quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Lucille het volgende:
Winterdiesel is in Nederland ook nog niet nodig.
Hier is het af en toe ook koud.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Lucille het volgende:
Overigens is de diesel die je nu in Nederland tankt wel degelijk anders dan de zomerdiesel, aangezien die al bij enkele graden boven nul gaat vlokken (door de paraffine). Maar pas bij temperaturen die onder de -10 gaan komen zal je met onze diesel last hebben. Die temperaturen heb ik nog niet echt gezien dit jaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:33 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Hier is het af en toe ook koud.
en iedereen had me altijd wijs gemaakt dat er wel gebruik gemaakt werd van winterdiesel in NL![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Lucille het volgende:
Dat was vroeger..... tegenwoordig zjin de motoren zo strak afgesteld (vanwege emissienormen), dat ze een halve liter benzine op een tank niet kunnen hebben. Oudere diesels konden dat blijkbaar wel hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:48 schreef buzzer het volgende:
en anders gooi je 1-2 liter benzine erdoor op een tank diesel als je denkt dat het kouder wordt, maar in principe voldoet onze diesel prima.
Het gaat om de vlokken die zich in de tank vormenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:22 schreef wobbel het volgende:
Diesel wordt toch eerst verwarmd ofzo voordat het in de motor gaat? Waar moet je dan op blijven wachten als je een dieselauto wilt starten
vlokkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het gaat om de vlokken die zich in de tank vormen
Laat je dan ook beter informerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:29 schreef Keiichi het volgende:
Bedankt nederland met jullie flutdisel, voor hetzelfde geld was zo'n zotte duitser vol achter op me ingereden.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:24 schreef Bob-B het volgende:
Begin een benzine achtige auto te rijden, of gas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |