Van Gerets weet je tenminste wel zeker dat hij boven de groep staat en dat Theo het zal bezuren als hij betrapt wordt bij de Ratelband haphoek.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Brandts lijkt me een betere coach dan Gerets, eerlijk gezegd. Gerets is te emotioneel.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:24 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Van Gerets weet je tenminste wel zeker dat hij boven de groep staat en dat Theo het zal bezuren als hij betrapt wordt bij de Ratelband haphoek.
Hee, met Duvel is niks mis! En ik heb het ook over de coach die zijn eigen supporters weer hun vak in "mepte" en dezelfde coach die Vreven vertelde dat ie in kon rukken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Heb jij het over dezelfde coach die ooit Gakhokidze (of was het Khokhlov) verplicht een Duvel liet drinken?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:31 schreef methodmich het volgende:
Erik zal in zijn leren jackie eerder met Theo meegaan de Korenmarkt op.
Serieus?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef DeVinger het volgende:
Gelukkig gaat hij dat dan ook
Punt 1 t/m 3 ja, punt 4 twijfel ik over. Bij PSV kampioen worden kunnen meer trainers, bij Brugge ook. Lierse was wel knap, maar ik vind dat de man te emotioneel is tijdens wedstrijden en dan coachend fouten maakt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
![]()
Okee, ik zie hem graag komen, jij dus niet. Maar vind jij niet dat Gerets een:
1. Naam is
2. Persoonlijkheid heeft
3. Grote staat van dienst als voetballer heeft
4. Grote staat van dienst als trainer heeft
?
3 van deze punten heeft Sturing sowieso niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |