quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef zwelgje81 het volgende:
Ik ben er serieus dronken van geworden, nouja zelfde verschijnselen als dronken zijn, werd duizelig, niet meer rechtlopen, dwaze uitspraken enzo. Kon niet eens meer autorijden terwijl ik gewoon de BOB was hahahaha, normaal drink ik een treetje per week aan bullit dandas goedkoper
Die zooi stinkt als zure kots!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
Als ik tijdens mijn werk in de pauze`s bullit of red bull mee heb krijg ik dit te horen :
- Die kut troep stinkt naar motor olie
- Weetje hoe slecht dat is je word daar helemaal hyper en energiek van
( duhhh
dat is de bedoeling )
- Aah nee weer die vieze kut bende![]()
- Mijn zoon drinkt dat ook altijd vieze kut troep![]()
- Het schijnt dat het heel slecht voor is![]()
HOU JE BEKIK PROBEER RUSTIG WAT TE DRINKEN ZONDER DAT HET UIT ME KLAUWEN GEJAT WORD OM TE KIJKEN HOE DODELIJK HET WEL NIET IS
![]()
Doei![]()
als je te veel ophebt krijg je ook brandend maagzuur/zure kotsquote:
Bullit is idd de goedkopere versie van redbull maar is op zich nog wel te drinken, wat echt niet te zuipen is en wel voor redbull is Golden Powerquote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef Canisfire het volgende:
Red bull ken ik wel maar wat is bullit ? pauper drank voor arme mensen?
Die is zeker lekkerquote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind die brain drank uit aziatische wiet waar Einstein opstaat trouwens ook wel lekker.
Die van de Albert Heijn (AH) zeker !quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind die brain drank uit aziatische wiet waar Einstein opstaat trouwens ook wel lekker.
Heerlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is gewoon lekker
Dat het ongezond is, dat moet je zelf weten. Maar dat het stinkt, daar hebben ze wel een punt. Het meurt inderdaad gigantisch. Als iemand ergens Red Bull heeft gedronken, dan hangt uren later (ik verdrijf niet) nog steeds die zoete synthetische weeë lucht in de ruimte.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
Als ik tijdens mijn werk in de pauze`s bullit of red bull mee heb krijg ik dit te horen :
( duhhh
dat is de bedoeling )
HOU JE BEKIK PROBEER RUSTIG WAT TE DRINKEN ZONDER DAT HET UIT ME KLAUWEN GEJAT WORD OM TE KIJKEN HOE DODELIJK HET WEL NIET IS
![]()
Doei![]()
Spul is te verkrijgen in 1,5 liter bij de slijterij. Tenminste, spul wat erop lijkt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:53 schreef Furious het volgende:
Ze moeten dat spul in 2 liter flessen stoppen!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Spul is te verkrijgen in 1,5 liter bij de slijterij. Tenminste, spul wat erop lijkt...
Ik kocht het laatst bij Super de boerquote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die van de Albert Heijn (AH) zeker !
Of gewoon bij de Lidlquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik kocht het laatst bij Super de boer
Ja of geitepisquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
Als je Red Bull in een glas kiept, ziet het eruit als verse koeiepis.![]()
*gaat ff blikkie RB uit de koelkast halen*
Het probleem van die Z-merken is dat ze dus niet werken en Red Bull wel. Als ik lang moet rijden ofzo dat tik ik een rooie stier achterover en dan kan ik er weer tegen. Ik drink het niet omdat ik het lekker vind maar omdat er tyfusveel caffeine in zit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:04 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ze zijn wel 10 keer beter van smaak als red bulldat is gewoon stieren pis met suiker
![]()
Nonsenschquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:01 schreef hilliebillie het volgende:
nou hoorde ik laatst weer van iemand dat een bepaald aantal blikjes redbull (ik geloof 5 of 10) het zelfde effect geeft als een xtc pil.
Nu heb ik nooit een xtc pil genomen, en is het erg lang geleden dat ik vijf blikjes op een avond gedronken heb.
Maar misschien dat iemand het kan beamen of juist ontkrachten, want ik vind het erg vaag namelijk..
ik weet wel dat ik ooit na een aantal redbull (als ik gewoon stil bleef zitten of zo) op een gegeven moment erg lam en slaperig werd (denk doordat ik de energie niet opgebruikte ofzo)
En dat redbull heeeel erg aan zette bij mij (daarom drink ik het ook maar niet meer, echt heel veel calo's)
Sure, dan moet ik nu dus al me tanden kwijt zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De vader van mijn vriendin is tandarts...
heb 1 keer geprobeerd een blikje red-bull bij hun naar binnen te smokkelen...
volgens hem "ben je meteen een millimeter van je tanden kwijt" na een blikje...
Volgens mij overdrijft hij ook wel een klein beetje...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:16 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Sure, dan moet ik nu dus al me tanden kwijt zijn![]()
Dat ( Genko ) drankje bedoel je zeker die met dat groene lipje erop ???quote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die van de Albert Heijn (AH) zeker !
Dat ( Genko ) drankje bedoel je zeker die met dat groene lipje erop ???quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef Canisfire het volgende:
JA DIEquote:Op zondag 2 april 2006 23:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat ( Genko ) drankje bedoel je zeker die met dat groene lipje erop ???
ja die!quote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Is dat een beetje te zuipen?quote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee juist niet, vind ik dan.quote:
Red Bull en Bullit vallen onder hetzelfde bedrijf. Red Bull is er vooral voor de horeca en Bullit voor de supermarkten.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef Canisfire het volgende:
Red bull ken ik wel maar wat is bullit ? pauper drank voor arme mensen?
Je weet wel gelijk hoe sommige rokers zich voelen...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
( duhhh
dat is de bedoeling )
![]()
Doei![]()
Die energy drinks zijn inderdaad nog zuurder dan cola of sap heb ik het idee... Als je de hele dag van die blikjes achterover aan het werken bent zonder je mond te laten bijkomen van de klap, gaat je tandglazuur er gegarandeerd aan... Heb weleens een mondfoto gezien in de krant, van een pubertje die de gewoonte had om z'n frisdrank over z'n voortanden heen te laten spoelen... ze waren gewoon half weggesleten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De vader van mijn vriendin is tandarts...
heb 1 keer geprobeerd een blikje red-bull bij hun naar binnen te smokkelen...
volgens hem "ben je meteen een millimeter van je tanden kwijt" na een blikje...
Waar kun je die kopen ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:30 schreef mcwops het volgende:
ik drink nog wel eens een Lix(-Duiveltje).
best lekker en zit in een plastic flesjeof als lollie. en die hoef je niet af te geven bij de entree van een dance-event.
![]()
Lix nog niet zo bekend, maar is zeker lekkerder energydrink dan die van de Aldi of de Red Bull.
Wat zijn jullie ervaringen met Lix duiveltje of Lix lolle. (vind die combi erg goed namelijk)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef Ezo1989 het volgende:
Hmm hopelijk is dat allemaa niet waar, ik drink er soms 5 op n dag...
En terecht... ik mag er maar 1 per dag!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:03 schreef Angelcakes het volgende:
mijn vriend heeft een paar verslavingen en Bullit is er 1 van.
ahh, I seequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:36 schreef Loontjah het volgende:
mammie
quote:
Nee. Lix is echt fucking smerig! En veels te zoet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:43 schreef mcwops het volgende:
[..]
oa FRS en op de site staat een lijst met dealers : www.lix.nl
Ben ik de enige die LIX kent??![]()
dat spul stinkt alsof er 50 mannen in hebben gepist ,, maar dat spul is zo lolleromfg lekkerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
( duhhh
dat is de bedoeling )
![]()
Doei![]()
Met Wodka is het inderdaad erg lekker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:24 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind red bull alleen lekker in combinatie met wodka
Zo vind ik het niet eens te drinken
ja met vodka is het idd lekkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Met Wodka is het inderdaad erg lekker.
Ik drink het ook weleens met Vodka ( Absolut Vodka )![]()
Is er dan verschil tussen Wodka en Vodkaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Met Wodka is het inderdaad erg lekker.
Ik drink het ook weleens met Vodka ( Absolut Vodka )![]()
Vind ik ook, smaakt m.i. niet slechter en is niet zo slecht voor je tanden.quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is er dan verschil tussen Wodka en Vodka?
Golden Power/Highway Energy en nog een paar geloof ik kosten 25 centquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:51 schreef scrub_nurse het volgende:
pff wat kost t, 39c?? ofzoiets
lekkerlekkerlekker!
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Golden Power/Highway Energy en nog een paar geloof ik kosten 25 cent![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*fotoboek checkt*
Oh nee, want dat heb je niet
Reken maar van nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef stampgek_carool het volgende:
[..]
En het schijnt zelfs dat redbull beter is dan bullit of goldenshower, misschien daarom ook wel duurder ofzo..
zit een suikervervanger in die heel slecht is voor je lichaam als je zoals sommige mensen een half traytje per dag naar binnenwerktquote:
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
( duhhh
dat is de bedoeling )
![]()
Doei![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |