringsproblemen geweest met Quick“, erkent Van der Kraan. „We hadden ook een contract voor het komende seizoen. Dat hebben we beëindigd met wederzijds goedvinden.“
De problemen openbaarden zich vooral bij uitwedstrijden. Vitesse heeft met de spelers afgesproken dat de voetballers in clubkostuum verschijnen bij thuiswedstrijden. Het kledingsadvies bij uitwedstrijden is het dragen van de zogeheten presentatiepakken. Dat zijn keurige trainingspakken, die vanwege de makkelijke dracht tijdens de busreizen naar uitduels de voorkeur krijgen boven de strakke maatkostuums. Tot ongenoegen van de spelers heeft Quick echter niet volledig voorzien in deze presentatiekleding. Het merk leverde wel een jasje, maar geen bijbehorende broek. Zodoende gaan de spelers nu in een spijkerbroek naar uitwedstrijden.
„Quick zou presentatiepakken moeten leveren, maar die hebben ze niet“, verklaart Van der Kraan. „Deze noodoplossing is niet representatief. Zoals onze spelers nu naar een uitwedstrijd gaan, dat is op het randje. Dat wordt straks beter.“
Bron: De Gelderlander
quote:Zodoende gaan de spelers nu in een spijkerbroek naar uitwedstrijden.
dan hadden we kans gehad op de CL, klote is het pas als je 2e wordt. Wat voor Vitesse voorlopig nvt zal zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 13:38 schreef brighton het volgende:
Stiekem vind ik die Play-offs nu toch wel leuk...we staan tiende en Vitesse kan het seizoen nog goedmaken met het halen van Europees voetbal. Maar had Vitesse vijfde gestaan aan het eind van de rit, dan zou het wel klote zijn om nog eens extra wedstrijden te gaan spelen om Europees waar je gezien een heel seizoen recht op hebt...
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef maidho het volgende:
hier meldt zich een nieuwe vitesse-fokker uit vak 114![]()
Wel lullig voor AZ die dit jaar voor het eerst kans hadden om voorronden CL te spelenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef maidho het volgende:
[..]
dan hadden we kans gehad op de CL, klote is het pas als je 2e wordt. Wat voor Vitesse voorlopig nvt zal zijn![]()
En je moet extra kaarten kopen... Heb je een seizoenskaart gekocht en kan je het einde van de competitie niet eens meemaken!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:44 schreef Tha_Mars het volgende:
het uitshirt wordt trouwens Lazio blauwwoei,
en idd, de play-offs komen dit seizoen wel goed uit, maar het is toch bagger, je hebt een heel seizoen gevoetbald en je hebt nog niks!
...iets over de beer slachten voordat je m verkocht hebt ofzo....quote:Op maandag 27 maart 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi nieuw thuisshirt.
Gaan jullie nog play-off kaarten kopen?
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi nieuw thuisshirt.
Ik wel! Ben er het hele jaar bij, dus die laatste wedstrijden kunnen er ook wel bij! Geld speelt verder geen rol Dat zijn juist ook de wedstrijden waar de prijzen te halen zijn! Ze zullen ons juist dan nodig hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi nieuw thuisshirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |