Ik voel me hetzelfde als toen mn huis paar jaar geleden was afgebrand...quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:43 schreef MrKickass het volgende:
Vind mij zielig...
Ten eerste, dat kutprogramma gooit m'n hele alfabetische mappenvolgorde voor mn muziekjes in de war. Ipv mappen van A-Z, deelt hij ze in per artiest: waarvan de helft verdwijnt in de map Onbekende Artiest
Ten tweede wil ik z'n geconfuckteerde AAC-bestanden verwijderen omdat ik van die wma's mpeg's heb gemaakt zodat ze iig ook kunnen worden afgespeeld op andere Mediaspelers @ computer... gooit dat kutding verdomme 22 gig in mn prullenbak... Windoos vindt dat niet leuk dus LEEGT dat klote archief ook nog eens... 22 gig muziek WEG!!! JARENLANG GEDOWNLOAD!!!
Ten derde is dat kutbedrijf Apple zo erg gericht op z'n MACosx systeempje dat zelf een iPod maar moeilijk kan samenwerken met Windoos XP
Ten vierde, ik moet schijten...
BAN de iPod, mooi ding hoor, maar ism het systeem van Bil Gat slaat het nergens op!!!
KUT, kan ik dus tot fokking vrijdag wachten om m'n muziek van mn desktop naar mn notebook te laden... SCHIJT!!![]()
![]()
![]()
![]()
CDA'erquote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef __Saviour__ het volgende:
22 GB aan illegaal materiaal weg, je zou iTunes juist dankbaar moeten zijn
Ook gekregen van een vriend ja, nog te lui geweest om het rar bestandje uit te pakken e.d.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef HassieBassie het volgende:
2 woorden: Anapod Exporer.
Analpod?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef HassieBassie het volgende:
2 woorden: Anapod Exporer.
Dat heb ik ook gehadquote:Op maandag 13 maart 2006 22:43 schreef MrKickass het volgende:
Vind mij zielig...
Ten eerste, dat kutprogramma gooit m'n hele alfabetische mappenvolgorde voor mn muziekjes in de war. Ipv mappen van A-Z, deelt hij ze in per artiest: waarvan de helft verdwijnt in de map Onbekende Artiest
Maar dan nog, dat kankerprogramma moet niet automatisch ingesteld zijn op 'verneuk m'n HD'quote:Op maandag 13 maart 2006 23:04 schreef Rock-shocker het volgende:
In-stel-len.
En lezen bij het installeren en tijdens de set-up, retard. iTunes kan echt niet zomaar 22 Gig muziek wegtyfen als je niet te snel op "next" klikt.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:52 schreef buzzer het volgende:
I tunes zuigt
ik heb het er ook weer afgetiefd
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:43 schreef MrKickass het volgende:
22 gig muziek WEG!!! JARENLANG GEDOWNLOAD!!!
Dat kan ook? Gewoon bij je iPod rightclicken en clear selecteren en hij haalt het van je iPod af. Zelfde geldt voor nummers verwijderen uit je Library. Of je moet iets heel anders bedoelen, of je hebt weer wat geleerdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:29 schreef Agiath het volgende:
Het enige irritante is idd dat rare opslaan van nummers op de iPod zelf...
Als ik er dan nummers van af moet halen moet ik eerst alles bijelkaar schapen met ctrl+F, oke niet zo'n ramp maar ik had liever gezien dat je gewoon vanuit iTunes kon slepen naar bureaublad ofzo...
Het moet ook wel op me Ipod blijven staan natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:04 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat kan ook? Gewoon bij je iPod rightclicken en clear selecteren en hij haalt het van je iPod af. Zelfde geldt voor nummers verwijderen uit je Library. Of je moet iets heel anders bedoelen, of je hebt weer wat geleerd
Wacht ff, je wil muziek op je iPod blijven houden die je al uit je Library hebt gegooid? Bij instellingen iPod selecteren en handmatig updaten aanzettenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het moet ook wel op me Ipod blijven staan natuurlijk...![]()
Dat is sowieso beter, anders gaat dat verfnaakte programma allemaal dingen doen die je niet wilt!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:25 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wacht ff, je wil muziek op je iPod blijven houden die je al uit je Library hebt gegooid? Bij instellingen iPod selecteren en handmatig updaten aanzetten
Dingen die je zelf ingesteld hebt!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:39 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat is sowieso beter, anders gaat dat verfnaakte programma allemaal dingen doen die je niet wilt!
Huh?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:25 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wacht ff, je wil muziek op je iPod blijven houden die je al uit je Library hebt gegooid? Bij instellingen iPod selecteren en handmatig updaten aanzetten
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:52 schreef Rock-shocker het volgende:
Heeft te maken met Digital Rights Management. Apple poogt op die manier dat "Don't steal music" op het hoesje kracht bij te zetten. Er zijn wel "makkelijke" tooltjes voor, weet niet of die ook voor Windows beschikbaar zijn though.
Jij moet ook gewoon bij je consoles blijvenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:07 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik geef TS gelijk. ITUNES is een kutprogramma wat verdomde langzaam werkt. Een nummer in Itunes zetten kost al 1 minuut
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon bij je consoles blijven![]()
Die mag hij nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon bij je consoles blijven![]()
Jawel, die PSP mocht ie uiteindelijk wel, maar toen wilde die m niet meer!quote:
Weet ik veel, voor OSX weet ik ze wel te vinden, voor Windows heb ik geen idee...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |