Gut komt mijn stalker weer op fok?quote:
Kut, okay...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:29 schreef boebiedoe het volgende:
Nee heb ik niet.
Mag ik dan van jou in de categorie aandachtshoeren, jett?
Die paste nog maar net op de kaart, maar hier heb je hem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kut, okay...
Mag ik dan van jou in de categorie aangekomen crewleden, Silmwarwen?
Onverwachtsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die paste nog maar net op de kaart, maar hier heb je hem.
Mag ik van jou in de categorie animal-look-a-likes, Ratelslangetje?
Fuck, okayquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die paste nog maar net op de kaart, maar hier heb je hem.
Mag ik van jou in de categorie animal-look-a-likes, Ratelslangetje?
Mag ik van jou in de categorie Oud, muf en versleten, Yvonne?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fuck, okay
Mag ik dan van jou in de categorie besneden veertigers, Golfer?
Helaas, die heb ik niet...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mag ik van jou in de categorie Oud, muf en versleten, Yvonne?
KWARTET!!!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fuck, okay
Mag ik dan van jou in de categorie besneden veertigers, Golfer?
Mag ik van jou drugsaddict - Xebrozius?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mag ik van jou in de categorie Oud, muf en versleten, Yvonne?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
KWARTET!!!!!!
Ratelslangetje
[afbeelding]
Skaai
[afbeelding]
Peri
[afbeelding]
Prupke
[afbeelding]
Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik niet...
Mag ik van jou in de categorie Vrouwen met een adamsappel, Prupke?
[..]
KWARTET!!!!!!
Ratelslangetje
[afbeelding]
Skaai
[afbeelding]
Peri
[afbeelding]
Prupke
[afbeelding]
[..]
KWARTET!!!!!!
Ratelslangetje
[afbeelding]
Skaai
[afbeelding]
Peri
[afbeelding]
Prupke
[afbeelding]
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mag ik van jou drugsaddict - Xebrozius?
Helaas, mag ik van jou in dezelfde categorie, Ratelslangetje?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Mag ik dan van jou in de categorie Labiele vrouwen, Miendobbelsteen?
quote:
Kutquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Mag ik dan van jou in de categorie Labiele vrouwen, Miendobbelsteen?
Het spijt me...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kut
Mag ik dan van jou in de categorie pedofielen, MikeyMo?
Maar ik heb hem wel, astjeblieft. Welke kaart mis je nog in de categorie gefrustreerde puberlesbi's met een zwak voor oude vrouwen?quote:
Hmpff. *geeft*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:42 schreef Xebrozius het volgende:
Boebiedoe, mag ik van jou in de categorie Pedofielen, MikeyMo?
Heuj, nou ben je niet grappig meerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hmpff. *geeft*
Mag ik van jou in de categorie lelijke FOK!-negers dWc_RuffRyder ?
Nee, maar mag ik dan van jou in dezelfde categorie Junkiezietze hebben?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:44 schreef Shirley het volgende:
Kan iemand me helpen aan Maikuuul in de categorie Ontiegelijke losers die je het licht in de ogen niet gunt?
Ja is goed. Eigenlijk had de categorie anders moeten heten...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, maar mag ik dan van jou in dezelfde categorie Junkiezietze hebben?
Aanstormend vrachtwagenlicht in hun ogen gun ik ze wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja is goed. Eigenlijk had de categorie anders moeten heten...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:46 schreef Thomas__Acda het volgende:
In de categorie kansloze PDL rukkers Mmarsu, iemand?
Dies echt leuk. Hou m mooi zelf.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Trouwens, in de categorie aandachtsgeile pubers met amateurcamera's en een slechte pokerface zoek ik nog snopprinses? Boe?
KWARTET!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hmpff. *in de categorie pedofielen MikeyMo geeft*
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Sunchaser mag ook wel bij de lelijke negers pinda's categorie.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Sunchaser mag ook wel bij de lelijke negers categorie.
Intxaurraga, mag ik van jou in de categorie Jezus, ga een fatsoenlijk vak leren!. Nolius?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Sunchaser mag ook wel bij de lelijke negers categorie.
Mag ik uit de categorie meelullers -TheWilliedockSaintsquote:
Ik dacht eerst dat het een ondergescheten Jack Osbourne was.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
KWARTET!!!!
Sunchaser
[url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/20532227.jpg[/img]]http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/20532227.jpg[/img][/url]
Die mag je. Lijkt me de minst gewilde kaart.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Intxaurraga, mag ik van jou in de categorie Jezus, ga een fatsoenlijk vak leren!. Nolius?
aah das een hele scherpequote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mag ik uit de categorie meelullers -TheWilliedockSaints
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen zonder fotoboek/met fotoboek zonder foto's, iemand?
Gelukkig kan ze altijd lachen om haar eigen onbegrepen grapjesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:58 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
aah das een hele scherpe![]()
Mensen die uberhaupt beter geen fotoboek kunnen hebben: dWc-RuffRyder?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen zonder fotoboek/met fotoboek zonder foto's, iemand?
...mag ik uit de categorie nietzoslimmedames-Xenniaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze altijd lachen om haar eigen onbegrepen grapjes
Dat is wel een goede, mag ik dus in die categorie SweetyGirly?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze altijd lachen om haar eigen onbegrepen grapjes
*check*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:02 schreef boebiedoe het volgende:
En mag ik van Xebro ook uit de categorie sick; Lupa met hond?
drs Xennia voor jou he, jij labiel ding jij. Je mag anders wel even op mijn sofa komen liggen, dan zal ik jouw ziel eens knijpenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
...mag ik uit de categorie nietzoslimmedames-Xennia
Mag ik uit dezelfde categorie Meki?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:57 schreef Misstique het volgende:
Mag ik in de categorie aandachtszoekende allochtonen - Sararaats?
hahahahahahaaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
drs Xennia voor jou he, jij labiel ding jij. Je mag anders wel even op mijn sofa komen liggen, dan zal ik jouw ziel eens knijpen
Klinkt ziekelijk. Maar ik heb hem niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:01 schreef boebiedoe het volgende:
Mag ik van Intxaurraga uit de categorie Sick; Erodome met paard?
Ah sorry, daar kan ik je niet aan helpen. Deze kaart heb ik zojuist ritueel verbrand.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is wel een goede, mag ik dus in die categorie SweetyGirly?
Alleen als jij voor mij in de categorie behaarde poezen Sara hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:04 schreef Xebrozius het volgende:
Litso, mag van jou in de categorie verboden foto's op fok Tubgirl?
Die heb ik niet, in die categorie heb ik enkel Boekenwurmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah sorry, daar kan ik je niet aan helpen. Deze kaart heb ik zojuist ritueel verbrand.
Mag ik van jou in de catergorie hypochonders MienDobbelsteen?
Vooruit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Klinkt ziekelijk. Maar ik heb hem niet.
Heb jij dan uit de categorie Oude lieden die na een mislukt leven mod worden: Dirkh.
Dat is wel een hele grote categorie op fokquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
*check*
Mag ik dan van jou in de categorie Mentaal benadeeld Maikuuul?
Dan heb je waarschijnlijk ook deze nodig: Kerels die zichzelf hetero noemen maar zich wel samen met andere gozers afrukken: Fuifduifquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik uit dezelfde categorie Meki?
En heeft iemand uit de categorie neanderthalers die bij gebrek aan beter een rode homp oud spek neuken heiden6?
Mag ik dan van jou uit de categorie gespeend van enig zelfinzicht Zhe-devill?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hahahahahahaanee dank je ik ben nu nog normaal!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mag ik dan van jou uit de categorie gespeend van enig zelfinzicht Zhe-devill?
Het was kort maar krachtig, het ga je goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:09 schreef Xebrozius het volgende:
Bluezzz:
Ach... je hebt die spleet toch gecensureerd... niets aan de hand joh.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:15 schreef Xebrozius het volgende:
Mag ik van een van jullie in de categorie gebanden, Xebrozius?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:15 schreef Xebrozius het volgende:
Mag ik van een van jullie in de categorie gebanden, Xebrozius?
Mag ik dan van jou in de categorie heren die wezenlijk minder subtiel geilen op Xennia: Nickthedick?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:11 schreef Nickthedick het volgende:
Mag ik in de categorie Dames die stiekem geilen op Nickthedick: Xennia?![]()
Je wil me dus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mag ik dan van jou in de categorie heren die wezenlijk minder subtiel geilen op Xennia Nickthedick?
Oh en uit diezelfde categorie graag Swooshquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mag ik dan van jou in de categorie heren die wezenlijk minder subtiel geilen op Xennia: Nickthedick?
Als jij eerst je donssnorretje afscheert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst je tanden poetsen, zwervert.
In die categorie heb ik trouwens nog IJsmeis in de aanbieding. Of valt die samen met The_Terminator onder Zwakzinnige mods?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Trouwens, in de categorie aandachtsgeile pubers met amateurcamera's en een slechte pokerface zoek ik nog snopprinses? Boe?
Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag ik van jou uit de categorie krasgothics Dangel?
you wishquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh en uit diezelfde categorie graag Swoosh
Tsja... ik kan me voorstellen dat je je nu wat minderwaardig voelt idd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet meer nu dat zustertje je bezoedeld heeft
Ik denk ik ga ff op een lijn staan met je moederquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als jij eerst je donssnorretje afscheert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |