Nee. Lix is echt fucking smerig! En veels te zoet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:43 schreef mcwops het volgende:
[..]
oa FRS en op de site staat een lijst met dealers : www.lix.nl
Ben ik de enige die LIX kent??![]()
dat spul stinkt alsof er 50 mannen in hebben gepist ,, maar dat spul is zo lolleromfg lekkerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
Als ik tijdens mijn werk in de pauze`s bullit of red bull mee heb krijg ik dit te horen :
- Die kut troep stinkt naar motor olie
- Weetje hoe slecht dat is je word daar helemaal hyper en energiek van
( duhhh
dat is de bedoeling )
- Aah nee weer die vieze kut bende![]()
- Mijn zoon drinkt dat ook altijd vieze kut troep![]()
- Het schijnt dat het heel slecht voor is![]()
HOU JE BEKIK PROBEER RUSTIG WAT TE DRINKEN ZONDER DAT HET UIT ME KLAUWEN GEJAT WORD OM TE KIJKEN HOE DODELIJK HET WEL NIET IS
![]()
Doei![]()
Met Wodka is het inderdaad erg lekker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:24 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind red bull alleen lekker in combinatie met wodka
Zo vind ik het niet eens te drinken
ja met vodka is het idd lekkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Met Wodka is het inderdaad erg lekker.
Ik drink het ook weleens met Vodka ( Absolut Vodka )![]()
Is er dan verschil tussen Wodka en Vodkaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Met Wodka is het inderdaad erg lekker.
Ik drink het ook weleens met Vodka ( Absolut Vodka )![]()
Vind ik ook, smaakt m.i. niet slechter en is niet zo slecht voor je tanden.quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is er dan verschil tussen Wodka en Vodka?
Golden Power/Highway Energy en nog een paar geloof ik kosten 25 centquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:51 schreef scrub_nurse het volgende:
pff wat kost t, 39c?? ofzoiets
lekkerlekkerlekker!
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Golden Power/Highway Energy en nog een paar geloof ik kosten 25 cent![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*fotoboek checkt*
Oh nee, want dat heb je niet
Reken maar van nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef stampgek_carool het volgende:
[..]
En het schijnt zelfs dat redbull beter is dan bullit of goldenshower, misschien daarom ook wel duurder ofzo..
zit een suikervervanger in die heel slecht is voor je lichaam als je zoals sommige mensen een half traytje per dag naar binnenwerktquote:
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
Als ik tijdens mijn werk in de pauze`s bullit of red bull mee heb krijg ik dit te horen :
- Die kut troep stinkt naar motor olie
- Weetje hoe slecht dat is je word daar helemaal hyper en energiek van
( duhhh
dat is de bedoeling )
- Aah nee weer die vieze kut bende![]()
- Mijn zoon drinkt dat ook altijd vieze kut troep![]()
- Het schijnt dat het heel slecht voor is![]()
HOU JE BEKIK PROBEER RUSTIG WAT TE DRINKEN ZONDER DAT HET UIT ME KLAUWEN GEJAT WORD OM TE KIJKEN HOE DODELIJK HET WEL NIET IS
![]()
Doei![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |