Ah dat dusquote:
Shit net gemist volgens mijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef pekel het volgende:
Zometeen op RTV Drenthe in Drents Diep (rond 18.35) Raffaela.
Ja, die naam alleen alquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef pekel het volgende:
Jammer dat Bas Nibbelke er in voor kwamGeeft toch een smet over het hele item
Voor hoe landquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef superhero87 het volgende:
ok nu heb ik wel genoeg raffaela gezien![]()
![]()
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:42 schreef Eveli het volgende:
Raffaëla krijgt eigen real life soap op tv
Moet je zondag maar TOTP kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik mis alle Raffaëla optredens op tv.![]()
Bijna onmogelijk, maar goed.![]()
(Bron)quote:Met het liedje 'Right here, right now' heeft Idols-winnares Rafaëlla haar eerste gouden plaat behaald. Het liedje werd dinsdagmiddag voor de veertigduizendse keer gedownload van de Idols website, dit levert automatisch goud op.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
Volgens Giel Beelen kan mediatraining geen kwaad - ze had voor de grap gezegd dat het uit was met d'r vriend- maar dat maakt d'r juist zo leuk
.
Ik heb veel meer van m'n avatars op andere plekken gespotquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:57 schreef BVO het volgende:
Hey, iemand op het Mokkelsforum heeft mijn Raffatar gejar!
Gewoon één aflevering kijken hoe het gegaan is, dat is alles hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 03:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het krijgt een real life soap, toch niet omdat ze zwanger is...![]()
![]()
http://www.partypeeps2000.com/asp/NewsDetail.asp?nNewsID=5613
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |