Ik vind Star Trek (Voyager, TNG) ook leuk hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef MMaRsu het volgende:
Star Trek
Gamen is ook voor nerds,dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:
Woohoo, ik wist wel dat je okay wasquote:Op maandag 13 maart 2006 22:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik vind Star Trek (Voyager, TNG) ook leuk hoorbehalve Deep Space Nine.
Ik zit nu ook Generations te kijken![]()
Sure hon.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
Er wordt gelijk alweer fanatiek met labeltjes geplakt zie ikMaar ik wil één ding ff duidelijk maken: ookal vind ik sommige delen van Star Trek leuk, ik ben geen "Trekkie"
Ze zijn idd allemaal heel erg label plakkertjes hierquote:Op maandag 13 maart 2006 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
Er wordt gelijk alweer fanatiek met labeltjes geplakt zie ikMaar ik wil één ding ff duidelijk maken: ookal vind ik sommige delen van Star Trek leuk, ik ben geen "Trekkie"
ik heb seizoen 1 gedow.... opgenomen, moet er een keer aan beginnen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
Kijkt er hier ook iemand Criminal Minds dan?
Ook best een goede serie
We hebben een kenner in ons midden.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
Lol wat een kutwiet, tis niet eens een BEETJE groen.
Bruine amerikaanse rommel
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
We hebben een kenner in ons midden.
Kan je nou al joints draaien?
As a matter of fact, Yes sir!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
We hebben een kenner in ons midden.
Kan je nou al joints draaien?
Goed bezig.quote:
Volgens mij vind Fok! het niet erg dat users Amerikaanse series downloadenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb seizoen 1 gedow.... opgenomen, moet er een keer aan beginnen.
But don't worry! be happy!
klopt, wordt iig nooit wat van gezegd.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij vind Fok! het niet erg dat users Amerikaanse series downloaden. Zie het zovaak voorbijkomen in die tv topics?
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk had ik Italian Job al gezien MMarSu, maar als Charlize op tv is ga ik gewoon braaf kijken hoor
Tyfusnaam heb je ookquote:Op maandag 13 maart 2006 23:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar wel goed dat je hem kijkt voor Charlize, dat meissie is echt heel lekker
?quote:
Teveel tekst...quote:
mja hij wist niet eens, dat kinderen het spel ook kochtenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:40 schreef peristilius het volgende:
Nietus, gamen is gangsta! 50 cent doet het ook!!
Je bedoelt mijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:52 schreef Roi het volgende:
En ze hebben nog niet bekend gemaakt dat ik de winnaar ben!
ik hoop dat het die kerel is die lani geslagen heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani!![]()
[upd] Eén dode bij schietpartij Breda
quote:
Gelukkig!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:11 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goedemorgen beste GAM SC'ers. Ik leef nog.
Kreeg gisteren wel allerlei smsjes van vrienden buiten Breda, of ik nog leefde etc.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig!
Een heel goedemorgen dan maar
Ik gaat zo eens loeren in dat topic. Zit inderdaad op stage, stilte voor de storm op het moment.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, zie GBA topic
Zit je trouwens weer lekker op stage?
Yep.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, zie GBA topic
Zit je trouwens weer lekker op stage?
Ja haha. Vind je het gek, normaal loop je er bij als een Thijs Bosma. Nu sta je in je nette werkpakkie van de dijnabijt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
Kwam ik Hellfire laatst tegen in de winkel waar ik aan het werk was, ik helemaal een gesprek aanknopen, zegtie zo van "wie ben je ook alweer?"
![]()
![]()
quote:
Hoe moet ik die kennen danquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef Chanty87 het volgende:
- vrouwelijke geblaat -
Ik ga vanmiddag naar Rotterdam, kom je ook?quote:
Wat, het gaat over een postbode en een shirt waar ik al 6 weken op moest wachten. Wrom is dat 'vrouwelijk geblaat'quote:
Aww je maakt er gewoon zo'n probleem van! Je moet het positief zien, nu is het tenminste binnen bereik!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat, het gaat over een postbode en een shirt waar ik al 6 weken op moest wachten. Wrom is dat 'vrouwelijk geblaat'![]()
W'doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar Rotterdam, kom je ook?
![]()
![]()
Jaa nouwquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Aww je maakt er gewoon zo'n probleem van! Je moet het positief zien, nu is het tenminste binnen bereik!
Omdat die pakketjes altijd pas de dag erna beschikbaar zijn op het P Kantoorquote:
Juustem. Dat en ik heb geen zin om alleen daarvoor me aan te kledenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat die pakketjes altijd pas de dag erna beschikbaar zijn op het P Kantoor
...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Juustem. Dat en ik heb geen zin om alleen daarvoor me aan te kleden![]()
Ik heb het beseft jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef MMaRsu het volgende:
Chanty, besef je eigenlijk wel dat we een gezamelijk naamtopic hebben![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, das gek, ik krijg een telefoonrekening van -4 euroIk weet niet waarom maar ik krijg een maand aan minuten gratis ofzo
![]()
Een Nintendo shirt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat, het gaat over een postbode en een shirt waar ik al 6 weken op moest wachten. Wrom is dat 'vrouwelijk geblaat'![]()
ja daar zeikt ze zeg maar al 3 weken overquote:
Eng hequote:
Als dr tieten er maar goed in uitkomen, toch?quote:
alsof jij ze niet hebt!quote:
Dat zeg ik niet, ik durf er juist voor uit te komen dat ik zelfs een rode Nintendo hoodie hebquote:
big pimpinquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik durf er juist voor uit te komen dat ik zelfs een rode Nintendo hoodie heb
Je weet toch...quote:
Maar lacht iedereen op straat je nu ook uit? Dat zou logischerwijs wel eens kunne gebeuren. Bij Chanty niet, want die ziet er gewoon goed uit, OOK in Nintendo spul.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik durf er juist voor uit te komen dat ik zelfs een rode Nintendo hoodie heb
Ik draag die shit niet, misschien knoei ik er wel opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Maar lacht iedereen op straat je nu ook uit? Dat zou logischerwijs wel eens kunne gebeuren. Bij Chanty niet, want die ziet er gewoon goed uit, OOK in Nintendo spul.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik draag die shit niet, misschien knoei ik er wel op
Heb je er een vitrine voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik draag die shit niet, misschien knoei ik er wel op
Dus...?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja daar zeikt ze zeg maar al 3 weken over
Ze kijkt ook Cartoon network
Niks mis met cartoon network, ik wist alleen niet dat het nog bestaatquote:
Tis dat we van UPC een halfjaar gratis Digitale TV hebben gekregen hoor... Daar zit het bij namelijk, alleen is vrijwel alles nagesynchroniseerd. Niet om aan te horenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:17 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Niks mis met cartoon network, ik wist alleen niet dat het nog bestaat
En daarom kijk je ernaarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tis dat we van UPC een halfjaar gratis Digitale TV hebben gekregen hoor... Daar zit het bij namelijk, alleen is vrijwel alles nagesynchroniseerd. Niet om aan te horen![]()
Ik keek vroeger wel eens dat DeeDee en Dexter o.i.d. Het was voor mij ook een ramp dat het ineens Nederlands ingesproken werd.. dat was ook meteen het einde van mijn zeer korte tekenfilm-periode.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tis dat we van UPC een halfjaar gratis Digitale TV hebben gekregen hoor... Daar zit het bij namelijk, alleen is vrijwel alles nagesynchroniseerd. Niet om aan te horen![]()
Dexter's Labquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik keek vroeger wel eens dat DeeDee en Dexter o.i.d. Het was voor mij ook een ramp dat het ineens Nederlands ingesproken werd.. dat was ook meteen het einde van mijn zeer korte tekenfilm-periode.
Dat was het ja! Zo zonde dat het toen dus Nederlands werd. Ik kan me nog 1 aflv. herinneren dat die Dexter met zijn haar in brand rondom zijn zusje rende.. ik heb nog nooit zo hard moeten lachen om zo een droog iets.quote:
Ik keek vroeger al mijn tekenfilms in het Engels, dat is goed voor de kinderen, zeker nu alles verengelst wordtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat was het ja! Zo zonde dat het toen dus Nederlands werd. Ik kan me nog 1 aflv. herinneren dat die Dexter met zijn haar in brand rondom zijn zusje rende.. ik heb nog nooit zo hard moeten lachen om zo een droog iets.
Ik ga later mijn kinders ook echt geen tekenfilms/etc laten kijken als alles Nederlands is. Ik ben ook van mening dat ze dan op 1 of andere manier later minder ontwikkeld zijn in de taal Engels.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik keek vroeger al mijn tekenfilms in het Engels, dat is goed voor de kinderen, zeker nu alles verengelst wordt
iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik keek vroeger al mijn tekenfilms in het Engels, dat is goed voor de kinderen, zeker nu alles verengelst wordt
Dexter, Transformers, Thundercats, Ring Raiders, Johnny Bravo, EEK! (incl Terible Thunderlizards), Captain N, MASK, Xmen, etc etcquote:
2 Stupid Dogs, Cow & Chicken, I M Weasel, etcquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dexter, Transformers, Thundercats, Ring Raiders, Johnny Bravo, EEK! (incl Terible Thunderlizards), Captain N, MASK, Xmen, etc etcIk keek toen echt veel
Johnny Bravoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dexter, Transformers, Thundercats, Ring Raiders, Johnny Bravo, EEK! (incl Terible Thunderlizards), Captain N, MASK, Xmen, etc etcIk keek toen echt veel
What are we going to do tomorrow?quote:
Pinky & the Brain is zo goed als literatuur onder de tekenfilmsquote:
Hey douwe!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:06 schreef mordradead het volgende:
snel?
Ik heb gisterren lekker gesportquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:10 schreef mordradead het volgende:
HA DIE BERNIE
I kga nooit in de saunaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef mordradead het volgende:
Ik ook en vanavond ga ik weer fitnessen! en daarna ff chillen in de sauna
Tof! Maar er zijn daar alleen opa'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:16 schreef mordradead het volgende:
Zeker doen! lekker met allemaal naakte mannen chillen
Jammer dat ik deze keer niet kon komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:16 schreef mordradead het volgende:
Zeker doen! lekker met allemaal naakte mannen chillen
Bij ons nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef mordradead het volgende:
Neu, dat valt wel mee men
Moet jij je avatar niet veranderenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
zeker jammer, volgende keer beter!
Waarom niet!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef mordradead het volgende:
weet ik veel? waarom?
je voelde je opeens 8quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
Waarom is geen reden, want als je van de trap afvalt ben je snel beneden!
Vraag me niet hoe ik dit ineens uit mijn geheugen vis.
Ik dacht dat mijn ouders de enige waren die dat gebruiktenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
Waarom is geen reden, want als je van de trap afvalt ben je snel beneden!
Vraag me niet hoe ik dit ineens uit mijn geheugen vis.
Heheh, think again! Alleen was het wel 'daarom is geen reden'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn ouders de enige waren die dat gebruikten
Was ik maar weer 8.quote:
Bernie herkent het volgens mij ook al. Ik dacht altijd dat het iets Brabants was ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn ouders de enige waren die dat gebruikten
Liever nietquote:
Ik herken het natuurlijk ook! Elk irritant kutkind van 8 gebruikte dat, als ik weer eens "Daarom" als reden gebruiktequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Was ik maar weer 8.
[..]
Bernie herkent het volgens mij ook al. Ik dacht altijd dat het iets Brabants was ofzo.
Niet?!quote:
Ja, misschien wel, maar aan een 8jarige Lanikoekje heb ik nietsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet?!
Heerlijk man, zo'n onbezonnen leven. Lekker spelen, geen zorgen/stress etc. Ja, mijn jonge leventje was best wel goed.
Ohhh, op die fiets. Je bent geen pedofiel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar aan een 8jarige Lanikoekje heb ik niets
Ik moest wel lachen hoor. Vooral om dat 'check ze..'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:54 schreef capibar het volgende:
Zo he, vandaag een presentatie over verkeersdrempels en de nadelige gevolgen voor natuur, milieu etc.
Maargoed, iedereen was dus in slaap gevallen want het was echt fucking saai, komt er zo'n gast voor het raam staan: " AAAIGHT!, CHECK ZE DAN ALLEMAAL SLAPEN!!!!!!111!!11111" .
Oke, het klinkt niet zo grappig, maar het is zo' n typisch 'als je erbij was....' verhaal.
Vlak na zijn uitspraak keek ik even de klas rond, en toen het tot me doordrong dat 50% zat te slapen, 25% omgekeert zat, en de overige 25% niet nader verklaarbare nevenactiviteiten aan het uitoefenen waren, besefte ik me dat dit wel eens het meest nutteloze moment uit mijn leven kon zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen hoor. Vooral om dat 'check ze..'
![]()
Oei, gewaagde uitspraak. Weet je het heeeel zeker? Nooit iets nog nuttelozer in je leven meegemaakt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
Vlak na zijn uitspraak keek ik even de klas rond, en toen het tot me doordrong dat 50% zat te slapen, 25% omgekeert zat, en de overige 25% niet nader verklaarbare nevenactiviteiten aan het uitoefenen waren, besefte ik me dat dit wel eens het meest nutteloze moment uit mijn leven kon zijn.
Wel saaiere momenten, maar momenten waar ik een minder nuttige aanwezigheid had?...... nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oei, gewaagde uitspraak. Weet je het heeeel zeker? Nooit iets nog nuttelozer in je leven meegemaakt?
jawel hoor, hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:09 schreef capibar het volgende:
[..]
Wel saaiere momenten, maar momenten waar ik een minder nuttige aanwezigheid had?...... nee.
Je hebt dus voor de komende zes maanden weer pizza's, magnetron voedsel en hondenvoer?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, lekker inkopen gedaan bij de Makro. Mn verjaardagsgeld is zo goed als op weer![]()
En een nieuwe DVD Branderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt dus voor de komende zes maanden weer pizza's, magnetron voedsel en hondenvoer?
Ruik isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:34 schreef mordradead het volgende:
Hoe kan ik zien of mijn processor is doorgebrand?
Verbrande lucht, maar je kan het ook zien aan de processor, donkere vlekken zijn geen goed tekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat ding is al heel lang niet gebruikthoor ik wat te ruiken dan?
Ook als ie niet is doorgebrand moet je eerst dat aangekoekte koelpasta er af halen, voordat je hem weer gaat gebruikenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:53 schreef mordradead het volgende:
Aan de onderkant ziet dat ding er nog perfect uit, aan de bovenkant is dat vieze koelpasta aangekoekt
Prima, net even een nieuw mobo ervoor besteld die zal dan wel kapot zijn ofzo... toch raar dat die kwalitatief hoogstaande pcchips moederborden kapot gaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook als ie niet is doorgebrand moet je eerst dat aangekoekte koelpasta er af halen, voordat je hem weer gaat gebruiken
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:02 schreef Tain het volgende:
Tain (Sporteikel) - dinsdag 14 maart 2006 @ 17:01
Geniaal, heb er al minstens 3x op gerukt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef taart het volgende:
Chuck Norris leest eigen feiten voor
hehehe.
scheikundequote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:36 schreef peristilius het volgende:
Leuk man, tot half 5 op school zitten door een scheikunde practicum.
Terwijl je eigenlijk om 11 uur uit zou zijn.
Ik kom thuis: hebben we gewoon niks meer te etenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:36 schreef peristilius het volgende:
Leuk man, tot half 5 op school zitten door een scheikunde practicum.
Terwijl je eigenlijk om 11 uur uit zou zijn.
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik kom thuis: hebben we gewoon niks meer te eten
Loop/fiets/rij je ff langs de supermarkt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik kom thuis: hebben we gewoon niks meer te eten
11.100 punten... Ik hou van Bust a Movequote:
Heb ik nog 3 kleurtjes over, krijg ik precies die ballonnen die ik NIET nodig hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
11.100 punten... Ik hou van Bust a Move![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
Leuk spelleke: 4890 punten
Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
28.330 nu, af door een stomme fout. Iedereen in de ban van het spelleke?
Alle toffe mensen dan?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:14 schreef Laniboekje het volgende:
20480 punten nu, krijg wel vlekken voor mijn ogen van alle vrolijke kleurtjes.
Hoooooi GD
Ik ook, nietsen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook alweer gestopt, heb veel belangrijkere dingen te doen namelijk.
Ik hou ook van jou!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook alweer gestopt, heb veel belangrijkere dingen te doen namelijk.
Ben ik nou echt zo doorzichtig?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo doorzichtig?
Ik ga zometeen ook maar kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:42 schreef Roi het volgende:
VOETBALAVOND!
Leffe Blond![]()
Ajax![]()
Mooie avond! (Ook al verliezen we waarschijnlijk, maar dat mag de pret niet drukken!)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook maar kijkenKan wel een glimlach op mn gezicht gebruiken
Ik kijk alleen niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook maar kijkenKan wel een glimlach op mn gezicht gebruiken
Achja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:42 schreef Roi het volgende:
VOETBALAVOND!
Leffe Blond![]()
Ajax![]()
Mooie avond! (Ook al verliezen we waarschijnlijk, maar dat mag de pret niet drukken!)
Flikker toch op manquote:
Anders doe je de TV ff aanzetten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef kcin22 het volgende:
hebben ze al verloren?
Nu wel dus! 105000 puntjesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:13 schreef Chanty87 het volgende:
Pff, ik had net 50000 ofzo. Het lukt me alleen niet om dat hele veld weg te spelen :x
Precies, hun moeten toch zo ondertussen wel weten op welke pagina ze elke keer moeten kijken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of je F5't de NOS teletekst op internet
http://teletekst.nos.nl/gif/812-01.html
Je hebt al die tijd gewoon zitten spelenquote:
Die vuile Italiaan bedoel jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Flikker toch op man
Dat was overduidelijk hands en was een terechte pingel.
materatzziquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef Roi het volgende:
[..]
Die vuile Italiaan bedoel je? Echt genaait dat wij geen penal kregen.
105120 hier nuquote:
Godverquote:
Wij gingen tenminste door tegen Inter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Roi het volgende:
Ach 1-0 verliezen van Internazi is niet zo erg, het is geen vage club uit Boekarest ofzo!
Ziekelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.kotaku.com/gam(...)tion-evar-160561.php
Mooi! Tof museumpje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.kotaku.com/gam(...)tion-evar-160561.php
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
O en dit is mijn 9900ste kwaliteits post, ik maak deze speciaal voor Laniboekje
ik heersch
Don't worry ! be happy!
WAT DE FUCK is dat voor smiliequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]Don't worry! ik ga naar de stad en ben over een klein uurtje terug [afbeelding] don't worry! be happy! [afbeelding]
Dat is Jack Bauer!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WAT DE FUCK is dat voor smilie![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:32 schreef Laniboekje het volgende:
Schei nou eens uit met heel die Jack Bauer! Op MSN ook al!![]()
![]()
![]()
* Laniboekje veegt tranen van haar gezicht
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
YA RLY!![]()
Jack Bauer...wat een vent.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee man. Will is pas sexy.. Rawr![]()
Ik wist dat je met die foto zou aan komen zetten. Maar geef toe, in die film was die wel verdomd goed! Niet zo sexy, maar dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Erg vrolijke gast idd!
ik kijk geen films om naar kerels te kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wist dat je met die foto zou aan komen zetten. Maar geef toe, in die film was die wel verdomd goed! Niet zo sexy, maar dat maakt niet uit.
Daar gaat het om. En hup, nu naar de stad. Film kopen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kijk geen films om naar kerels te kijken
Maar wel goede film idd(en dit was de eerste hit op google vandaar dat ik er mee kom)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar gaat het om. En hup, nu naar de stad. Film kopen!
![]()
Niet. Ik moest even bijkomen van de verschrikkelijke Jack Bauer-fase van net.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
En met het vertrek van Gamedemon stierf het GAM SC topic...
Familie van Frans?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet. Ik moest even bijkomen van de verschrikkelijke Jack Bauer-fase van net.
Familie van Bob de Bauer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn beide even erg, dus wie weet wel!
Frans >>>>> Jackquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn beide even erg, dus wie weet wel!
Beter.quote:
Geluktquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Laniboekje het volgende:
Snel. een 1337-post!
Nou, niet echt... Je kan iig de verduistering dicht doen zodat je niet kan zien dat het zulk mooi weer isquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef Laniboekje het volgende:
Nootje, ik heb vandaag echt 0,0 zin om nog iets te gaan doen. Het is TE mooi weer buiten. Heb je suggesties over wat ik kan doen om de tijd te doden?
Foto's van jezelf maken en hier posten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef Laniboekje het volgende:
Nootje, ik heb vandaag echt 0,0 zin om nog iets te gaan doen. Het is TE mooi weer buiten. Heb je suggesties over wat ik kan doen om de tijd te doden?
Ben je gek, val ik nog sneller in slaap.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, niet echt... Je kan iig de verduistering dicht doen zodat je niet kan zien dat het zulk mooi weer is
Kansloze poging!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Foto's van jezelf maken en hier posten.
Ik had beter kunnen zeggen: Ben je gestoord? Dan had je er niet van kunnen maken: 'Gestoord op jou'quote:
Dan had ik geen antwoord gehadquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had beter kunnen zeggen: Ben je gestoord? Dan had je er niet van kunnen maken: 'Gestoord op jou'
Hey, je vermaakt jezelf en mij ermee, wat is het probleem?quote:
Foto's van mezelf maken.. op mijn stage.. zie ik niet als vermaak!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, je vermaakt jezelf en mij ermee, wat is het probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |