Mjah. Bullit enzo zijn van die Aldi-achtige, met Oost-Europese grondstoffen vervaardigde zooi. Volgens mij moet je zo'n blikje ook in de chemobox gooien als je hem niet opdrinkt ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef stampgek_carool het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, ik heb ook liever redbull dan bullit of goldenshower. En het schijnt zelfs dat redbull beter is dan bullit of goldenshower, misschien daarom ook wel duurder ofzo..
ze zijn wel 10 keer beter van smaak als red bullquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah. Bullit enzo zijn van die Aldi-achtige, met Oost-Europese grondstoffen vervaardigde zooi. Volgens mij moet je zo'n blikje ook in de chemobox gooien als je hem niet opdrinkt ofzo.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:31 schreef stampgek_carool het volgende:
[..]
oke .. speciaal voor jou zonder uitroeptekens en zonder hoofdletters:
hahahahaha herkenbaar. dat wordt mij ook heel vaak gezegt als ik redbull drink, maar goed ik blijf het lekker drinken. (het is en blijft mijn 2e verslaving... mijn 1e blijft natuurlijk mijn lieve vriendje) ik geef jou groot gelijk en go on.
![]()
zo beter?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, je merkt er walou van. Ik vind Red Bull alleen lekkerder dan bullit/goldenshower. Het stinkt ook minder erg. Bullit is kut als gasten het in de trein drinken, ruikt gelijk de hele coupe er naar.
Dat verbaast me nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef stampgek_carool het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, ik heb ook liever redbull dan bullit of goldenshower. En het schijnt zelfs dat redbull beter is dan bullit of goldenshower, misschien daarom ook wel duurder ofzo..
In Frankrijk is Bluetooth ook verboden omdat het "schadelijk is voor de gezondheid"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef ChrisM55 het volgende:
Allemaal klote zooi wat niet goed is voor je maag, het is niet voor niks verboden in Frankrijk.
Het is toch Golden Power?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje ongelukkige merknaam heeft dat spul imo.
5uurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef DuranK het volgende:
Ik dronk eerst altijd Golden Power, in een periode dat ik echt leefde vandat spul. 12 uur naar bed en dan 5 uur op staan om kranten te doen en dan daarna naar school. En et was nog lekker ook, maar ik dronk niet teveel omdat dat ook weer niet goed voor je is.
Dat heb ik ook met het drinken van koffie,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef DuranK het volgende:
Tis anders echtMaar ja als ik geen Golden Power dronk zat ik gwoon in de les te slapen ofzo
Et was echt nodig
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |