Go away, its my man !quote:Op maandag 13 maart 2006 23:27 schreef Shirley het volgende:
Leave my man alone!
Ook voor Boe?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
Dames, dames... er is genoeg Xebro voor jullie allen
Dan is 't goed.quote:
Ik eerst, ik heb het topic geopendquote:Op maandag 13 maart 2006 23:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, nummertje trekken en achteraan in de rij aansluiten graag.
Jij hebt een rotkop. En ik heb geen wijde anus.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik eerst, ik heb het topic geopend.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Jij hebt een rotkop. En ik heb geen wijde anus.
Jij als laatst, want je hebt geeneens 10.000 postsquote:Op maandag 13 maart 2006 23:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik eerst, ik heb het topic geopend.
Niet dat ik er blij of trots op ben, maar ik heb ook ooit de nacht naast Boe doorgebracht.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kan de jaloezie gewoon proeven.
Discriminatie! Discriminatie zeg ik je.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij als laatst, want je hebt geeneens 10.000 posts
Edit: Geeneens 5000 posts!
Ik weet het.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:43 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Discriminatie! Discriminatie zeg ik je.
Ik hou wel van discriminatie, behalve als ik 't doelwit ben.quote:
Tsja, het lot heeft nu eenmaal beslist.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik hou wel van discriminatie, behalve als ik 't doelwit ben..
Nou ja, negatieve aandacht is en blijft ook aandacht, dus ga doooooorquote:Op maandag 13 maart 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsja, het lot heeft nu eenmaal beslist.
Nee, de personen die leuk zijn, zijn volgens mij alweer verdwenen hier, dus dan heb ik hier niks meer te zoeken.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nou ja, negatieve aandacht is en blijft ook aandacht, dus ga doooooor![]()
.
Maak voor mij een naamtopic en ik zal posten, tot me vingers bloedenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef ma_jojo het volgende:
XEBRO ONDANKBARE HOND! OPEN IK SPECIAAL DIT TOPIC, LAAT JE MAAR 2 POSTS JE KOP ZIEN!
Sorry, ik was even schijten.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, de personen die leuk zijn, zijn volgens mij alweer verdwenen hier, dus dan heb ik hier niks meer te zoeken.
Wanneer wordt dat nu officiëel je levensmotto?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nou ja, negatieve aandacht is en blijft ook aandacht, dus ga doooooor![]()
.
Vaarwel Kuttekopquote:Op maandag 13 maart 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, de personen die leuk zijn, zijn volgens mij alweer verdwenen hier, dus dan heb ik hier niks meer te zoeken.
Ik doe niet meer aan levensmotto'squote:Op maandag 13 maart 2006 23:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat nu officiëel je levensmotto?![]()
Ter ere van jou. Hoe voel je je daaronder?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:57 schreef Xebrozius het volgende:
Gezellig topic. Nu nog wat labiele fokkers in dit topic en het kan los gaan...
Net als aan peuken zeker.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan levensmotto's.
* Agiath gaat er al voor zittenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:57 schreef Xebrozius het volgende:
Gezellig topic. Nu nog wat labiele fokkers in dit topic en het kan los gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |