Enorm....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:05 schreef Nyx96 het volgende:
Weet iemand waar je nog Enorm kunt krijgen
Komen ze ooit nog eens in de supermarkt te liggen denk jequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:21 schreef mcwops het volgende:
ik hou het bij mijn LIX
maarr zie ze nog maar weinig, ben ik de enige die aan die lollie lurkt en een duiveltje achterover slaat
![]()
Maar hoezo niet in een supermarkt ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:18 schreef mcwops het volgende:
volgens mij moet je ze toch wel bij je in de buurt kunne vinden, waarschijnlijk niet in een supermarkt maar bij een snackbar, viedotheek of een of andere horecatent
Maar zal het ooit nog zo ver komen dat ze toch in de supermarkt belanden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:54 schreef mcwops het volgende:
aardige jongens bij LIX. vroeg ik ze ook via de mail.
ze willen het nu nog exclusief houden en belangrijker in die supermarktoorlog moet je teveel weggeven en ben je overgeleverd aan de grillen van AH en die andere grote jongens.
bovendien willen ze niet echt vergeleken worden met de gevestige merken als rode stier en zo.
Weet je, wij gingen de ingredienten vertalen met de hele klas, o.a vonden we stierenpisquote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
Als ik tijdens mijn werk in de pauze`s bullit of red bull mee heb krijg ik dit te horen :
- Die kut troep stinkt naar motor olie
- Weetje hoe slecht dat is je word daar helemaal hyper en energiek van
( duhhh
dat is de bedoeling )
- Aah nee weer die vieze kut bende![]()
- Mijn zoon drinkt dat ook altijd vieze kut troep![]()
- Het schijnt dat het heel slecht voor is![]()
HOU JE BEKIK PROBEER RUSTIG WAT TE DRINKEN ZONDER DAT HET UIT ME KLAUWEN GEJAT WORD OM TE KIJKEN HOE DODELIJK HET WEL NIET IS
![]()
Doei![]()
Ook ossengal zit erin, is erg dier onvriendelijk zal ik je wel zeggen !quote:Op maandag 4 september 2006 00:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Weet je, wij gingen de ingredienten vertalen met de hele klas, o.a vonden we stierenpis![]()
Heb je LWOO gedaan?quote:Op maandag 4 september 2006 00:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Weet je, wij gingen de ingredienten vertalen met de hele klas, o.a vonden we stierenpis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |